Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

ΕΚ ΒΑΘΕΩΝ (Μετά τις πρόσφατες δηλώσεις Σώκου!)

Ένα από τα σλόγκαν της προεκλογικής εκστρατείας για την Νομαρχία του κ. Σώκου, αν θυμάμαι καλά, ήταν "δικαιούμαστε περισσότερα και μπορούμε καλύτερα".
Παραφράζοντάς το αυτό θέλω να του...
πω πως δεν δικαιούται τίποτα περισσότερο και πως δεν μπορεί τίποτα καλύτερο.
Το σύστημα που "υπηρέτησε" (ουδέποτε άνευ ανταλλαγμάτων) δεν υπάρχει πια. Οι δώδεκα ..... "θαρραλέοι" (ανάμεσά τους και αυτός) της πρόσφατης "δήθεν" ψηφοφορίας, είναι ο θλιβερός απολογισμός μιας πορείας 40 περίπου χρόνων. Μιας πορείας λαϊκισμού, ασυδοσίας, χάρτινων οραμάτων, αδικαιολόγητου πλουτισμού κομματανθρώπων, καταβαράθρωσης αξιών και αρχών.
Και για να μην βιαστεί να με κατατάξει αλλά και για να μην παίρνει θάρρος ο άλλος "μεγάλος" - "μικρός" που έσπευσε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα για να "υπάρχει", δηλώνω πως δεν είμαι μ' αυτό που ανατέλλει. Δεν είμαι με το σύστημα της απόλυτης διαπλοκής, του ξεπουλήματος των πάντων, της απροκάλυπτης και αδιάκοπης κωλοτούμπας των ολίγιστων εθνοπατέρων, του ευνουχισμού του λαού και της θεοποίησης των αξιών από νάυλον. Δεν είμαι με τους αμέτρητους προσκυνημένους του συστήματος και τους τιποτένιους υπηρέτες και πράκτορες ιδιωτικών και διεθνών συστημάτων και συμφερόντων.
Είμαι σε απόγνωση, ναι σε απόγνωση, γιατί δεν βλέπω πουθενά ένα απάγκιο για τις ελπίδες μου και κυρίως για εκείνες των παιδιών μου και για τα όνειρά τους.
Εκεί μας φτάσατε κύριε Θύμιο εσείς που ασκήσατε δεκαετίες τώρα αλαζονική, αλλοπρόσαλλη και αλόγιστη εξουσία. Εσείς που είδατε τον μέσο πολίτη, τον άνθρωπο της καθημερινότητας σαν μάζα και όχι σαν λαό, που μετατρέψατε τον ψηφοφόρο από μονάδα συλλογικότητας σε εξαθλιωμένο πελατάκι σας. Καθίστε λοιπόν σπίτι σας να ξεκουραστείτε. Θα είναι ίσως η μόνη προσφορά σας στην κοινωνία.
Ο ΑΙΤΩΛΟΣ
(από sarakaimara)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails