Το 2004 έγιναν τα αποκαλυπτήρια ενός δίμετρου αγάλματος του Νάταρατζ στο CERN, το
ευρωπαϊκό κέντρο ερευνών μοριακής φυσικής στη Γενεύη. Μια ειδική
πλακέτα δίπλα στο άγαλμα εξηγεί τη μεταφορική σημασία του συμπαντικού
χορού του Σίβα Νάταρατζ με τα λόγια του Fritjof Capra:
"Εκατοντάδες
χρόνια πριν, οι ινδοί καλλιτέχνες δημιούργησαν τη μορφή του Σίβα που
χορεύει, σε μια όμορφη σειρά χάλκινων αγαλμάτων. Στην εποχή μας, οι
φυσικοί έχουν χρησιμοποιήσει την πιο εξελιγμένη τεχνολογία για να
περιγράψουν τα μοτίβα του συμπαντικού χορού. Η μεταφορά του συμπαντικού
χορού έτσι ενώνει την αρχαία μυθολογία, θρησκευτική τέχνη με την σύχρονη
φυσική." (http://www.facebook.com/ )
Δυστυχῶς ὅμως δέν εἶναι τόσο ἁπλά τά πράγματα γιατί
πίσω ἀπό αὐτές τίς τρομακτικές καί αἴσχιστες γιά τήν ἀνθρώπινη
προσωπικότητα, τήν ἀνθρώπινη ἱστορία καί τήν ἀνθρώπινη φιλοσοφία ἀπόψεις
κρύβεται τό ἀποκρουστικό πρόσωπο τοῦ διαμονισμοῦ, γιατί μόνο δαιμόνια
καί κατεχόμενοι ἀπό αὐτά μποροῦν νά μωρολογοῦν μέ τέτοιες ἀνοησίες.(Δείτε και:-Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για το Μποζόνιο του Χίγκς, γνωστότερο καί ως σωματίδιο «Θεός») Ακολουθούν φωτογραφίες και βίντεο
Φωτογραφίας: Giovanni Chierico
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου