ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΓΗ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ…
Αραβία η Γη του πυρωμένου ανέμου, των ερήμων και των Νομάδων, τι είναι αυτό άραγε που γοητεύει τον δυτικό άνθρωπο από τις τραχιές εκείνες χώρες της ανατολής με τα, πολλές φορές, σκληρά έθιμα και τους παράξενους εξωτικούς σχεδόν τρόπους;
Η απάντηση είναι απλή, από την στιγμή φυσικά που θα την σκεφτεί κανείς, η Μαγεία, οι μύθοι και οι θρύλοι των πονηρών Τζίνι, των πνευμάτων που καβαλάνε τον άνεμο και ταξιδεύουν στις καυτές ερήμους και στις...
πλινθόχτιστες αραβικές πόλεις. Ήμουν 17 χρονών όταν ταξίδεψα στην Δαμασκό και από εκεί στην Αρχαία Πόλη, δευτερεύουσα κωμόπολη σήμερα, Χαλέπι. Η Ελληνική Ονομασία της Αλεπού, παραπέμπει στο μικρόσωμο αρπακτικό εκείνο ζώο που περιπλανιέται στις ερήμους, πόλη μικρή αλλά με ιστορία που χάνεται στα βάθη του Χρόνου…
Εκεί είχα και την Πρώτη Επαφή μου με τις γητειές του Αραβικού Λαού και μάλιστα με αυτές που δεν έχουν νοθευτεί από τον Μεταγενέστερο Δυτικότροπο τρόπο Θέασης και πρακτικής. Στην διαδρομή από την Δαμασκό μέχρι το σπίτι στο οποίο θα μας φιλοξενούσαν, εκτός από το κιτρινωπό μάρμαρο από το οποίο ήταν φτιαγμένα τα σπίτια κάνοντας τα να φαίνονται σαν από άμμο φτιαγμένα, τίποτα δεν μου ξύπνησε τον ρομαντισμό εκείνον που μας μετέδιδαν τα αραβικά παραμύθια και ο Κινηματογράφος. Αντιδραστικός και Καχύποπτος, όπως ήμουν, σκέφτηκα ότι τα παραμύθια όσο και αν θέλουμε στην φαντασία μας να είναι αληθινά παραμένουν Παραμύθια, γραώδεις μύθοι που διηγούνται οι παλιοί στα παιδιά για να τρομάξουν ή να κοιμηθούν το βράδυ. Και έτσι συνέχισε όλη η πρώτη εβδομάδα φιλοξενίας, πέραν του παράξενου για μένα τρόπου διαβίωσης τους, όλα κυλούσαν εντελώς φυσιολογικά, εκτός από ένα γεγονός που συνέβαινε κάθε απόγευμα πριν την δύση του ήλιου. Σχεδόν κάθε μέρα εκτός την Ημέρα της προσευχής που είναι η Παρασκευή, μαζεύονταν πολλές φίλες και γειτόνισσες της οικοδέσποινας μας, της Νατζάχ και κλείνονταν στο μεγάλο Σαλόνι.
Η ΜΑΓΙΚΗ ΣΥΝΑΞΗ
Μια μέρα παρακινούμενος από το ελάττωμα της περιέργειας το οποίο τότε είχα σε μεγάλο βαθμό με έκανε να κρυφτώ πίσω από έναν μεγάλο ξύλινο Μπουφέ που κάλυπτε την βορινή μεριά του καθιστικού, ώστε να παρακολουθήσω την μυστική τους σύναξη (Την Γλώσσα την καταλάβαινα κάπως γιατί είχα μεγαλώσει με Κηδεμόνα Άραβα). Όταν μαζεύτηκαν όλες η ….. άναψε πολλά κάρβουνα σε ένα μαγκάλι όπου έριξε μέσα μεθυστικά εξωτικά αρώματα, έπειτα άρχισαν και έψελναν διάφορα, τα οποία ομολογώ ότι δεν κατάλαβα, κρατώντας ένα στρόγγυλο ιριδίζων αντικείμενο το οποίο ήταν από ότι είδα αργότερα ζωγραφισμένο Μάτι. Ήταν λες και οι χίλιες και μία νύχτες ξύπνησαν από το όνειρο τους και ξεχύθηκαν με βία στον κόσμο μου. Όταν τέλειωσαν όλα βγήκα από την κρυψώνα μου και πήγα τρομοκρατημένος για ύπνο. Το μάτι προορίζονταν καθώς είδα την επόμενη μέρα για την νύφη μίας γειτόνισσας, όταν το πήρε στα χέρια της, δήθεν ως κόσμημα, μετά από αρκετή ώρα ένιωσε ζαλάδες και άρχισε να έχει σπασμούς. Αργότερα ο γιος της έξαλλος ήρθε στο σπίτι της …. και της πέταξε το μενταγιόν. Εγώ που δεν που δεν είχα πειστεί για όλα αυτά φέρνοντας πάντα στο μυαλό μου το επιχείρημα της επιληψίας, το πήρα από κάτω και αφού ζήτησα άδεια από την οικοδέσποινα, το έβαλα στα πράγματα μου.
Η απάντηση είναι απλή, από την στιγμή φυσικά που θα την σκεφτεί κανείς, η Μαγεία, οι μύθοι και οι θρύλοι των πονηρών Τζίνι, των πνευμάτων που καβαλάνε τον άνεμο και ταξιδεύουν στις καυτές ερήμους και στις...
πλινθόχτιστες αραβικές πόλεις. Ήμουν 17 χρονών όταν ταξίδεψα στην Δαμασκό και από εκεί στην Αρχαία Πόλη, δευτερεύουσα κωμόπολη σήμερα, Χαλέπι. Η Ελληνική Ονομασία της Αλεπού, παραπέμπει στο μικρόσωμο αρπακτικό εκείνο ζώο που περιπλανιέται στις ερήμους, πόλη μικρή αλλά με ιστορία που χάνεται στα βάθη του Χρόνου…
Εκεί είχα και την Πρώτη Επαφή μου με τις γητειές του Αραβικού Λαού και μάλιστα με αυτές που δεν έχουν νοθευτεί από τον Μεταγενέστερο Δυτικότροπο τρόπο Θέασης και πρακτικής. Στην διαδρομή από την Δαμασκό μέχρι το σπίτι στο οποίο θα μας φιλοξενούσαν, εκτός από το κιτρινωπό μάρμαρο από το οποίο ήταν φτιαγμένα τα σπίτια κάνοντας τα να φαίνονται σαν από άμμο φτιαγμένα, τίποτα δεν μου ξύπνησε τον ρομαντισμό εκείνον που μας μετέδιδαν τα αραβικά παραμύθια και ο Κινηματογράφος. Αντιδραστικός και Καχύποπτος, όπως ήμουν, σκέφτηκα ότι τα παραμύθια όσο και αν θέλουμε στην φαντασία μας να είναι αληθινά παραμένουν Παραμύθια, γραώδεις μύθοι που διηγούνται οι παλιοί στα παιδιά για να τρομάξουν ή να κοιμηθούν το βράδυ. Και έτσι συνέχισε όλη η πρώτη εβδομάδα φιλοξενίας, πέραν του παράξενου για μένα τρόπου διαβίωσης τους, όλα κυλούσαν εντελώς φυσιολογικά, εκτός από ένα γεγονός που συνέβαινε κάθε απόγευμα πριν την δύση του ήλιου. Σχεδόν κάθε μέρα εκτός την Ημέρα της προσευχής που είναι η Παρασκευή, μαζεύονταν πολλές φίλες και γειτόνισσες της οικοδέσποινας μας, της Νατζάχ και κλείνονταν στο μεγάλο Σαλόνι.
Η ΜΑΓΙΚΗ ΣΥΝΑΞΗ
Μια μέρα παρακινούμενος από το ελάττωμα της περιέργειας το οποίο τότε είχα σε μεγάλο βαθμό με έκανε να κρυφτώ πίσω από έναν μεγάλο ξύλινο Μπουφέ που κάλυπτε την βορινή μεριά του καθιστικού, ώστε να παρακολουθήσω την μυστική τους σύναξη (Την Γλώσσα την καταλάβαινα κάπως γιατί είχα μεγαλώσει με Κηδεμόνα Άραβα). Όταν μαζεύτηκαν όλες η ….. άναψε πολλά κάρβουνα σε ένα μαγκάλι όπου έριξε μέσα μεθυστικά εξωτικά αρώματα, έπειτα άρχισαν και έψελναν διάφορα, τα οποία ομολογώ ότι δεν κατάλαβα, κρατώντας ένα στρόγγυλο ιριδίζων αντικείμενο το οποίο ήταν από ότι είδα αργότερα ζωγραφισμένο Μάτι. Ήταν λες και οι χίλιες και μία νύχτες ξύπνησαν από το όνειρο τους και ξεχύθηκαν με βία στον κόσμο μου. Όταν τέλειωσαν όλα βγήκα από την κρυψώνα μου και πήγα τρομοκρατημένος για ύπνο. Το μάτι προορίζονταν καθώς είδα την επόμενη μέρα για την νύφη μίας γειτόνισσας, όταν το πήρε στα χέρια της, δήθεν ως κόσμημα, μετά από αρκετή ώρα ένιωσε ζαλάδες και άρχισε να έχει σπασμούς. Αργότερα ο γιος της έξαλλος ήρθε στο σπίτι της …. και της πέταξε το μενταγιόν. Εγώ που δεν που δεν είχα πειστεί για όλα αυτά φέρνοντας πάντα στο μυαλό μου το επιχείρημα της επιληψίας, το πήρα από κάτω και αφού ζήτησα άδεια από την οικοδέσποινα, το έβαλα στα πράγματα μου.
Γυρνώντας στην Ελλάδα, από κάποιο ίσως πείσμα της μοίρας, δεν είχα αισθανθεί το παραμικρό άσχημο συναίσθημα ή αδιαθεσία ή κάτι ανάλογο. Όμως, αργότερα και ξεκινώντας το σχολείο άρχισα να έχω ξαφνικές ζαλάδες, σπασμούς και μείωση της όρασης ακόμα κα τότε όμως αρνήθηκα να πιστέψω ότι είχε σχέση με όλα αυτά το πανέμορφο αυτό μενταγιόν, όμως η ζωή μου χειροτέρεψε και έγινε πολύ δύσκολη ώσπου με τα πολλά ο κηδεμόνας μου με έπεισε να κάψουμε το μάτι και να το πετάξουμε στην Θάλασσα. Τότε όλα ξανάγιναν φυσιολογικά….μετά από καιρό ρωτώντας τον τι ήταν όλα αυτό που μετέτρεψε την ζωή μου σε καθαρτήριο, μου είπε απλά μια λέξη Τζίνι…
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ
Τι είναι Όμως αυτές οι Οντότητες, οι τόσο γνωστές στους θρύλους και τους μύθους που μας ήρθαν από την Ανατολή; Τα Τζίνι, ή για να τα πούμε καλύτερα τα ντζιν, ως πνεύματα συναντώνται ήδη στις προϊσλαμικές παραδόσεις των Σημιτικών Λαών 7000 πριν ως προγονικά πνεύματα ή ακόμα και ως θανατηφόροι σεξουαλικοί δαίμονες που παρέσυραν τους αφελείς, (σχεδόν σαν τα Ίνκουμπους και Σούκουμπους, τους σεξουαλικούς δαίμονες της δικής μας παράδοσης) και κυριαρχούσαν στον νυχτερινό έναστρο ουρανό της ερήμου. Σύμφωνα με τις Λαϊκές Δοξασίες ζούσαν στην Κάφ, μια Υπερβατική Διάσταση που στο νου των νομάδων ήταν γνωστή ως χώρα των σμαραγδένιων βουνών. Εκτός από ανθρώπινη μορφή μπορούσαν να πάρουν μορφή φιδιού η μαύρου σκύλου, προκειμένου να τρομάξουν τους θνητούς.
ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΤΖΙΝΙ
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ
Τι είναι Όμως αυτές οι Οντότητες, οι τόσο γνωστές στους θρύλους και τους μύθους που μας ήρθαν από την Ανατολή; Τα Τζίνι, ή για να τα πούμε καλύτερα τα ντζιν, ως πνεύματα συναντώνται ήδη στις προϊσλαμικές παραδόσεις των Σημιτικών Λαών 7000 πριν ως προγονικά πνεύματα ή ακόμα και ως θανατηφόροι σεξουαλικοί δαίμονες που παρέσυραν τους αφελείς, (σχεδόν σαν τα Ίνκουμπους και Σούκουμπους, τους σεξουαλικούς δαίμονες της δικής μας παράδοσης) και κυριαρχούσαν στον νυχτερινό έναστρο ουρανό της ερήμου. Σύμφωνα με τις Λαϊκές Δοξασίες ζούσαν στην Κάφ, μια Υπερβατική Διάσταση που στο νου των νομάδων ήταν γνωστή ως χώρα των σμαραγδένιων βουνών. Εκτός από ανθρώπινη μορφή μπορούσαν να πάρουν μορφή φιδιού η μαύρου σκύλου, προκειμένου να τρομάξουν τους θνητούς.
ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΤΖΙΝΙ
Αργότερα, όταν ο Μωαμεθανισμός έγινε η Νέα Θρησκεία των Αράβων, το Ισλάμ κράτησε στους κόλπους τους την πίστη στα Τζίνι, το Κοράνι μάλιστα αφιερώνει στα πλάσματα αυτά, πέραν των διάσπαρτων αναφορών, ένα αυτοτελές κεφάλαιο, την Σούρα Ελ-Τζιν. Αλλά και οι Χαντίθ, οι προφορικές παραδόσεις περί του Μωάμεθ και της καινούργιας του Θεοφιλοσοφίας, έχουν συμπεριλάβει στις διδασκαλίες τους τα τρομερά Τζίνι. Έτσι πληροφορούμαστε ότι ο Ισλαμικός κόσμος και επισήμως αναγνωρίζει την ύπαρξη αυτών των πνευμάτων που έχουν δημιουργηθεί από άκαπνη φωτιά, πριν ακόμα ο Αλλάχ ο Παντοδύναμος πλάσει τον άνθρωπο από χώμα. Υπάρχουν σύμφωνα με το Ιερό Βιβλίο των Μουσουλμάνων και καλά αλλά και ασεβή τζίνι. Τα πρώτα είναι καλότυχα και αγαθά, Τα δεύτερα όμως είναι ακόλουθοι του Φοβερού Ιμπλίς, του διαβόλου, που αρνήθηκε την Εντολή του Αλλάχ να προσκυνήσει τον Άνθρωπο. Ο Μωάμεθ προειδοποιεί τους Πιστούς να αποφεύγουν την κατεργαριά και την πονηριά τους, κρατώντας τα παιδιά τους προστατευμένα, ιδιαίτερα την νύχτα όπου παραμονεύουν προκειμένου να βλάψουν τα γεννήματα των ανθρώπων. Αυτά στο τέλος τον καιρών θα γίνουν με τον κύριο τους, τον αποστάτη οι φλόγες της κόλασης.
ΓΡΗΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΖΙΝΙ…
Στον Μεσαίωνα, τα τζίνι κάνουν την εμφάνιση τους στα Γρημόρια, στα μυστηριώδη μαγικά ημερολόγια. Εκεί, οι θρύλοι τα θέλουν να υποτάσσονται στον Σοφό Βασιλιά του Ισραήλ Σολωμόντα μέσω ενός χάλκινου και σιδερένιου Δακτυλιδιού με εγχάρακτη πεντάλφα, δώρου του Θεού στον Μονάρχη. Σε αυτές τις Παραδόσεις τα δυτικά δαιμονικά πνεύματα συμπλέκονται με τα αραβικά τζίνι, σε μία μάλιστα ιστορία ένα Τζίνι που ονομάζεται Ασμοδαίος, ο οποίος κατ’ ουσία είναι εβραϊκός Δαίμονας, ζηλιάρικο καθώς ήταν προσπάθησε να πετάξει το μαγικό Δακτυλίδι στην Θάλασσα. Ο Δίκαιος όμως Σολομώντας το τιμώρησε φυλακίζοντας το σε ένα χάλκινο σκεύος.
ΟΙ ΠΥΡΙΝΕΣ ΦΥΛΕΣ…
Πριν σας δώσω τα απλά κλειδιά, που θα σας φέρουν σε επαφή με τις γητειές και γτα ξόρκια της πύρινης φυλής των γοητευτικών αυτών πνευμάτων θα πρέπει να τα χωρίσουμε σε κατηγορίες ώστε να βοηθηθούμε αργότερα στην επιλογή του κατάλληλου, σχετικά με το σκοπό μας, Πνεύματος. Τα Τζίν έχουν ονόματα και χρώματα ανάλογα την μορφή, τις ιδιότητες και την ….. ηλικία τους! Έτσι έχουμε τα Γκούλς, αυτά, κατοικούν στα νεκροταφεία και σε ερείπια παλιών σπιτιών, πόλεων, χωριών κτλ αγαπούν την νύχτα και εμφανίζονται μόνο κατά την διάρκεια της. Το όνομα τους επικαλείται σε νεκρομαντικές εργασίες καθώς και κάποιος θέλει να προκαλέσει καταστροφή μιας η ενός αντιζήλου. Η δεύτερη φυλή τους είναι η Χίνας, πλάσματα πολύ δυνατά που παίρνουν την μορφή σκύλου. Λένε ότι τα περισσότερα τζίνι από τα Χίνας προσκύνησαν τον Θεό και δέχτηκαν Το Ιερό Βιβλίο, Το Κοράνι, καθώς και την Πίστη του Προφήτη, του Μωάμεθ. Η Ευεργεσία αυτών αν εργαστεί μαζί τους Ο Μάγος είναι μεγάλη, δίνουν Σοφία, παραδείσια οράματα, φέρνουν αφθονία αγαθών και χαρίζουν κοινωνική άνοδο και αναγνώριση. Αρκεί ο γητευτής να είναι ενάρετος και πιστός στον Νόμο του Θεού. Την τρίτη φυλή, τους Ιφράτ είναι καλό να μην τους επικαλεστεί κανείς, η παράδοση τους θέλει διαβολικούς και βίαιους . Έτσι σίγουρα θα οδηγήσουν αυτόν που θα τα ενοχλήσει στην Άβυσσο της τρέλας μέσα από σκοτεινά όνειρα και εφιαλτικά οράματα. Αν παρόλα αυτά επιμένετε, η ιδιότητα τους είναι να κάνουν κακό στους εχθρούς σας και να συνομιλούν με τον κόσμο των νεκρών. Ο επόμενος τύπος Τζίνι, οι Τζαν είναι όντα αγαθά και καλά, ζουν στις ερήμους και αγαπάνε τους ανθρώπους. Προσφέρουν προστασία στα ταξίδια εξορκίζουν τους γκουλς και γενικά κάθε βαμπιρική και αρνητική δύναμη. Για αυτό οι γητευτές ζητούν την αρωγή τους σε όλα τα ξόρκια προστασίας. Η επόμενη κατηγορία, η ομάδα των Σαϊτάν, δεν είναι τόσο φιλική με τους θνητούς, είναι πνεύματα επανάστασης και εχθροί κάθε καλού αυτά δεν συνεργάζονται με τους ανθρώπους και κανείς δεν τα επικαλείται εκτός και αν επιζητεί τον θάνατο του. Τα εξυπνότερα όμως τζίνι είναι η φυλή των Σιλάτ, συνεργάζονται με τον άνθρωπο και αν μπορέσεις να τα υποτάξεις σου ικανοποιούν κάθε σου επιθυμία. Τελευταία κατηγορία και η πιο παράξενη είναι οι Νάσνας. Οι χίλιες και μια Νύκτες θέλουν τα όντα αυτά να προέρχονται από την ένωση ανθρώπων και κάποιας φυλής τζίνι των Σικ. Αυτοί είναι πολύ κοντά στα δικά μας μαγικά όντα, τις νεράιδες και τα ξωτικά. Οι Νάσνας συνήθως δίνουν ενέργεια σε μαγικές εργασίες που έχουν να κάνουν με συναισθήματα.
ΞΟΡΚΙΑ ΚΑΙ ΓΗΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΤΖΙΝΙ …
ΓΡΗΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΖΙΝΙ…
Στον Μεσαίωνα, τα τζίνι κάνουν την εμφάνιση τους στα Γρημόρια, στα μυστηριώδη μαγικά ημερολόγια. Εκεί, οι θρύλοι τα θέλουν να υποτάσσονται στον Σοφό Βασιλιά του Ισραήλ Σολωμόντα μέσω ενός χάλκινου και σιδερένιου Δακτυλιδιού με εγχάρακτη πεντάλφα, δώρου του Θεού στον Μονάρχη. Σε αυτές τις Παραδόσεις τα δυτικά δαιμονικά πνεύματα συμπλέκονται με τα αραβικά τζίνι, σε μία μάλιστα ιστορία ένα Τζίνι που ονομάζεται Ασμοδαίος, ο οποίος κατ’ ουσία είναι εβραϊκός Δαίμονας, ζηλιάρικο καθώς ήταν προσπάθησε να πετάξει το μαγικό Δακτυλίδι στην Θάλασσα. Ο Δίκαιος όμως Σολομώντας το τιμώρησε φυλακίζοντας το σε ένα χάλκινο σκεύος.
ΟΙ ΠΥΡΙΝΕΣ ΦΥΛΕΣ…
Πριν σας δώσω τα απλά κλειδιά, που θα σας φέρουν σε επαφή με τις γητειές και γτα ξόρκια της πύρινης φυλής των γοητευτικών αυτών πνευμάτων θα πρέπει να τα χωρίσουμε σε κατηγορίες ώστε να βοηθηθούμε αργότερα στην επιλογή του κατάλληλου, σχετικά με το σκοπό μας, Πνεύματος. Τα Τζίν έχουν ονόματα και χρώματα ανάλογα την μορφή, τις ιδιότητες και την ….. ηλικία τους! Έτσι έχουμε τα Γκούλς, αυτά, κατοικούν στα νεκροταφεία και σε ερείπια παλιών σπιτιών, πόλεων, χωριών κτλ αγαπούν την νύχτα και εμφανίζονται μόνο κατά την διάρκεια της. Το όνομα τους επικαλείται σε νεκρομαντικές εργασίες καθώς και κάποιος θέλει να προκαλέσει καταστροφή μιας η ενός αντιζήλου. Η δεύτερη φυλή τους είναι η Χίνας, πλάσματα πολύ δυνατά που παίρνουν την μορφή σκύλου. Λένε ότι τα περισσότερα τζίνι από τα Χίνας προσκύνησαν τον Θεό και δέχτηκαν Το Ιερό Βιβλίο, Το Κοράνι, καθώς και την Πίστη του Προφήτη, του Μωάμεθ. Η Ευεργεσία αυτών αν εργαστεί μαζί τους Ο Μάγος είναι μεγάλη, δίνουν Σοφία, παραδείσια οράματα, φέρνουν αφθονία αγαθών και χαρίζουν κοινωνική άνοδο και αναγνώριση. Αρκεί ο γητευτής να είναι ενάρετος και πιστός στον Νόμο του Θεού. Την τρίτη φυλή, τους Ιφράτ είναι καλό να μην τους επικαλεστεί κανείς, η παράδοση τους θέλει διαβολικούς και βίαιους . Έτσι σίγουρα θα οδηγήσουν αυτόν που θα τα ενοχλήσει στην Άβυσσο της τρέλας μέσα από σκοτεινά όνειρα και εφιαλτικά οράματα. Αν παρόλα αυτά επιμένετε, η ιδιότητα τους είναι να κάνουν κακό στους εχθρούς σας και να συνομιλούν με τον κόσμο των νεκρών. Ο επόμενος τύπος Τζίνι, οι Τζαν είναι όντα αγαθά και καλά, ζουν στις ερήμους και αγαπάνε τους ανθρώπους. Προσφέρουν προστασία στα ταξίδια εξορκίζουν τους γκουλς και γενικά κάθε βαμπιρική και αρνητική δύναμη. Για αυτό οι γητευτές ζητούν την αρωγή τους σε όλα τα ξόρκια προστασίας. Η επόμενη κατηγορία, η ομάδα των Σαϊτάν, δεν είναι τόσο φιλική με τους θνητούς, είναι πνεύματα επανάστασης και εχθροί κάθε καλού αυτά δεν συνεργάζονται με τους ανθρώπους και κανείς δεν τα επικαλείται εκτός και αν επιζητεί τον θάνατο του. Τα εξυπνότερα όμως τζίνι είναι η φυλή των Σιλάτ, συνεργάζονται με τον άνθρωπο και αν μπορέσεις να τα υποτάξεις σου ικανοποιούν κάθε σου επιθυμία. Τελευταία κατηγορία και η πιο παράξενη είναι οι Νάσνας. Οι χίλιες και μια Νύκτες θέλουν τα όντα αυτά να προέρχονται από την ένωση ανθρώπων και κάποιας φυλής τζίνι των Σικ. Αυτοί είναι πολύ κοντά στα δικά μας μαγικά όντα, τις νεράιδες και τα ξωτικά. Οι Νάσνας συνήθως δίνουν ενέργεια σε μαγικές εργασίες που έχουν να κάνουν με συναισθήματα.
ΞΟΡΚΙΑ ΚΑΙ ΓΗΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΤΖΙΝΙ …
Τώρα που δώσαμε μια ιδέα σχετικά με το τι είναι το γένος των Τζίν και ξεκαθαρίσαμε τις ιδιότητες και τους τύπους τους μπορώ να σας δώσω έναν τρόπο να ενισχύσετε τα ξόρκια και της γητειές σας με την εκπληκτική δύναμη αυτών των πλασμάτων. Πρώτα απ’ όλα πρέπει να καταλάβουμε ότι τα Τζίνι υπάρχουν ανάμεσα στους κόσμους, στο μεταίχμιο του υλικού και αστρικού κόσμου, για αυτό πρέπει να χειριζόμαστε αυτές τις ενέργειες με υπευθυνότητα και πολλή προσοχή. Αφού λοιπόν αποφασίσαμε σοβαρά να ασχοληθούμε με αυτά τα πνεύματα θα πρέπει να καθορίσουμε το σκοπό μας ώστε να βρούμε την κατάλληλη κατηγορία Τζιν, της οποίας τις ενέργειες θα χρησιμοποιήσουμε. Επίσης θα πρέπει να διαλέξουμε ένα Φυλακτό, το οποίο μπορεί να είναι ένα κόσμημα μεταλλικό, ένα δακτυλίδι ή κάτι ανάλογο, ώστε να μπορεί να φορτιστεί. Αφού γίνει αυτό θα πρέπει να αγοράσετε η να κατασκευάσετε ένα πουγκί στο χρώμα της οντότητας που θέλετε να ενισχύσει το φυλαχτό και τον σκοπό σας. Αυτά τα χρώματα είναι το Μπλε, για τζίνι αρχαία και σοφά, το κίτρινο για αρχηγούς φατριών, αυτοί είναι λιγότερο ισχυροί από τα Μπλε αλλά πανούργοι και με μεγάλη επιρροή σε άτομα με εξουσία, Το Μαύρο για Τζίνι ισχυρά, που φαίνεται να είναι βασιλιάδες λεγεώνων. Τέλος το Πράσινο και το Κόκκινο για νεαρά και λιγότερο επικίνδυνα για τον άνθρωπο πνεύματα. Αυτά τα τελευταία συνιστώ ιδιαίτερα για τους αρχάριους λόγω της συγκαταβατικής και περισσότερο αγαθής τους Φύσης. Έπειτα θα πρέπει να προμηθευτείτε ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί και καθαρό καπνό. Όταν έχετε κάνει όλα τα παραπάνω τότε μπορείτε να προχωρήσετε στην γητειά σας και να φέρετε στην ζωή σας αυτό που επιθυμείτε.
Και σε αυτήν την τεχνική θα πρέπει να οραματιστείτε γύρω σας έναν λευκόχρυσο κύκλο προστασίας από τις αρνητικές δυνάμεις που θα επιχειρήσουν να εισβάλουν στον χώρο σας και την αύρα σας, ανάψτε πολύ θυμίαμα, κατά προτίμηση Γιασεμί, μέσα σε δυο πήλινα θυμιατά το ένα στο βορρά το άλλο στον νότο. Ύστερα υψώστε το φυλακτό το οποίο θα έχετε τοποθετήσει πάνω στο πουγκί και αρχίστε να υφαίνετε το ξόρκι σας λέγοντας “ Στο όνομα του Αλάχ, του Ενός Θεού, καλώ τους Χαρουτ και Μαρούτ, του αρχαγγέλους της τέχνης να υποτάξουν τα Τζίνι της φυλής των ( δώστε τό όνομα της φυλής που βρήκατε κατάλληλη για τον σκοπό σας) αρχίστε να ψέλνετε το όνομα του Αλλάχ εννέα φορές σαν Μάντρα και έπειτα τρεις φορές το όνομα Χαρουτ και το όνομα Μαρουτ( αρχάγγελοι που κατά την ισλαμική παράδοση έδωσαν την μαγεία στην ανθρωπότητα στον πύργο της Βαβέλ). Τελειώνοντας το μάντρα θυμιάστε το φυλαχτό περνώντας το πάνω από το σκεύος του βορρά τρεις φορές και τρείς από του νότου. Οραματιστείτε το αποτέλεσμα του σκοπού σας ενώ ταυτόχρονα τρίβετε το κόσμημα σας ανάμεσα στις παλάμες σας και δονείστε την λέξη
“Αλ Μουντακίμ” που σημαίνει εκδικητής Θεός αν είναι για εργασίες προστασίας από εχθρούς η και καταστροφής, ή την λέξη “Ντου ελ τζαλαλί γουάλ ικράμ”’ σε περίπτωση που θέλετε να φέρετε χρήματα και αφθονία στην Ζωή σας ενώ για αγάπη δονείστε το “Αλ Τζαμί”. Αφήστε την αίσθηση της επιτυχίας να σας πλημμυρίσει και επικαλεστείτε ξανά την φυλή των τζίνι που έχετε επιλέξει λέγοντας “Στα 99 ονόματα του Αλλάχ, σε εξορκίζω στην Σελήνη και τα άστρα, εσένα Ευγενικό/Πονηρό Ντζιν της φυλής των (πχ Γκουλς) έλα και κατοίκησε μέσα στο ιερό φυλακτό μου και φέρε την εκπλήρωση της επιθυμίας μου”. Αν κάποιος θέλει μπορεί επίσης αντί για φυλακτό να χρησιμοποιήσει έναν παλιό άφθαρτο καθρέπτη και να τον φορτίσει με το πνεύμα ώστε να τον συμβουλεύται μαγικά φτιάχνοντας έτσι έναν αραβικό μαγικό καθρέπτη. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να θάψει πρώτα τον Καθρέπτη για τρεις μέρες σε άμμο θαλάσσης και έπειτα να κάνει όλη την παραπάνω διαδικασία μόνο που θα δονήσει το όνομα “Αλ Κχαμπίρ”, Ο Παντογνώστης Θεός. Στο τέλος της γητειάς μας θα πρέπει να χύσουμε στο πάτωμα λίγο κρασί και να τοποθετήσουμε από πάνω τον καπνό, ως σπονδές. Αφού στεγνώσει το κρασί τον καπνό τον θάβουμε σε μια γλάστρα λουλουδιών.
Κλείνοντας θα ήθελα να προειδοποιήσω ότι και αυτή, όπως και κάθε άλλη μαγική μέθοδος, όταν χρησιμοποιείται ενάντια στην ελεύθερη βούληση κάποιου, ο χειριστής της έχει να αντιμετωπίσει τον γνωστό νόμο της δύναμης και της ανταποδοτικής δικαιοσύνης, για αυτό συνιστώ προσοχή!!!!
Παναγιώτης Κάρδαρης
(από Strange-files, fadedstar69)
Και σε αυτήν την τεχνική θα πρέπει να οραματιστείτε γύρω σας έναν λευκόχρυσο κύκλο προστασίας από τις αρνητικές δυνάμεις που θα επιχειρήσουν να εισβάλουν στον χώρο σας και την αύρα σας, ανάψτε πολύ θυμίαμα, κατά προτίμηση Γιασεμί, μέσα σε δυο πήλινα θυμιατά το ένα στο βορρά το άλλο στον νότο. Ύστερα υψώστε το φυλακτό το οποίο θα έχετε τοποθετήσει πάνω στο πουγκί και αρχίστε να υφαίνετε το ξόρκι σας λέγοντας “ Στο όνομα του Αλάχ, του Ενός Θεού, καλώ τους Χαρουτ και Μαρούτ, του αρχαγγέλους της τέχνης να υποτάξουν τα Τζίνι της φυλής των ( δώστε τό όνομα της φυλής που βρήκατε κατάλληλη για τον σκοπό σας) αρχίστε να ψέλνετε το όνομα του Αλλάχ εννέα φορές σαν Μάντρα και έπειτα τρεις φορές το όνομα Χαρουτ και το όνομα Μαρουτ( αρχάγγελοι που κατά την ισλαμική παράδοση έδωσαν την μαγεία στην ανθρωπότητα στον πύργο της Βαβέλ). Τελειώνοντας το μάντρα θυμιάστε το φυλαχτό περνώντας το πάνω από το σκεύος του βορρά τρεις φορές και τρείς από του νότου. Οραματιστείτε το αποτέλεσμα του σκοπού σας ενώ ταυτόχρονα τρίβετε το κόσμημα σας ανάμεσα στις παλάμες σας και δονείστε την λέξη
“Αλ Μουντακίμ” που σημαίνει εκδικητής Θεός αν είναι για εργασίες προστασίας από εχθρούς η και καταστροφής, ή την λέξη “Ντου ελ τζαλαλί γουάλ ικράμ”’ σε περίπτωση που θέλετε να φέρετε χρήματα και αφθονία στην Ζωή σας ενώ για αγάπη δονείστε το “Αλ Τζαμί”. Αφήστε την αίσθηση της επιτυχίας να σας πλημμυρίσει και επικαλεστείτε ξανά την φυλή των τζίνι που έχετε επιλέξει λέγοντας “Στα 99 ονόματα του Αλλάχ, σε εξορκίζω στην Σελήνη και τα άστρα, εσένα Ευγενικό/Πονηρό Ντζιν της φυλής των (πχ Γκουλς) έλα και κατοίκησε μέσα στο ιερό φυλακτό μου και φέρε την εκπλήρωση της επιθυμίας μου”. Αν κάποιος θέλει μπορεί επίσης αντί για φυλακτό να χρησιμοποιήσει έναν παλιό άφθαρτο καθρέπτη και να τον φορτίσει με το πνεύμα ώστε να τον συμβουλεύται μαγικά φτιάχνοντας έτσι έναν αραβικό μαγικό καθρέπτη. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να θάψει πρώτα τον Καθρέπτη για τρεις μέρες σε άμμο θαλάσσης και έπειτα να κάνει όλη την παραπάνω διαδικασία μόνο που θα δονήσει το όνομα “Αλ Κχαμπίρ”, Ο Παντογνώστης Θεός. Στο τέλος της γητειάς μας θα πρέπει να χύσουμε στο πάτωμα λίγο κρασί και να τοποθετήσουμε από πάνω τον καπνό, ως σπονδές. Αφού στεγνώσει το κρασί τον καπνό τον θάβουμε σε μια γλάστρα λουλουδιών.
Κλείνοντας θα ήθελα να προειδοποιήσω ότι και αυτή, όπως και κάθε άλλη μαγική μέθοδος, όταν χρησιμοποιείται ενάντια στην ελεύθερη βούληση κάποιου, ο χειριστής της έχει να αντιμετωπίσει τον γνωστό νόμο της δύναμης και της ανταποδοτικής δικαιοσύνης, για αυτό συνιστώ προσοχή!!!!
Παναγιώτης Κάρδαρης
(από Strange-files, fadedstar69)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου