Σάββατο, 12 Μαΐου 2012

7 κόλπα για να διώξεις το φούσκωμα στην κοιλιά

Φωτογραφία για 7 κόλπα για να διώξεις το φούσκωμα στην κοιλιάΔεν μπορείς να φανταστείς με τίποτα την κοιλίτσα σου να «πετάει» μέσα από το στενό σου φόρεμα στην επόμενη έξοδό σου.
Φέτος που τα μπουστάκια επανέρχονται στη μόδα, διώξε το πρήξιμο και φούσκωμα στην κοιλιά με 7 σίγουρα κόλπα Προτίμησε τροφές με προβιοτικά
Αυτά τα «φιλικά» βακτήρια βοηθούν στη διάσπαση των σακχάρων και των πρωτεϊνών, που βελτιώνει την πέψη και μειώνει το πρήξιμο.
Άρχισε να πίνεις
Πολύ νερό φυσικά – με κάθε ευκαιρία. Όταν το...
σώμα σου είναι αφυδατωμένο, συγκρατεί υγρά, κάνοντάς σε να δείχνεις και να νιώθεις πρησμένη.
Μείωσε το ανθρακικό
Τα ανθρακούχα αναψυκτικά μπορεί να παγιδεύσουν αέρα στο στομάχι. Επίλεγε τα αναψυκτικά χωρίς ανθρακικό, για να μείνει η κοιλιά σου επίπεδη.
Να είσαι επιλεκτική με τα είδη μαναβικής
Απόφυγε τα αποξηραμένα φρούτα όπως τα βερίκοκα και τα δαμάσκηνα. Είναι πλούσια σε φρουκτόζη, ένα σάκχαρο που δημιουργεί αέρια καθώς διασπάται στο πεπτικό σύστημα.
Πρόσθεσε τζίντζερ και μάραθο
Βοηθούν στην καταπολέμηση του πρηξίματος και βελτιώνουν την πέψη. Πιες τσάι από τζίντζερ (πιπερόριζα) και πασπάλισε τις σαλάτες και τα σάντουιτς με τριμμένο μάραθο.
Αύξησε το κάλιο
Το μεταλλικό αυτό στοιχείο, που βρίσκεται στις μπανάνες και στο μπρόκολο, βοηθά στη διατήρηση της ισορροπίας των υγρών στα κύτταρα και προλαμβάνει την κατακράτησή τους.
Μείωσε το νάτριο
Πρόσθεσε μπαχαρικά αντί για αλάτι όταν μαγειρεύεις και μείωσε την πρόσληψη επεξεργασμένων τροφών. Αυτές σου παρέχουν το μεγαλύτερο μέρος του νατρίου που καταναλώνεις.
(από shape)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails