Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Διέρρευσε το σημείωμα στρατηγικής της ΝΔ για να πετύχουν το ΝΑΙ – Αποδεικνύει ότι στήνουν δημοσκοπήσεις

06_21_20150629155506_img_4272_sooc1435590753
Πως τα αποτελέσματα δημοσκοπήσεων εν όψει του δημοψηφίσματος της Κυριακής είναι στημένα από τη Νέα Δημοκρατία, προκύπτει με σαφήνεια από το έγγραφο που διακινείται στα «γαλάζια» στελέχη. Από το σημείωμα προκύπτει πως οι νεοδημοκράτες δε δίνουν δεκάρα για το τί πραγματικά ισχύει, αποφεύγουν σαν τον διάολο το λιβάνι τη συζήτηση επί της ουσίας κι ενδιαφέρονται μόνο για το πώς θα κερδίσουν το δημοψήφισμα με προπαγανδιστικές τακτικές. Τρέμουν τις εμφανίσεις του πρωθυπουργού και επιμένουν πως καλύτερα αποτελέσματα γι” αυτούς φέρνουν οι αντιπαραθέσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ με μη πολιτικά πρόσωπα και φυσικά… δημοσιογράφους. 
Πρόκειται για το σημείωμα που μοιράζεται από τη Συγγρού στα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, με οδηγίες για το πώς πρέπει να κινηθούν στα κρίσιμα 24ωρα που απομένουν μέχρι το δημοψήφισμα, ώστε να...
επικρατήσει το ΝΑΙ στις προτάσεις των δανειστών.
Γράφουν πεντακάθαρα πως ελέγχουν τις δημοσκοπήσεις και μπορούν να τις εμφανίζουν όχι μόνο όπως θέλουν αλλά και κλιμακούμενες, με την επιθυμητή διαφορά 5-10% την τελευταία μέρα.
Ιδού το απόσπασμα που αποδεικνύει πως «στήνουν» δημοσκοπήσεις:
Γι’ αυτό, στο βαθμό που είναι δυνατό, θα πρέπει η δημοσκοπική/κοινωνική δυναμική υπέρ του ΝΑΙ να αποτυπωθεί κλιμακούμενη από τις εταιρείες μετρήσεων, να φανεί δηλαδή ότι υπάρχει μία δυναμική – ρεύμα υπέρ του ΝΑΙ, η οποία είναι σταθερή. Όχι όμως με ομοειδή ποσοστά, γιατί ο κόσμος παραμένει καχύποπτος απέναντι στους δημοσκόπους. Τους θεωρεί κομμάτι του συστήματος. 
Από την άλλη, την Παρασκευή 3/7, που είναι και η τελευταία μέρα που επιτρέπεται βάσει νόμου να δημοσιευθούν μετρήσεις, θα πρέπει να αποτυπώνεται μία καθολική υπεροχή του ΝΑΙ, που δεν θα χωρεί αμφισβήτηση, χωρίς όμως να δημιουργεί και επανάπαυση. Μία διαφορά που θα κυμαίνεται από 5 έως 10 μονάδες ανάλογα με την εταιρεία. Σημειώνουμε ότι σε ανάλογα δημοψηφίσματα στο εξωτερικό το ΝΑΙ συνήθως υποαντιπροσωπεύεται.
Δείτε το σημείωμα παρακάτω!
ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
Ο τρόπος που θα ψηφίσουν οι Έλληνες στο δημοψήφισμα θα εξαρτηθεί κατά κύριο λόγο από το ποιό διακύβευμα θα επικρατήσει στο συλλογικό υποσυνείδητο.
Αυτή τη στιγμή για τα κρίσιμα διεκδικούμενα κοινά τα διακυβεύματα είναι ακόμα συγκεχυμένα.

ΚΡΙΣΙΜΑ ΚΟΙΝΑ:
ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΧΙ
Δυναμικές ηλικίες 25-55 (κυρίως 35-45)
Αστικά κέντρα
Ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ 2015 ( ̴ 70%)

ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΑΙ
Συνταξιούχοι
Περιφέρεια
Οι ψηφοφόροι των κομμάτων του Φιλοευρωπαϊκού Μετώπου ( ΝΔ – ΠΟΤΑΜΙ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ),  έχουν σε μεγάλο βαθμό τοποθετηθεί θετικά, με εξαίρεση ένα όχι ασήμαντο ποσοστό Νεοδημοκρατών ψηφοφόρων που υπερβαίνει το 10%.

ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ / ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕΝΟΙ
Γυναίκες
Πολύ νέες ηλικίες 18-25
Πασοκογενείς ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ ( ̴ 30%)

Επισημαίνουμε ότι η μεγάλη μάζα των πολιτών που μπορεί να μεγαλώσει και να κατοχυρώσει με μία ισχυρή πλειοψηφία την επιλογή του ΝΑΙ, είναι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ. Απευθυνόμαστε κυρίως σε αυτούς. Επισημαίνουμε τη διεθνή απομόνωση της χώρας και το γεγονός ότι χώρες όπως η Ρωσία και η Κίνα παίρνουν σαφής αποστάσεις από τις επιλογές της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Γι’ αυτό, τόσο ο πολιτικός μας λόγος, όσο και οι συμβολισμοί της επικοινωνίας μας πρέπει να είναι τέτοιοι που να πείθουν, αλλά κυρίως να ακούγονται. Δεν τους πείθουν στελέχη της μνημονιακής ΝΔ. Δεν τους ακούνε καν.
Δεν είναι η ώρα να αποδείξουμε ότι το σενάριο της αριστερής παρένθεσης ήταν σωστό, ούτε να πάρουμε τη ρεβάνς των χαμένων εκλογών του Ιανουαρίου. Το δημοψήφισμα έχει εθνικό και όχι κομματικό χαρακτήρα.
Ήταν εξαιρετική η εκπροσώπηση από το δίδυμο των Δημάρχων Αθήνας και Θεσσαλονίκης, Καμίνη και Μπουτάρη στη χθεσινή συγκέντρωση της Αθήνας και αυτοί πρέπει να τεθούν επικεφαλής και της συγκέντρωσης της Παρασκευής, πλαισιωμένοι από καλλιτέχνες, επαγγελματίες, επιχειρηματίες, άνεργους-φοιτητές, όχι όμως κομματικά στελέχη (μέχρι τώρα έχουν κάνει εξαιρετική δουλεία άνθρωποι όπως ο Χρήστος Χωμενίδης, ο Πύρρος Δήμας, ο Δημήτρης Αθερίδης, καθώς και οι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων και των εμπορικών συλλόγων που έχουν de facto μεγαλύτερη πλειοψηφία).

Είναι προτιμότερο στα τηλεπαράθυρα να αντιπαρατίθενται στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ με δημοσιογράφους ή εκπροσώπους παραγωγικών φορέων κ.α., όχι με στελέχη της ΝΔ. Όσο δημιουργούνται δίπολα κομματικά, χάνουμε το δίκιο μας και μαζί και τις εντυπώσεις.
Είναι η ώρα των πολιτών, όχι των πολιτικών!
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι όσο οι εικόνες που κυριαρχούν είναι οι ουρές έξω από τις Τράπεζες και τα Supermarkets, οι διαφορές στα exit polls υπέρ του ΝΑΙ είναι διπλάσιες σε ποσοστό. Σήμερα το πρωί σε κάποιες από τις εταιρείες ερευνών το ποσοστό έφτανε το 10% ! Όταν μπήκε στην ατζέντα το θέμα του debate το ποσοστό έπεσε.
ΔΙΠΟΛΑ / ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ                                    ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ  
Ευρώ VS Δραχμή                                                      ΝΑΙ
Ευρώπη VS Ελλάδα                                           Οριακά ΟΧΙ
Μέτρα και Μνημόνιο                                                  ΟΧΙ
Τσίπρας VS Σαμαράς                                               ΟΧΙ
Τσίπρας VS άλλα μη πολιτικά πρόσωπα                  ΝΑΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Το βασικό πολιτικό συμπέρασμα είναι ότι για να επικρατήσει το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα, η καμπάνια μας πρέπει να επικεντρωθεί στη ΖΩΗ, την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, τη ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ των Ελληνίδων και των Ελλήνων με το Ευρώ μέσα στην Ευρώπη.
Την Κυριακή ψηφίζουμε για την ΠΑΤΡΙΔΑ μας, ψηφίζουμε για τη ΖΩΗ μας.
CONCEPT ΣΥΝΘΗΜΑΤΟΣ
ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

(Να συμπίπτει με το concept της καμπάνιας που τρέχει στο διαδίκτυο «NAI για την Ελλάδα, ΝΑΙ για το Ευρώ»)
ΥΠΟΣΥΝΘΗΜΑ
Την Κυριακή όλοι οι Έλληνες μαζί ψηφίζουμε ΝΑΙ για την πατρίδα μας.
Επιλέγουμε θετικά σταθερότητα και αξιοπρέπεια.

ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΕΛΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ:
Θεωρούμε ότι οι προοπτικές του ΝΑΙ είναι αισιόδοξες, αλλά η εμπέδωση της αλλαγής της στάσης της κοινής γνώμης (swing), επειδή γίνεται με τρομερά γοργούς ρυθμούς, δεν προλαβαίνει να γίνει πιστευτή ούτε ακόμα και από αυτούς που αλλάζουν τη στάση τους (προς το ΝΑΙ).

Γι’ αυτό, στο βαθμό που είναι δυνατό, θα πρέπει η δημοσκοπική/κοινωνική δυναμική υπέρ του ΝΑΙ να αποτυπωθεί κλιμακούμενη από τις εταιρείες μετρήσεων, να φανεί δηλαδή ότι υπάρχει μία δυναμική – ρεύμα υπέρ του ΝΑΙ, η οποία είναι σταθερή. Όχι όμως με ομοειδή ποσοστά, γιατί ο κόσμος παραμένει καχύποπτος απέναντι στους δημοσκόπους. Τους θεωρεί κομμάτι του συστήματος.
Από την άλλη, την Παρασκευή 3/7, που είναι και η τελευταία μέρα που επιτρέπεται βάσει νόμου να δημοσιευθούν μετρήσεις, θα πρέπει να αποτυπώνεται μία καθολική υπεροχή του ΝΑΙ, που δεν θα χωρεί αμφισβήτηση, χωρίς όμως να δημιουργεί και επανάπαυση. Μία διαφορά που θα κυμαίνεται από 5 έως 10 μονάδες ανάλογα με την εταιρεία. Σημειώνουμε ότι σε ανάλογα δημοψηφίσματα στο εξωτερικό το ΝΑΙ συνήθως υποαντιπροσωπεύεται.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ / ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ:
Η συζήτηση εκτός από το διακύβευμα του τουρισμού που είναι επίκαιρο, πρέπει να στραφεί και σε τρία άλλα ζητήματα:
Τι θα γίνει την ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ αν επικρατήσει το όχι με:
το ΕΣΠΑ
τις αγροτικές επιδοτήσεις και
τις τραπεζικές καταθέσεις

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Πρέπει να αποφύγουμε – ειδικά με τη σημερινή τοποθέτηση του Αλέξη Τσίπρα – το ερώτημα: «Ποιός φταίει για το γεγονός ότι έκλεισαν οι Τράπεζες;». Εκεί οι απόψεις του κόσμου είναι μοιρασμένες, το ζήτημα είναι τεχνικό και εξηγείται πολύ δύσκολα.

Γι’ αυτό, αντί να συζητάμε το γιατί έκλεισαν οι Τράπεζες, απευθύνουμε στους πολίτες το απλό ερώτημα: «ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;» .
Demos Lab
Ν.Κ.
(από http://www.koutipandoras.gr/)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails