Εκεί που το τηλεοπτικό τοπίο ήταν σκοτεινό και μαύρο γιατί «το 'σκιαζε» η φοβέρα της οικονομικής κρίσης και τα μπλόκα των αγροτών, ο χωρισμός της βασίλισσας των πρωινάδικων με το στέλεχος του ΑΝΤ1 έσκασε σαν πυροτέχνημα, ανάβοντας τα αίματα των τηλεαστέρων και ξαναβάζοντας στην πρίζα τα μηχανάκια της AGB.
Την ανακοίνωση του διαζυγίου Μενεγάκη - Λάτσιου ακολούθησε τηλεοπτική φρενίτιδα, ενώ ρεκόρ τηλεθέασης σημείωσαν η κατάχλομη, τον τελευταίο καιρό, εκπομπή της παρουσιάστριας, το μισοπεθαμένο δελτίο ειδήσεων του Star καθώς και όλες οι κουτσομπολίστικες εκπομπές που από την αρχή της σεζόν βρίσκονται καλωδιωμένες στην εντατική λόγω απώλειας τηλεθέασης.
Το ότι η οικογένεια πουλάει είναι βέβαια κάτι που οι αστέρες της TV το γνωρίζουν. Κατά καιρούς αρκετοί έχουν σύρει στα τηλεοπτικά πλατό γονείς, παππούδες, παιδιά, ανίψια και εγγόνια, βλέποντας το δείκτη της τηλεθέασης να τους αποζημιώνει και με το παραπάνω. Πρώτη διδάξασα η Ελένη Μενεγάκη. Ολα τα κοντέρ έσπασε η σε απευθείας σύνδεση τελετή του γάμου της, ενώ τα πλάνα μέσα από την εκκλησία, τα οποία κράτησε αποκλειστικά για τη δική της εκπομπή, έφεραν τότε στο κανάλι
της ένα ξεγυρισμένο 41%.
Η ψυχολογία του κλειστού ντεκολτέ
Δέκα χρόνια μετά, μαυροφορούσα, με τη βέρα ακόμη στο χέρι της και με την κάμερα να κάνει διαρκώς κοντινά πότε πάνω στο δαχτυλίδι, πότε στο θλιμμένο βλέμμα, στα σφιγμένα χείλη και στο....
κλειστό ντεκολτέ (ω, ναι, αυτό από μόνο του μαρτυρά την κακή ψυχολογική κατάσταση της παρουσιάστριας), η εκπομπή της χτύπησε πραγματικά κόκκινο. Αγγιξε το 40% στο total και το 50% στο κοινό 15-44.
Είχαν προηγηθεί τα εξαιρετικά νούμερα τηλεθέασης στις γέννες της, 38% είχε κάνει η επιστροφή της στην τηλεόραση μετά το πρώτο παιδί, καθώς και στις βαπτίσεις των παιδιών της, τις οποίες είδαμε επίσης σε απευθείας σύνδεση. Αλλά να ρεφάρει έτσι με το διαζύγιο ήταν ανέλπιστο. Και βέβαια, ως γνωστόν, μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα. Το λάιφ στάιλ δελτίο του Star καθώς και οι εκπομπές κοινωνικής κριτικής όρμηξαν πάνω στο κουφάρι του γάμου της ξανθιάς για να χορτάσουν τη δική τους πείνα. Την Κυριακή, που η είδηση είχε διαδοθεί, το δελτίο του Star είδε το κοντέρ να ανεβαίνει στο πρωτοφανές γι' αυτό νούμερο 28,6%.
Τα βιντεοκλίπ με τα καψουροτράγουδα, οι κομματιασμένες φωτογραφίες του ζεύγους, οι ανύπαρκτες αποκλειστικές πληροφορίες για τις αιτίες του διαζυγίου και οι ακροβολισμένοι ρεπόρτερ πέριξ του σπιτιού, που σου έδιναν την εντύπωση ότι θα σκότωναν για ένα πλάνο ή μια δήλωση, ήταν αρκετά για να απογειώσουν το προϊόν Μαλέλη απέναντι στους υπόλοιπους που τι να παίξουν; Αντε να 'χουν τον Κοκκινούλη με τον Μπούτα, κανένα κοντινό στην Μπατζελή και το διάγγελμα Παπανδρέου να λέει «σφίξτε κι άλλο το ζωνάρι». Η μάχη είναι άνιση. Η κλειδαρότρυπα επικρατεί, μαζί και ο ενδόμυχος πόθος του τηλεθεατή να δει τα ακριβοπληρωμένα και υπερτιμημένα brands να κατρακυλούν χωρίς φρένο.
Στην κούρσα προς την κορυφή της AGB ακολουθούν τα μεσημεριανά κουτσομπολίστικα μαγκαζίνο. Κάτω από τη βάση έφερνε η μια κουτσομπόλα του Alter, μετά βίας ένα δωδεκάρι χτυπούσε η άλλη. Τι έγινε με το διαζύγιο; Το δεκαέξι ακούμπησε η μια, στο 19% εκτινάχθηκε η άλλη. Και πώς να αντισταθεί το κοινό στα πιπεράτα σούπερ: «Ολη η αλήθεια για τη Μενεγάκη», «Ψάξτε την αιτία στην άλλη πλευρά, λέει ο Λάτσιος», «Ποιο είναι το τρίτο πρόσωπο που μπήκε ανάμεσα στο ζευγάρι;». Ελα μου ντε. Και όλοι φυσικά διαφημίζουν τις πληροφορίες, που στην πραγματικότητα δεν έχουν, ως αποκλειστικές.
Τι αποτελεί πληροφορία σε τέτοιες περιπτώσεις; «Γιατί η Μενεγάκη φεύγοντας μαζί με το Λάτσιο από το σπίτι κοιτάζει πίσω της; Είναι μέρος του ρεπορτάζ αυτό που σας ρωτώ», λέει μια πανελίστρια ειδικευμένη στις απευθείας συνδέσεις με τα νεκροταφεία... Αλλος τρόπος για να κρατήσουν οι εκπομπές του είδους ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού είναι η ανάλυση των σκέψεων των πρωταγωνιστών. «Ετσι σκέφτεται ο Λάτσιος, έτσι η Μενεγάκη». Και να θέλει κανείς, μπορεί να αποδείξει ότι δεν σκέφτηκε αυτό που του καταλογίζεις; Αστυνομία της σκέψης δεν υπάρχει.
Ροζ και κίτρινα TV κόλπα
Επειτα έχουμε το κόλπο «ειδήσεις από το στενό περιβάλλον των χωρισμένων». Οπου στενό περιβάλλον μπορεί να είναι και ο μπακάλης της γειτονιάς ή ένας περαστικός ή ο κανένας, που είναι και το πιθανότερο. Και όλες οι πληροφορίες σε χρώμα ροζ. Ο Λάτσιος είναι με άλλη ή η παρουσιάστρια ξεμυαλίστηκε με τον γοητευτικό 40χρονο ξενοδόχο; Το ζευγάρι, πριν ξεσπάσει ο ντόρος, ζήτησε με ανακοίνωση από τους λοιπούς τηλεκανίβαλους να σεβαστούν τα παιδιά τους.
Θύματα της σημερινής κατάστασης οι δύο σταρ, ήταν όλα αυτά τα χρόνια οι θύτες της ζωής τους την οποία είχαν κάνει τηλεριάλιτι για να πετύχουν τη δημοφιλία και την ταύτιση της νοικοκυράς με την Ελένη. Με την Ελένη που έχει τον αντρούλη της κορόνα στο κεφάλι της και διαρκώς μιλάει για τα ζουμπουρλά παιδάκια της. Κι όσο ταυτιζόταν η μέση τηλεθεάτρια τόσο σκαρφάλωνε η ταρίφα στα χρυσά συμβόλαια του κοριτσιού της διπλανής πόρτας.
Εξ αυτής της αφορμής μάλλον κάποιοι μιλούν για τέχνασμα του ζευγαριού, ώστε να ανέβουν τα νούμερα της τηλεθέασης στον «Καφέ με την Ελένη». Αλλοι λένε ότι η συναίνεση του Γιάννη Λάτσιου ώστε να αναλάβουν το πρωινό του ΑΝΤ1 οι Καραμέρος-Χαριτάτος, των οποίων η εκπομπή πάτησε εκείνη της Μενεγάκη, έφερε τη διχόνοια ανάμεσα στο ζευγάρι και τέλος το χωρισμό. Τύπου «εγώ σ' αγαπώ κι εσύ μου σκάβεις το λάκκο;». Πάρε ένα διαζύγιο να σου βρίσκεται.
Μέχρι τη στιγμή που γράφουμε έχουν ξοδευτεί αμέτρητες ώρες τηλεοπτικού χρόνου στο χωρισμό της δεκαετίας, όπως ονομάστηκε, και η κιτρινο-ροζ τηλεόραση κερδίζει τα χαμένα κουκιά πίσω, μα πιο ωφελημένη είναι η Ελένη Μενεγάκη. Η θλίψη της ζωντοχήρας πουλάει, ως φαίνεται, περισσότερο από την ευτυχία της ξανθιάς, πλούσιας, επιτυχημένης μητέρας και συζύγου. Μην ξεχνάμε ότι ζούμε και σε εποχή οικονομικής κρίσης...
(από Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία)


2 σχόλια:
Ρε!!! αβόλευετε!!! έσυ έχεις μετρηθεί για να δεις πόσο νούμερο είσαι;;;
Ρε μαλαβέτα έγινες κουραστικός δεν το καταλαβαίνεις.
Δημοσίευση σχολίου