Θα μεταφερω με νεο τιτλο καποιες δημοσιευσεις που ανεβασα στο τοπικ, "Βακτιρια και βακτιρια" γιατι μου εκατσε οτι επειδη εχει παρελθει δις η σειρα του εχασε αναγνωσιμοτητα και στη συνεχεια θα ολοκληρωσω τις σκεψεις μου λοιπον προσεγγιζω το θεμα με μεγαλη δυσκολια γιατι μονο εν μερει το εχω και καποια που θα πω πιστευω οτι ισχυουν, αλλα ειναι υποθεσεις, σεναρια υπαρχει τρομερο μπερδεμα γιατι καποτε στη Γη ηρθαν δυο Εωσφοροι ο ενας ηταν ο αρχηγος ας πουμε των Τιτανων ο οποιος ηθελε να εφαρμοσει καποιο προτζεκτ του στον...
Πλανητη μας πιλοτικα...ειχε χασει πιο πριν αυτος και οι δικοι του μια μαχη σε αλλη διασταση και ειπαν οτι αφου δεν μπορουμε εκει να εφαρμοσουμε την ατζεντα μας θα παμε αλλου... σωστα πηγε το μυαλο σας, προκειται για τον υπαρκτο Εωσφορο της εβραικης παραδοσης
Πλανητη μας πιλοτικα...ειχε χασει πιο πριν αυτος και οι δικοι του μια μαχη σε αλλη διασταση και ειπαν οτι αφου δεν μπορουμε εκει να εφαρμοσουμε την ατζεντα μας θα παμε αλλου... σωστα πηγε το μυαλο σας, προκειται για τον υπαρκτο Εωσφορο της εβραικης παραδοσης
ο δευτερος Εωσφορος ηταν ο αρχηγος καποιων που επελεξαν να φυγουν απο καπου στο ηλιακο μας συστημα και να ερθουν στη Γη...κι αυτοι ανταρτες ηταν...
ο δευτερος Εωσφορος και οι δικοι του δεν ηταν Τιτανες αλλα θεισκοι χαμηλοτερου επιπεδου, ας πουμε πως οι Τιτανες ηταν αρχαγγελοι ενω οι Προμηθεις σκετο αγγελοι...
αυτο που πρεπει να τονισουμε ειναι οτι μεταξυ των δυο Εωσφορων υπηρχε μεγαλη κοντρα (διοτι γνωριζοντουσαν) και ετσι εξαρχης μολις εφτασαν οι Προμηθεις στον πλανητη ξεκινησε πολεμος με τους Τιτανες...
τελος παντων ειχα πει καποια πραγματα γι'αυτα σε μια απο τις πρωτες αναρτησεις μου εδω μεσα...
http://ergdhmerg.blogspot.com/2009/10/h-y.html
ας ριξει μια ματια να θυμηθει οποιος θελει να το ψαξει παραπανω...
....................................................................
ειχα πει λοιπον πως οι Προμηθεις εσμιξαν με τους ανθρωπους αφου πρωτα για πολλες χιλιετηριδες ειχαν αποκαταστησει μια φιλια με καποιους εξ αυτων..
η αναμιξη αυτων των δυο φυλων δημιουργησε απογονους με υψηλο νοητικο, ας πουμε για παραδειγμα πως οι Κρο Μανιον ηταν ενας απο τους τυπους που προεκυψαν απ'αυτη την ενωση, ισως ο προτελευταιος σε χρονικη σειρα...
πιο πριν απο την ενωση των δυο φυλων οι ανθρωποι με το ζορι ξεχωριζαν απο τα ζωα κατα πως μας λεει και ο Αισχυλος δια στοματος Προμηθεα...
επειδη ειχα αφησει ημιτελες εκεινο το τοπικιον δεν ειχα αναφερει τους λογους που οι Προμηθεις προχωρησαν σ'αυτη την ενωση..
υπηρχαν δυο λογοι...
.....................................................
ενας ηταν οτι οντως συμπαθουσαν τους ανθρωπους και θελαν να τους βοηθησουν να αναπτυξουν τη νοημοσυνη τους (γιατι αυτο ηταν το πυρ που χαρισε στην ανθρωποτητα ο Προμηθεας και οχι καποια υλικη φωτια)..
για το δευτερο λογο μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε...
ας πουμε για παραδειγμα οτι θελησαν οι Προμηθεις να πειραματιστουν βαζοντας τη δικια τους νοημοσυνη και αισθαντικοτητα μεσα σε ανθρωπινα σωματα γιατι εκριναν οτι η εξελιξη του νεου ειδους οταν εφτανε στο απογειο της θα τους προσφερε κατι που τους ηταν απαραιτητο..
κατι για το οποιο θα αξιζε η θυσια της ενωσης με μια κατωτερη ρατσα η οποια ζουσε μαλιστα και ελαχιστα χρονια μπροστα στους αιωνες που ζουσαν εκεινοι...
γιατι πρεπει αφενος να πουμε οτι ζουσαν παρα παρα παρα πολυ κι αυτο γιατι τα σωματα τους ηταν αιθερια και ημιυλικα..
οι μυθοι που αναφερονται σε μια ανωτερη ρατσα που κατοικησε σε παναρχαιες εποχες τον πλανητη, στους λεγομενους Υπερβορειους, αναφερονται απλα στους φιλους μας τους Προμηθεις πριν να ενωθουν με τον ανθρωπο (και μειωθει ο μεσος ορος ζωης τους σχεδον σε ανθρωπινα επιπεδα: η μειωση του μεσου ορου ζωης εγινε σταδιακα)...
"Ποτε η αρρωστεια και τα γερατεια δεν αναμειγνυονται με το ιερο τους αιμα
Μακρια απο τους μοχθους και τους πολεμους ζουν."
γραφει ο Πινδαρος για τους Υπερβορειους σε μια απο τις ωδες του...
και που τους ταυτισαμε με τους Προμηθεις...
ποιος λοιπον ηταν ο δευτερος λογος που οδηγησε καποιους απ'αυτους να αναμιχθουν με τους ανθρωπους;
ποιο ηταν η προσδοκομενη ανταμοιβη για μια τετοια θυσια που ευστοχα απεικονιζεται με το αλυσσοδεμα του Προμηθεα στο βραχο του Καυκασου;
τωρα μπαινουμε στα πολυ δυσκολα...
....................................................
ας δουμε τωρα ενα περιεργο αποσπασμα πλατωνικου διαλογου...
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Αλήθεια,Ερμογένη.Τι να σημαίνει άραγε το όνομα «δαίμονες»;Πρόσεξε αν σου φανώ ότι λέω κάτι σπουδαίο.
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Λέγε.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Γνωρίζεις ποιοι κατά τον Ησίοδο,είναι οι δαίμονες;
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Δεν γνωρίζω.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ:Δεν γνωρίζεις ούτε για το χρυσό γένος των ανθρώπων,πού λέει ότι υπήρξε πρώτο;
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Αυτό το ξέρω.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Λέει λοιπόν γι' αυτό: Μόλις το γένος τούτο χωρίστηκε σε μέρη,οι δαίμονες αγνοί καΐ γήινοι ονομάζονται,λαμπροί,προστάτες από το κακό,φύλακες των ανθρώπων!
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Δηλαδή τι εννοείς;
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Νομίζω πώς λέγοντας χρυσό γένος δεν εννοεί φτιαγμένο από χρυσάφι,άλλα καλό και ωραίο.Απόδειξη θεωρώ το γεγονός,ότι για μας λέει πώς είμαστε σιδερένιο γένος.
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Έχεις δίκιο.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Πιστεύεις λοιπόν ότι και αν κάποιος από τους σύγχρονους μας είναι καλός,θα μπορούσε να πει πώς ανήκει στο χρυσό γένος;
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Βέβαια.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Οι καλοί όμως είναι συνετοί ή τίποτε άλλο;
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Συνετοί.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Κατά τη γνώμη μου,αυτό περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο χαρακτηρίζει τους δαίμονες.Επειδή ήταν συνετοί και δαήμονες (σοφοί),τους ονόμασε ο Ησίοδος δαίμονες.Και στην αρχαία γλώσσα μας το όνομα αυτό αντιστοιχεί στο ίδιο.Σωστά λοιπόν και αυτός και άλλοι ποιητές λένε ότι,αν πεθάνει κάποιος ενάρετος,μεγάλη τύχη και τιμές αποκτάει και γίνεται δαίμονας,σύμφωνα με την ονομασία της φρόνησης.Έτσι και εγώ λοιπόν αντιλαμβάνομαι τον δαήμονα,δηλαδή κάθε άνθρωπο,θεϊκό όσο ζει και αφότου πεθάνει,και νομίζω ότι σωστά ονομάζεται δαήμων.
....................................................
εχουμε λοιπον αφενος τους δαημονες του χρυσου ησιοδειου γενους...
εχουμε τους Προμηθεις...
και εχουμε και τους Υπερβορειους (που οπως οι δαημονες ζουσαν πααααρα πολλα χρονια)...
μην σας μπλεκουν οι διαφοροποιησεις στα ονοματα...
προκειται για ενα και το αυτο φυλο...
τους προπατορες του ανθρωπινου γενους...
θα το συνεχισω στα σχολια..περιμενοντας παραλληλα και τα δικα σας σχολιανα...και θα βαλουμε και τον πρωτο Εωσφορο στο παζλ..
υποσχεθηκαμε λοιπον στον εργδημεργ να μιλησουμε για την εωσφορολατρεια του συστηματος...
πρεπει ομως να πουμε για τους Εωσφορους πρωτα, για τον ενα ειπαμε, ηταν ο Προμηθεας...
για τον αλλο επισης ειπαμε πως ειναι ο Εωσφορος της βιβλικης παραδοσεως και ενας εκ των Τιτανων που πολεμησαν με τον Δια στην Τιτανομαχια...
και οι δυο παραδοσεις ομως δεν μας λενε και πολλα για τη συγκεκριμενη περσονα..
ισως περισσοτερα βρουμε στην γνωστικη παραδοση...
γιατι ο Αριστος λεει οτι ο μιστερ-λουξ ηταν ο περιφημος Δημιουργος των Γνωστικων...
συνδυαζοντας λοιπον τη γνωστικη θεολογια με αλλες παραδοσεις μπορουμε να καταληξουμε στα εξης ανατριχιαστικα...
ο Εωσφορος-Δημιουργος θελησε να φτιαξει ενα βασιλειο για τον εαυτο του...προς τουτο επελεξε μερικα ηλιακα συστηματα και αρχισε να δουλευει σε επιλεγμενους πληνητες μεταξυ των οποιων και στο δικο μας συστημα και στη Γη...
τι εκανε;
παρα πολλα...το βασικοτερο ομως εργο του ηταν οτι υπηρξε ο πρωτος δημιουργος του ανθρωπου..
αιρετικο, ε;
χοχο, κι ομως αυτος μας δημιουργησε απο τη λασπη του νεου τοτε πλανητη...
μας επλασε σαν ενα σωμα πειθηνιων υπηρετων για βαρειες δουλειες αλλα και για θεληματα...
υπηρξε το προτυπο για να φιλοτεχνησει ο Ζαχαριας Σιτσιν τους εξωγηινους που ηρθαν απο τον Νιμπιρου για να φτιαξουν στη Γη ανθρωπους εργατες...
ο Σιτσιν επλασε πραγματα απο το μυαλο του που μονο στη φαντασια του βρισκονται σε παραδοσεις αλλα οι Νιμπιριανοι του εχουν πραγματι τη σφραγιδα του Δημιουργου...
ολα πηγαιναν καλα για το Δημιουργο και οι ανθρωποι ειχαν αρχισει να βγαζουν τα λεφτα τους...
οταν εφτασαν στον πλανητη καποιοι ναυαγοι απο αλλου των οποιων αρχηγος ηταν ενας αλλος Εωσφορος (πολυ μικροτερης κατηγοριας), ο Προμηθεας...
οι Προμηθεις λοιπον με τον καιρο γνωρισαν τους ανθρωπους και καταφεραν να πιασουν φιλιες με καποιους εξ αυτων...
οι ανθρωποι τοτε ηταν κατι ελαχιστο πανω απο το ζωο σε νοημοσυνη και ηταν αγριοι και φοβισμενοι...
με την παροδο πολων αιωνων οι Προμηθεις κερδισαν την εμπιστοσυνη καποιων λιγων ανθρωπων και στη συνεχεια τους εκπολιτισαν οσο μπορουσαν...
βλεπετε δεν γουσταραν να βλεπουν το Δημιουργο να εκμεταλευεται πλασματα που ειχαν ανηφορισει απο το ζωικο βασιλειο...
τη συνεχεια την εχουμε ηδη αναφερει και πριν λιγο καιρο, ξεσπασαν πολεμοι μεταξυ των Υπερβορειων Προμηθεων και των Τιτανων, οχι μονο για την κυριαρχια του πλανητη αλλα και για τη μοιρα των ανθρωπων...
ενας απ'αυτους τους πολεμους ηταν οι Τιανομαχια οπου οι Δυναμεις (για λογους ευκολιας οι Ολυμπιοι η το Πληρωμα των Γνωστικων) βοηθησαν τους Προμηθεις κοντρα στους Τιτανες και τον Δημιουργο...
καμποσο πριν την Τιτανομαχια οι Προμηθεις ειχαν κανει το απιστευτο...
δωρισαν την ιδια τη νοημοσυνη τους στον ανθρωπο ενω πιο πριν του προσφεραν μονο ψηγματα σκορπιων γνωσεων...
ετσι ο ανθρωπος εχει μεσα του δυο στοιχεια που του δημιουργουν και εσωτερικη αντιπαλοτητα...
απο τη μια το τιτανικο στοιχειο του Δημιουργου που ειναι το ερπετικο, εγωιστικο κομματι μας...
κι απο την αλλη μια νοημοσυνη που στοχευει στην ελευθερια...
ουσιαστικα ολοι οι Θεοι προβαλαν μεσα μας κατι δικο τους κι ετσι αυτο που λεγαν καποιοι οτι ο ανθρωπος ειναι η επιτομη του συμπαντος ισχυει...
βεβαια η συγχρονη επιστημη ειναι φιλοδαρβινικη και σας λεει οτι προηλθαμε απο τα ανωτερα θηλαστικα..
εν μερει σωστο...
αλλα η παρεα του Δημιουργου αρχικα και στη συνεχεια ο Προμηθεας με τους φιλους του καναν ενα σωρο γεννετικα πειραματα στην καμπουρα μας προκειμενου να ξεχωρισουμε για τα καλα απο τα ζωα...
βεβαια οι Προμηθεις δεν μειναν μονο στα πειραματα...
μπηκαν οι ιδιοι μεσα στο πειραμα προκειμενου να το αλλαξουν δραστικα...
...........................................
ΑνώνυμοςDec 6, 2009 11:30 AM
}}}μας επλασε σαν ενα σωμα πειθηνιων υπηρετων για βαρειες δουλειες αλλα και για θεληματα...{{{
αγαπητέ, δεν είναι φτειαγμένος για βαρειές δουλειές ο άνθρωπος!!!
το σενάριό σου πάσχει σε βασικά βιολογικά δεδομένα! Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 7, 2009 01:11 AMπρωτον δεν ειναι δικο μου σεναριο αλλα η αρχαιοελληνικη παραδοση οπως κατατεθηκε απο τον Ησιοδο και τον Αισχυλο και αλλους...
δευτερον τοτε οι ανθρωποι ηταν πολυ πιο δυνατοι απο τους σημερινους...
τριτον υπαρχουν δουλειες που απαιτουν ενα μινιμουμ νοημοσυνης και επιδεξιοτητας που δεν εχουν τα μεγαλα ζωα...
τεταρτον σημερα θα φερω κι αλλα στοιχεια και θα συνεχισω το θεματακι...
Απάντηση
ΦωτεινηDec 7, 2009 01:28 AM
....καλημερα Αριστοτελη μπραβο για το θεμα που ανοιξες..[χμμ βεβαια εμενα με μπερδεψες μωρε...οπου ναναι θα συμπαθησω τους Προμηθεις..εχεε βλεπεις ειμαι της αλλης σχολης που τους εχει τοποθετησει στους "κακους"]..τελικα ο Ηφαιστος κι Αθηνα που "παιζουν" σ ολο αυτο;δημιουργουν κι αυτοι η επεμβαινουν στην εξελιξη;και βεβαια περιμενω εναγωνιως τα περι "αμοιβης'του Προμηθεα αλλα και γιατι ο Ηρακλης τον λυνει καποια στιγμη;..και κατι ασχετο..Ο Σιτσιν οντως διαβασε τις Σουμεριακες δελτους η ειναι ενας ακομα μυθος;;...να εισαι καλα..ευχαριστουμε...Απάντηση
Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 7, 2009 11:07 AM
Φωτεινη είπε...
....καλημερα Αριστοτελη μπραβο για το θεμα που ανοιξες..[χμμ βεβαια εμενα με μπερδεψες μωρε...οπου ναναι θα συμπαθησω τους Προμηθεις..εχεε βλεπεις ειμαι της αλλης σχολης που τους εχει τοποθετησει στους "κακους"]
το μπερδεμα υπαρχει επειδη ακριβως υπαρχουν δυο Προμηθεις-Εωσφοροι...
ο πρωτος που ηρθε στη Γη με τους δικους του ειναι ο κακος και θελησε να κουμανταρει ολη την αλυσιδα της ζωης του πλανητη Γη μετατρεποντας σε δουλους και τους ανθρωπους τους οποιους ο ιδιος ξεχωρισε μεσω γεννετικων μεταλλαξεων απο τα ζωα...
αυτος ειναι ο Εωσφορος της βιβλικης παραδοσεως και ο Δημιουργος-Ιλνταμπαοθ της γνωστικης παραδοσεως...
στον Τολκιν ειναι ο Μοργκοθ, στον Λαβκραφτ αυτος και η παρεα του ειναι οι Μεγαλοι Παλαιοι οι οποιοι πραγματι ηταν οι πρωτοι κατοικοι της Γης...
στον Σιτσιν ειναι οι τυποι που ηρθαν απο τον Νιμπιρου (με τη διαφορα οτι ο Νιμπιρου δεν ηταν πλανητης)...
ο Δημιουργος ηταν αρχικα ο Εωσφορος σε μια αλλη διασταση του ηλιακου συστηματος, εκει περα θελησε να τα βαλει με τον ιδιο τον πατερα του που ηταν εκει κυβερνητης και τελικα επειδη δεν τα καταφερε αυτος και οι δικοι του κλεψαν κομματια του Διονυσου (του βιβλικου δεντρου της Ζωης) με τα οποια ηρθαν στη δικη μας πιο πυκνη διασταση και προσπαθησαν να δημιουργησουν ζωη...
ο τεμαχισμος του Διονυσου απο τους Τιτανες (των οποιων αρχηγων ηταν ο Εωσφορος) ειχε σαν αποτελεσμα την κεραυνοβοληση τους απο το Δια και την πτωση τους...
ηρθαν λοιπον στο δικο μας κοσμο και σε καποιους πλανητες και ο Εωσφορος χανοντας την πρωτη του αιγλη εγινε ο Δημιουργος των γνωστικων παραδοσεων...
καμποσο καιρο μετα ηρθαν καποιοι αλλοι τυποι που φυγαν θεληματικα απο κεινη τη διασταση που εξοριστηκε ο Εωσφορος..
επικεφαλης τους ηταν ενα πανεξυπνο ον, κατοχος πολλων γνωσεων και μεγαλος τεχνιτης...
ηταν ο Προμηθεας η μικρος Εωσφορος η Εωσφορος βου, μικρος Εωσφορος γιατι δεν ηταν Θεος οπως ο big one αλλα ειχε αλλα χαρισματα...
ο Προμηθεας ηρθε στη Γη θελοντας να διεκδικησει τον πλανητη απο τον Εωσφορο-Δημιουργο...
και να εφαρμοσει μια δικια του ατζεντα-ουτοπια που ειχε να κανει με την ελευθερη αναπτυξη των νοημονων μορφων του πλανητη (οι οποιες ακομη ηταν στα σπαργανα αλλα θα εμφανιζοντουσαν)...
ενας ιδεολογος επαναστατης ηταν και οι συντροφοι του μοιραζοντουσαν τη φλογα του, τον ενθουσιασμο του και την θεληση του να ελευθερωσει τον πλανητη απο τον Δημιουργο...
οταν ηρθε στη Γη μαλιστα μολις πατησε το ποδι του εκαψε τα καραβια που φεραν αυτον και τους συντροφους του (η τους ιπταμενους δισκους: διαλεξτε τι θελετε) προκειμενου να μην μπει στον πειρασμο καποιος απο τους δικους του να επιστρεψει στα Ιλισια Πεδια (γιατι απο κει εφυγαν θεληματικα)...
συνεχιζεται φυσικα...
μια αρχαια απεικονιση που δειχνει τον Προμηθεα να κατασκευαζει τον ανθρωπο...
διοτι ναι μεν ελεγαν οτι ηταν ο εκπολιτιστης του ανθρωπινου γενους, αλλα καποιοι κυκλοι γνωριζαν οτι ειχε βοηθησει και στο τελικο σταδιο της μορφης του (μεσω γεννετικων η αλλων επεμβασεων)...
την αρχικη επεμβαση βεβαια την ειχε κανει ο Εωσφορος-Δημιουργος, αλλα οι Προμηθεις καναν τον ανθρωπο πολυ καλυτερο και μορφολογικα...
οχι ολους τους ανθρωπους αρχικα αλλα λιγους και μετα περισσοτερους..
εδω παλι σε αρχαια απεικονιση ο Προμηθεας με τη συνεργασια της Αθηνας δημιουργει τον ανθρωπο...
προσεξτε οτι η Αθηνα ακουμπαει το κεφαλι του ανθρωπου δειχνοντας οτι η επεμβαση της αφορουσε τη διανοια...
αυτες οι δυο απεικονισεις ειναι οπωσδηποτε μια μαρτυρια που λεει οτι αυτα που εγραψε ο Αριστος σχετιζοντουσαν με το τι πιστευαν οι αρχαιοι (ειδικα οι μυστηριομυημενοι) και δεν ηταν του χαβα του..
τι σημαινει λοιπον ο μυθος της Αθηνας και του Εριχθονιου;
1) προ του Κεκροπα ολοι οι ανθρωποι ηταν κατι ελαχιστα ψηλοτερο του ζωικου βασιλειου...αυτο περιγραφει τη φαση της δημιουργιας των πρωτων αγριων ανθρωπων απο τον Εωσφορο-Δημιουργο...
2) επι Κεκροπα ο αγριος ανθρωπος φτιαχνει μεγαλη κοινοτητα-πολη ("συνοικηση"), μαθαινει τι σημαινει η μονογαμικη σχεση και η οικογενεια, αρχιζει να μην τρωει τους νεκρους του η να μην τους αφηνει στις ερημιες αλλα να τους θαβει η να τους καιει..
αυτο το σταδιο αφορα την επεμβαση των Προμηθειδων και μια πρωτη αποπειρα εκπολιτισμου...
3) επι Εριχθονιου φτανουμε στο προχωρημενο σταδιο του πολιτισμου και αυτο σηματοδοτειται απο το δευτερο κυμα των Προμηθεων (γιατι δεν εφτασαν ολοι μεμιας και μαλιστα εξαιροντας τον αρχηγο του πρωτου κυματος, οι μετεχοντες του δευτερου κυματος ηταν σοφοτεροι των πρωτων)..
αν το πρωτο κυμα στις παραδοσεις δηλουται με το ονομα του Προμηθεα, το δευτερο κυμα δηλουται με το ονομα της Αθηνας...
κι εκει που απετυχε το πρωτο κυμα (η που πετυχε εν μερει), το δευτερο κυμα ολοκληρωσε την αρχικη τους συλληψη...
τωρα υπαρχει και ενα τεταρτο σταδιο...
αυτο που δηλουται με το ονομα του Θησεα...
η με το ονομα του Ιακωβ αν θελετε...
και αυτο το τεταρτο σταδιο ειναι ακομη στην αρχη του...εχουμε δρομο μεχρι να ολοκληρωθει...αφορα ουσιαστικα το να ανοιξει ενα διαυλο ο ανθρωπος με το θειο η αν θελετε να δημιουργησει ρωγμες στο ματριξ του Δημιουργου...
δημιουργος του Ματριξ ειναι ο Εωσφορος-Δημιουργος..
γι'αυτο και αποκαλειται απο τη χριστιανικη παραδοση, ο Πλανων πασαν την Οικουμενην και ο Πατερας του Ψευδους...
γιατι το ματριξ ειναι μια παραισθηση, το ιδιο με τη μαγια της ινδικης παραδοσης...αυτη η παραισθηση μας κρυβει τον πραγματικο κοσμο που βρισκεται πισω απο το πεπλο της Ισιδας...
πηγη του ματριξ ειναι η εγωκεντρικη θεωρηση, να θεωρει δηλαδη κανεις πως ειναι ενα εγω που ειναι αποκομμενο, ξεχωριστο απο τον κοσμο...πηγη της εγωκεντρικης θεωρησης, Αρχιεγω του κοσμου μας ειναι ο Δημιουργος...
οσοι ανθρωποι ειναι παγιδευμενοι στο ματριξ ειναι υποχρεωμενοι να ειναι καθηλωμενοι στον τροχο των μετενσαρκωσεων γνωριζοντας χιλιαδες θανατους και επαναγεννησεις...
αντιθετα οσα νοημονα οντα ειναι εκτος ματριξ ειναι πρακτικα αθανατα καθως πινουν απο την πηγη του Δεντρου της Ζωης η απο το κρασι του Διονυσου η απο το Κερας της Αμαλθειας η απο το Γκρααλ αν θελετε...
ο Δημιουργος και οι Τιτανες της παρεας του μαζι με αλλα μικροτερα πνευματα που εχουν διαφθειρει ζουν απο το ματριξ...
πως;
επειδη ο ανθρωπος μεσα στο ματριξ προσκολλιεται στο φαντασμα του εγω του (το εγω δεν ειναι κατι υπαρκτο αλλα μαλλον μια ψευδης αντανακλαση μεσα στη ροικοτητα της σκεψης) και ξοδευει ολη του την ενεργεια στο να προστατευσει και να υπηρετησει ενα φασμα...
ολη λοιπον αυτη την ενεργεια που χαραμιζεται για το να ειμαστε ναρκισα οντα την ρουφανε ο Δημιουργος και η παρεα του...
ειμαστε τα ζωα του κοπαδιου τους κι αυτοι οι τσοπανηδες μας...
μας αρμεγουν απ'ολη την ενεργεια μας και εξαιτιας αυτου του γεγονοτος ειμαστε θνητοι...
αν δεν μας κλεβαν αυτη την ενεργεια θα ειμασταν αθανατοι η εστω θα ζουσαμε πολλαπλασια χρονια...
εχετε διαβασει ποτε για τους voladores που αναφερει ο Καστανεντα;
καποιες μαυρες ιπταμενες σκιες που τρεφονται με την ανθρωπινη ενεργεια;
ε ειναι τα μαντροσκυλα της παρεας του Δημιουργου...
θα συνεχισουμε αργοτερα με την ανοχη σας γιατι παραδεχομαστε οτι λεμε πραγματα που μοιαζουν τερατωδη...λολ..ηρθε ομως η ωρα να μιλησουμε για τον Ηρακλη...
Απάντηση
ΑνώνυμοςDec 10, 2009 12:16 AM
Ερωτηση κυριε.
Ο Εωσφορος Δημιουργος ειπατε, εκλεψε μερικα κομματια του Διονυσου και γι αυτο ο Διας τον κεραυνοβολησε.
Ο Προμηθεας τι κακο εκανε και τον καρφωσε ο μεγαλος στον Καυκασο ?
Ερωτηση #2.
Οι μετενσαρκωσεις μηπως εχουν σκοπο την προοδο της πνευματοψυχης, ωστε αυτη να καταστει αθανατη ?
Ερωτηση #3.
Απο τι υλικα ηταν φτιαγμενοι οι πρωτοι ανθρωποι ? Απο τι οι πρωτπλαστοι της Αγιας Γραφης ? Απο τι οι Προμηθεις ?
Τη συμπαθεια σου κυριε για τις πολλες ερωτησεις.
Νικος. Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 10, 2009 01:19 AM
θα απαντηθουν ολες οι ερωτησεις Νικο προς το βραδυ...
απλα και μονο για να σου ανοιξω την ορεξη θα σου πω οτι το καρφωμα του Προμηθεα ηταν μεν κατι κακο για τον Προμηθεα, αλλα ηταν η κορυφαια στιγμη για την ταλαιπωρη την ανθρωποτητα και το πιο κομβικο σημειο της εξελιξης της...
τωρα ηθελα να σας πω για μια συσχετιση που εχω κανει...
δεν ξερω αν ειχατε διαβασει στα παιδικα σας χρονια Ιουλιο Βερν ξερω γω;
ας πουμε την Μυστηριωδη Νησο;
εκει λοιπον πεντε ανδρες δραπετευουν απο το Ριτσμοντ στη διαρκεια του Αμερικανικου Εμφυλιου και με ενα αεροστατο καταφερνουν και φτανουν μετα απο περιπετειωδη πτηση σε ενα ερημικο νησι καταμεσης του ωκεανου...
αυτοι λοιπον κρυπτογραφουν το προμηθαικο κυμα που φτανει στη Γη...
ο επικεφαλης τους, ο Κυρος Σμιθ, ειναι απλα ο Προμηθεας...κι αυτο φαινεται σε διαφορα σημεια οπως για παραδειγμα οταν φτιαχνει φωτια...
προσεξτε οτι οπως οι Προμηθεις καψαν τα πλοια τους οταν εφτασαν στην τοτε Γη ετσι και η ομαδα του Κυρου Σμιθ απαλασσεται απο το αεροστατο της με το που φτανει στο μυστηριωδες νησι...
προσεξτε επισης οτι ερχονται απο τον ουρανο μεσω του αεροστατου ο οποιος ουρανος κρυπτογραφει μια αλλη διασταση πιο ελαφρια απο τη δικη μας...
η οποια διασταση βρισκεται παντως στο ηλιακο μας συστημα και σχετιζεται με αλλο ουρανιο σωμα το οποιο στις παραδοσεις των προκολομβιανων ινδιανικων φυλων της Λατινικης Αμερικης ειναι ο αδελφος πλανητης της Γης...ειναι τροπον τινα η αιθερικη διασταση αυτου του πλανητη...
http://jv.gilead.org.il/kravitz/pics/008.jpg
εδω η γκραβουρα της προσγειωσης της ομαδας του Κυρου Σμιθ-Προμηθεα στη Μυστηριωδη Νησο-Γη...
κι εδω το πρωτο κεφαλαιο της Μυστηριωδους Νησου ονλαιν..
http://jv.gilead.org.il/kravitz/1/01.html
εννοειται οτι η αφιξη της προμηθαικης ομαδας υπαρχει σε ενα πληθος εργων της νεοτερης λογοτεχνιας...
καθως τα νεοτερα μυθιστορηματα βασιζονται σε επη και μυθολογικες διηγησεις παλιοτερες...
δεστε ας πουμε μια αλυσιδα...
ο Βιργιλιος πηρε απο τον Ομηρο, ο Δαντης πηρε απο το Βιργιλιο, οι νεοτεροι ξεσηκωσαν απο το Δαντη... Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 10, 2009 04:40 AMΑνώνυμος είπε...
Ερωτηση #3.
Απο τι υλικα ηταν φτιαγμενοι οι πρωτοι ανθρωποι ? Απο τι οι πρωτπλαστοι της Αγιας Γραφης ? Απο τι οι Προμηθεις ?
Τη συμπαθεια σου κυριε για τις πολλες ερωτησεις.
...............................
μακαρι να κανετε ερωτησεις και να ερθουν κι αλλοι και να κρατησει αυτο το τοπικιον για μηνες...
ξεκιναω τις απαντησεις απο την τριτη ερωτηση γιατι η απαντηση θα μας χρειαστει για να προχωρησουμε και στις απαντησεις των δυο πρωτων...
λοιπον οι Πρωτοπλαστοι της Αγιας Γραφης και οι Προμηθεις ειναι ενα και το αυτο...
σοκ;
το ονομα του Προμηθεα ειναι και Αδαμ..η μαλλον οι Προμηθεις ηταν ενα υποσυνολο μεσα στους Αδαμ η μαλλον μεσα στους ΑδαμκαΕυα γιατι τα φυλα δεν ειχαν χωριστει...
το ονομα του Οφι ειναι Λουσιφερ και Εωσφορος-Δημιουργος...
ο Παραδεισος η Ιλισια Πεδια ηταν ενα αιθερικο πεδιο ενος πολυ γνωστου πλανητη του ηλιακου συστηματος...
ολοι οι ΑδαμκαιΕυα ειχαν αιθερικα και αφθαρτα σωματα...
πρακτικα ηταν αθανατοι...
η αθανασια σε εκεινο το πεδιο προεκυπτε επειδη υπηρχε ως συστατικο του το Δεντρο της Ζωης η οινος του Διονυσου η Αγιο Γκρααλ..
οποιος κοινωνουσε του Γκρααλ-Διονυσου ηταν αθανατος...
και οταν φυγαν ομως οι Προμηθεις απο τα Ιλισια Πεδια και πηγαν στη Γη παρεμειναν αθανατοι γιατι ειχαν πιει πολλες γουλιες του μαγικου ζωμου και η επιρρεια ηταν μονιμη..
η Γη τοτε δεν ειχε υλικη μορφη, ηταν αιθερικη αλλα βρισκοταν σε ενα κατωτερο αιθερικο πεδιο απο αυτου του Παραδεισου...
δηλαδη οι Προμηθεις-ΑδαμκαιΕυα οταν κατηλθαν περασαν σε χαμηλοτερη και πυκνοτερη διασταση και γι'αυτο το ταξιδι τους ηταν περιπετειωδες και παρα λιγο μοιραιο...
καποια στιγμη και αφου περασαν πολλα χρονια εγκαταστασης τους στη Γη (που τοτε ηταν ενας αφιλοξενος τοπος) ανταμωσαν τους πρωτους ανθρωπους που ουσιαστικα ηταν κακοτεχνα ανθρωπομορφα ρομποτ χωρις ανθρωπινη νοηση και που τους ειχε δημιουργησει ο Εωσφορος-Οφις-Δημιουργος...
αυτοι ειχαν επισης αιθερικα σωματα...
στα επομενα ανθρωπινα γενη που αναφερει ο Ησιοδος αρχισε και ο Πλανητης και τα οντα του να γινονται σιγα σιγα υλικα...
στο σιδηρουν τουτεστιν γενος οι ανθρωποι εχουν σαρκα και οστα οπως εχουμε και μεις...
συγκρατειστε επι του παροντος οτι οι ανθρωποι που εφτιαξε ο Δημιουργος παγιδευοντουσαν στον τροχο της μετενσαρκωσης...
ενω οι Προμηθεις δεν γνωριζαν φυσικο θανατο για τους λογους που αναφεραμε...
μπορουσαν ομως να σκοτωθουν και πραγματι πολλους σκοτωσαν οι στρατιες του Εωσφορου-Δημιουργου σε ενα σωρο απο μαχες, καποιες εκ των οποιων διασωζονται και σε διαφορες μυθολογιες...
κι εδω να ξαναβαλουμε το στιχο του Πινδαρου για τους Υπερβορειους που ειπαμε πως ηταν οι Προμηθεις...
"Ποτε η αρρωστεια και τα γερατεια δεν αναμειγνυονται με το ιερο τους αιμα"
Ανώνυμος είπε...
Ερωτηση κυριε.
Ο Εωσφορος Δημιουργος ειπατε, εκλεψε μερικα κομματια του Διονυσου και γι αυτο ο Διας τον κεραυνοβολησε.
Ο Προμηθεας τι κακο εκανε και τον καρφωσε ο μεγαλος στον Καυκασο ?
...............................
Μονος του πηγε και καρφωθηκε ο Προμηθεας στον Καυκασο κανοντας το πιο τολμηρο πραγμα που εγινε ποτε...
και εξηγουμαι...
καποιοι απο τους Προμηθεις που ειχαν αναπτυξει περισσοτερες φιλιες με τους ανθρωπους αποφασισαν να προικισουν τον ανθρωπο με ενα δωρο αθανατο και πολυτιμοτατο....
αυτο το δωρο ηταν η ανωτερη νοημοσυνη...
οσοι ανθρωποι ειχαν παρεες με τους Προμηθεις ειχαν περασει απο ενα βασικο εκπολιτισμο και ειχαν αναπτυξει μια μεσαια νοημοσυνη ικανη για να κανουν απλες δουλειες και να εχουν μια απλη κοινοτικη ζωη...
δεν μπορουσαν ομως να φιλοσοφησουν η να σκεφτουν πολιτικα η να γινουν μεγαλοι καλλιτεχνες...
οι δε περισσοτεροι ανθρωποι ηταν ακομη στο
σταδιο της βαρβαροτητας καθως φοβοντουσαν τους Προμηθεις και ειχαν εξαπατηθει απο τον Εωσφορο-Δημιοργο ωστε να θεωρουν τη δουλεια σ'αυτον εξασφαλιση...
καποιοι στιγμη λοιπον καποιοι απο τους Προμηθεις διανοηθηκαν το πιο αλλοκοτο και γενναιο πραγμα που συνελαβε ποτε νους...
να μπουν ως πνευματοψυχες μεσα στον ανθρωπο ωστε να επιταχυνουν στο φουλ την εξελιξη του...
καθως η αναπτυγμενη πνευματοψυχη τους θα ανεπτυσε την ανωτερη νοημοσυνη στον ανθρωπο...
δεν μιλαμε εδω για μια προσωρινη καταληψη ξερω γω ενος ενηλικα ανθρωπου απο καποιο πνευμα...
οι Προμηθεις εισηλθαν ως ψυχες μεσα στο ιδιο το ανθρωπινο εμβρυο..
ουσιαστικα λοιπον οι ανθρωποι που μεγαλωσαν μετα απο μια τετοια επισκεψη ηταν οι ιδιοι οι Προμηθεις μεσα σε ανθρωπινο σωμα...
γιναν οι Προμηθεις λοιπον η νεα ανθρωποτητα...
οχι ολοι, λιγοι αρχικα τολμησαν κατι αναλογο...
αυτη η αποφαση δημιουργησε την οργη και το θρηνο σε οσους Προμηθεις εμειναν πισω...
θρηνο για τα αδελφια τους που θα χαναν και οργη για την υποτιθεμενη απερισκεψια τους...
και γιατι απερισκεψια;
γιατι οπως εχουμε πει οι Προμηθεις πρακτικα ηταν αθανατοι (εκτος κι αν σκοτωνοντουσαν στους πολεμους κατα του Δημιουργου)...
ενω οι ανθρωποι πεθαιναν χιλιαδες φορες καθως ηταν βαλτωμενοι στον τροχο της μετενσαρκωσης...
οποιος λοιπον Προμηθευς ενσαρκωνοταν σε ανθρωπινο σωμα θα γνωριζε το θανατο (καθως το ανθρωπινο σωμα δεν ειχε την υφη του προμηθαικου) και μαλιστα και τους πολλους θανατους καθως θα εμπλεκοταν στη φαση της μετενσαρκωσης...
το καρφωμα λοιπον στον Καυκασο ειναι αλληγορια για το καρφωμα του Προμηθεα στον τροχο των βασανων και της μετενσαρκωσης...
αρα λοιπον γιατι καναν μια τοσο μεγαλη απερισκεψια;
για δυο λογους...
ο ενας ηταν οτι οντως θελαν να βοηθησουν τους ανθρωπους που ειχαν γινει φιλοι τους και τους ειχαν εμπιστευθει...
ο δευτερος λογος ειναι πολυ πιο δυσκολη υποθεση..
οι Προμηθεις που εισηλθαν σε ανθρωπινα σωματα δεν θελαν να επιταχυνουν μονο την εξελιξη του ανθρωπου, θελαν να επιταχυνουν και τη δικη τους εξελιξη, εννοω την πνευματικη εξελιξη...
πως θα γινοταν αυτο;
ισως αντιληφθηκαν οτι τα βασανα και οι δυσκολιες βοηθανε περισσοτερο την εξελιξη μιας ψυχης στο να φτασει σε ενα συγκεκριμενο επιθυμητο σημειο...
μια σκληραγωγια συνεπως μιας ανωτερης ψυχης σε πρωτοφανεις και δυσκολες γι'αυτην συνθηκες ισως να της εδινε ενα τρομερο ερεθισμα να εξελιχθει πιο γρηγορα...
επεδιωξαν λοιπον μια πνευματικη αναγεννηση μεσω μιας παρατεταμενης θυσιας..
ετσι κι αλλιως βρισκοντουσαν σε δυσκολη θεση..
απο τη μια η Οδος του Δεντρου της Ζωης η της μετοχης στο σωμα του Διονυσου τους ηταν κλεισμενη απο Αγγελους-Θεους ανωτερης ταξης απ'αυτους...
Και εξεδίωξε τον Αδάμ· και κατά ανατολάς του παραδείσου της Εδέμ έθεσε τα Χερουβείμ, και την ρομφαίαν την φλογίνην, την περιστρεφομένην, διά να φυλάττωσι την οδόν του ξύλου της ζωής. (Γεννεσις 3, 24)
απο την αλλη πολεμουσαν με τα στρατα του Δημιουργου και των Τιτανων και μετα απο καποιες πρωτες θριαμβευτικες επιτυχιες (καθως οι Τιτανες δεν κατεβαιναν οι ιδιοι να πολεμησουν αλλα εστελναν αντιπροσωπους) τους ειχε παρει η κατω βολτα και ειχαν χασει σημαντικους αρχηγους καθως και σημαντικες πολεις...
η στιγμη λοιπον ηταν κρισιμη καθως ουτε να γυρισουν στην πατριδα τους μπορουσαν ενω ο Εωσφορος-Δημιουργος αργα η γρηγορα θα τους εξοντωνε ολους...
και τοτε η πρωτοπορια τους κανει αυτο το σαλτο μορταλε και μπαινει μεσα σε ανθρωπινα σωματα...
αποτελεσμα;
σε πολλες περιπτωσεις καποιοι απο τους ανθρωπους με τη βοηθεια της προμηθαικης πνευματοψυχης μετα απο ενα κυκλο ενσαρκωσεων...
γιναν Βουδες και Χριστοι και Θησεες και Ηρακλειδεις (ολοι οι ανθρωποι θα γινουν καποια στιγμη)...
και σκοτωσαν τον Μινωταυρο και τον καθε φυλακα της πυλης περνοντας το χρυσομαλο δερας και τα μηλα των Εσπεριδων και την ωραιοτατη Ελενη...
τουτεστιν εσπασαν τους τοιχους του ματριξ και τους τοιχους της παραισθησης και ειδαν απο την αλλη πλευρα...
τους ανοιχθηκε λοιπον ξανα η Οδος του Ξυλου της Ζωης και η Οδος της μετοχης στον Οινο του Διονυσου...
για τους Προμηθεις ηταν ενα τοπιο γνωστο, για το ανθρωπινο κομματι του συμμεικτου οντος κατι πρωτοφανες...
ετσι λοιπον πολεμησαν τον Δημιουργο με τον πιο απιστευτο τροπο...
δημιουργησαν ρωγμες στο Ματριξ του και ανοιγματα για να δραπετευουν Προμηθεις και ανθρωποι που πλεον ειχαν γινει ενα...
φαινεται οτι αυτη η απιστευτη θυσια τους συγκινησε και τις Δυναμεις που ειδαν οτι τα κακομαθημενα τους παιδια εχουν πετυχει τρομερους αθλους και αρα αξιζουν και με το παραπανω μια βοηθεια στον πολεμο τους με τις δρακοστρατιες του Δημιουργου...
ετσι οι Δυναμεις κατεβηκαν στον πλανητη και επιτεθηκαν στο Δημιουργο και τις στρατιες του...
και εγινε η Τιτανομαχια αναμεσα σε Ολυμπιους και Τιτανες οπου οι πρωτοι τσακισαν τους δευτερους αλλαζοντας ομως δραματικα και την επιφανεια της Γης...
θυμηθειτε οτι ο Προμηθεας σ'αυτη τη μαχη ηταν στο πλευρο του Δια παροτι ειχε ψιλοτιτανικη καταγωγη...
εκτοτε ο Δημιουργος και οσοι σωθηκαν απο το στρατο του λουφαξαν για παρα πολλες χιλιετηριδες...
αλλα δυστυχως ξαναπηραν θαρρητα αργοτερα...
οσοι Προμηθεις πριν την Τιτανομαχια σνομπαραν την εισοδο των αδελφων τους σε ανθρωπινα σωματα ακολουθησαν κι αυτοι μετα την Τιτανομαχια...
ετσι δεν εμεινε ουτε ενας Προμηθευς να μην μετοικησει στην ανθρωπινη φυση...
δεν ξερω βεβαια αν υπαρχουν και ανθρωπινες φυλες που δεν εχουν δεχθει τους Προμηθεις, ισως πρωτογονες φυλες στην υποσαχαρια Αφρικη και στα αρχιπελαγη του Ειρηνικου η στα δαση της Βορνεο, ποιος ξερει;
εχετε κι εσεις τον Προμηθεα σας που λαικιστι ειναι ο καλος σας Αγγελος...
υποτιθεται οτι καθε ανθρωπος του οποιου μετεχει ο Προμηθευς θα σπασει καποτε τα δεσμα του ματριξ...σε καποια ενσαρκωση του θα γινει Ηρακλης και θα απελευθερωσει τον εαυτο του και τον Προμηθεα εντος...
βεβαια ο Εωσφορος-Δημιουργος δεν γουσταρει μια τετοια πιθανοτητα γιατι αυτο σημαινει οτι η καταθλιπτικη κυριαρχια του τελειωνει και το μαγαζακι του κλεινει...
μαγαζι χωρις πελατες δεν μπορει να κρατηθει...και μην ξεχνατε οτι ειπαμε πως τρεφεται ενεργειακα απο τους πελατες του...ο αετος που τρωει το συκωτι του Προμηθεα δεν ειναι εκ του Δια αλλα οργανο του (θυμηθειτε για τους voladores)...
ετσι μετα την Τιτανομαχια που ηττηθηκε στρατιωτικα (αλλα οι νικητες του δεν παρεμειναν στον πλανητη) προσπαθει να επηρρεασει τον ανθρωπινο πολιτισμο και τις θρησκειες και τις πολιτικες των εθνων ωστε να μην εμπνεεουν την πνευματικη εξελιξη και το σπασιμο του ματριξ...
συνηθως οταν μια νεα πρωτοποριακη θρησκεια εμφανιζεται η μια νεα πρωτοποριακη φιλοσοφια η πολιτικη ιδεολογια φροντιζει μετα απο λιγο καιρο να "παγωσει" τα μοτο της, να τα κανει αποστεωμενα δογματα χωρις πνευμα και να σπρωξει στις ηγετικες θεσεις της ανθρωπους τους οποιους επηρρεαζει συνειδητα η ασυνειδητα τοσο ωστε να τους θεωρει δικους του...
ετσι ξερω γω πολλες θρησκειες που ξεκινησαν σαν κινηματα απελευθερωσης απο παγιωμενες ματριξιακες αντιληψεις γινονται συν τω χρονω ματριξιακες παγιδες...
ας πουμε ο Χριστιανισμος η η αρχαια θρησκεια που εκφυλιστηκε στους ρωμαικους χρονους σε μαγαζακια μαγειας...
οι Δυναμεις γνωριζουν τι γινεται αλλα αφηνουν την εξελιξη του ανθρωπου χωρις παρεμβολες και δεν θελουν να προχωρουν σε νεες Τιτανομαχιες καθε λιγο και λιγακι...ισως στο μακρινο μελλον αν ειναι απολυτα απαραιτητο η αν ο Δημιουργος δυναμωσει πολυ, σκλαβωσει ολο τον πλανητη και θελησει να επεκταθει και στο ηλιακο συστημα...
μεχρι τοτε κατα διαστηματα του κανουν μικρο ανταρτοπολεμο στελνοντας εδω κατω το Διονυσο, ειτε με τη μορφη ενος Ορφεα, ειτε ενος Ζαρατουστρα, ενος Κρισνα, ενος Οσιρι, ενος Χριστου...
και παντα ο Διονυσος θυσιαζεται στο τελος και ο Δημιουργος τον σκοτωνει με βιαιοτατο τροπο...
απελευθερωνει ομως με το παραδειγμα του αρκετους στη ιδια και στις λιγες επομενες γενιες...
διοτι μετα τα οσα ειπε γινονται θρησκεια που σιγα σιγα διεισδυει ο Δημιουργος και την παγωνει...
ας πουμε αυτη τη στιγμη το Βατικανο ειναι μια θρησκεια που ουσιαστικα υμνει τον Δημιουργο και οχι ενα πνευματικο κινημα απελευθερωσης απο το ματριξ...
καντε αν θελετε τις ερωτησεις σας τωρα που τελειωσαμε για τους Προμηθεις και μετα θα πιασω το θεμα της "προμηθολατρειας" στις διαφορες σεκτες οπου θα ξεκαθαρισουμε τι και ποιον λατρευουνε...
υπαρχουν δυο τροποι που εχουν δει το ζητημα οι διαφορες σεκτες...
υπαρχει η παραδοσιακη προσεγγιση του παλιου Τεκτονισμου...
και η νεοτερη προσεγγιση νεομαγικων και νεοεποχιτικων σεκτων (αυτη θα την πιασουμε αργοτερα)...
ο παραδοσιακος Τεκτονισμος λοιπον εχει ως Θεο του, τον ΜΑΤΣ, το Μεγαλο Αρχιτεκτονα του Συμπαντος...
αυτος δεν ειναι αλλος απο το Δημιουργο-Εωσφορο...
και πραγματι ο Δημιουργος-Εωσφορος ειναι ο δημιουργος του δικου μας συμπαντος...
με τη διευκρινιση οτι εβαλε τα θεμελια και ξεκινησε τα πρωτα σταδια του υλικου συμπαντος...
συν οτι καθορισε τη μοιρα του που ειναι σκληρος αστρικος ντετερμινισμος, δηλαδη καρμα...
σε αντιθεση με τον πλατωνικο κοσμο των ιδεων, τα Ιλισια Πεδια, το νοητο κοσμο, που καρμα δεν υφισταται καθως ειναι ενας κοσμος ελευθεριας και παιχνιδισματος..
εβαλε λοιπον τη σφραγιδα της αναγκης-καρμα ο Δημιουργος στο δικο μας κοσμο και ξεκινησε τις πρωτες βαθμιδες του σκοπευοντας να δημιουργησει και ζωη καθως ειχε στο τσεπακι του τα κομματια του Διονυσου που ειχε κλεψει απο τον αλλο κοσμο...
δεν ολοκληρωσε ομως τη δημιουργια του εδω κοσμου αυτος αλλα οι Προμηθεις που τελειοποιησαν τις ζωικες μορφες που εφτιαξε και τις εμψυχωσαν στα ανωτερα σταδια τους...
και οι Δυναμεις οι οποιες στειλαν-προβαλλαν απεσταλμενους-αντανακλασεις τους, οι οποιοι απεβησαν οι δημιουργοι και κυβερνητες των αστρων...
ο Δημιουργος ηθελε να φτιαξει και εφτιαχνε εναν κοσμο σκοτεινο, με βραχους, ηφαιστεια και ωκεανους...
οι Προμηθεις ομορφηναν αυτον τον κοσμο καθως αυτοι τον προικισαν με βλαστηση και λουλουδια...
και οι Δυναμεις εδωσαν το φως του καθως δημιουργησαν οπως ειπαμε τα αστερια των οποιων η λαμψη ηταν μια υπενθυμιση του φωτος του Δεντρου της Ζωης-Διονυσου...
παρ'ολα αυτα ο Τεκτονισμος, για να επανελθουμε στο θεμα μας, αποδιδει το συνολο του εδω κοσμου στον ΜΑΤΣ...
κατι το οποιο βεβαιως ειναι μιση αληθεια οπως ειδαμε..
σιγουρα ομως η κατευθυνση αυτου του κοσμου που ειναι εντροπιακη και ο ακαμπτος αστρικος ντετερμινισμος του, η περιφημη Αναγκη, ειναι η σφραγιδα του ΜΑΤΣ...
απο κει και περα ο παραδοσιακος Τεκτονισμος εκανε ενα σοβαρο λαθος...
εβαζε στο ιδιο στρατοπεδο τους Προμηθεις και τον ΜΑΤΣ...
θεωρουσε τροπον τινα τον Προμηθεα κατι σαν εκφραση του ΜΑΤΣ...
πραγμα το οποιο θα εκανε τον ιδιο τον Προμηθεα και το λαο του να σχισουν τα αιθερικα ρουχα τους...
διοτι οι Προμηθεις και ο Δημιουργος ειχαν πολεμο και μεγα μισος μεταξυ τους...
και μαλιστα, για να το πουμε κι αυτο, ο Δημιουργος καταφερε να σκοτωσει τον ιδιο τον Προμηθεα αφου τον παγιδεψε σε μια απο τις πολλες μαχες που εγιναν μεταξυ Τιτανων και Προμηθειδων...
το μονο κοινο μεταξυ Δημιουργου και Προμηθεα ειναι οτι εφυγαν και οι δυο απο το αιωνιο βασιλειο των ιδεων και του Δεντρου σαν αποστατες...
ο Εωσφορος-Δημιουργος ομως αναγκαστηκε να φυγει (ενω δεν ηθελε) μετα απο πολεμο που εχασε...
ενω οι Προμηθεις εφυγαν αργοτερα με τη δικη τους θεληση, αφενος γιατι τους εκατσε οτι οι Δυναμεις τους νταντευαν, αφετερου γιατι θεωρουσαν οτι ο Δημιουργος κατασκευαζει εναν κοσμο-υβρι του οποιου οι ιδιοι θελαν να αλλαξουν την πορεια και ταυτοχρονα να ενηλικιωθουν-χειραφετηθουν μακρια απο την αναψυχη του πνευματικου κοσμου...
βεβαιως και ο Οφις-Εωσφορος ειχε καταφερει να μπολιασει τους Προμηθεις με εναν εγωικο σπορο ηδη απο τις εποχες του αιωνιου βασιλειου...
δεν ηταν δηλαδη εντελως ιδιοτελεις στην αποφαση τους να μετατρεψουν σε ενα ομορφο βασιλειο το ακαμπτο συμπαν που εχτιζε ο Εωσφορος...
θελαν κομματι και να βασιλευσουν σ'αυτο γνωριζοντας σαν pioneers την περιπετεια στις μεγαλες εκτασεις του...
ειχαν ομως μεσα τους εκτος απο τον εγωικο σπορο και βαθεια καλοσυνη και αισθηση του ωραιου οποτες η καθοδος-πτωση τους μπορει να εφερε αρχικα βασανα στους ιδιους αλλα εφερε μακροπροθεσμα καλο στον κοσμο και ουσιαστικα εσωσε τα πλασματα-δουλους του Δημιουργου που ενανθρωπιστηκαν χαρις στους Προμηθεις...
κακως λοιπον ο Τεκτονισμος βαζει στο ιδιο στρατοπεδο τον Προμηθεα-Εωσφορο και τον Δημιουργο-Εωσφορο...
περα απο ενα τιτανικο-εγωικο σπορο που ειχαν οι Προμηθεις μεσα τους αναμεσα σε σπορους καλου δεν ειχαν αλλα κοινα με τον Δημιουργο...
ηταν και οι δυο πεπτωκοτες αλλα δεν επεσαν για τον ιδιο λογο...
συμμετειχαν και οι δυο στη δημιουργια του υλικου κοσμου αλλα ταυτοχρονα υπηρχε μεγας πολεμος μεταξυ τους...
καποιοι απο τους παλιους Τεκτονες ελεγαν πως υπαρχουν δυο Θεοι, ο ΜΑΤΣ-Εωσφορος και ο Αδωναι...
ο ΜΑΤΣ ειναι ο κυβερνητης λεγαν του δικου μας κοσμου και ο Αδωναι του αλλου κοσμου...
ο ΜΑΤΣ ισχυριζοντουσαν οτι ειναι ενα πνευμα ελευθεριας και ο Αδωναι μια θεοτητα καταπιεσης...
ουδεν αναληθεστερον τουτου...
ο ΜΑΤΣ ειναι οπως ειδαμε η επιτομη της αυταρχικοτητας...
αυτος ειναι η Βια και το Κρατος που δενουν τον Προμηθεα...
του αρεσει να ελεγχει τα παντα (γραφειοκρατια, φακελωματα, καμερες, βιομετρικα διαβατηρια, εμφυτευμενα μικροτσιπ, πλυση εγκεφαλου, ειναι πραγματα που του αρεσουν καθως συντελουν στην ακαμπτη ταξη)...
μπλεκαν ομως τον Προμηθεα με τον ΜΑΤΣ και γι' αυτο την πατουσαν..
ε λοιπον τους λεμε πως ο ΜΑΤΣ πολεμουσε με τον Προμηθεα και μαλιστα καποτε σκοτωσε τον αρχηγο των Προμηθειδων...
δεν σκοτωσε ομως ουτε το πνευμα, ουτε τις ιδεες του...
ουτε οσους του λαου του τις ακολουθησαν...
τον Αδωναι τον λεγαν θεοτητα καταπιεσης..
γιατι υποτιθεται οτι δεν του αρεσε η ελευθερια και η ελευθερη βουληση την οποια παλι υποτιθεται ο Εωσφορος-ΜΑΤΣ εγκαινιασε ως επαναστατικη πραξη...
τους απαντουμε με ερωτηση..
ειναι δυνατον ο γεννητορας του Διονυσου, δηλαδη της ιδιας της ελευθερης και απεριοριστης ζωης, να ειναι καταπιεστικος;
η "ελευθερη βουληση" του ΜΑΤΣ ηταν μια περιχαρακωμενη, εξουσιαστικη βουληση...
μια βουληση που θελησε την ιδια τη δημιουργια για την παρτυ της...
θελησε τον ιδιο τον Διονυσο να τον βαλει στο τσεπακι της και να τον χρησιμοποιει κατα το δοκουν...
δεν καταφερε να εξουσιασει τη νοητη δημιουργια και θελησε να εξουσιαση μια δικια του δημιουργια...
το non serviam σημαινε ουσιαστικα, δεν υπηρετω κανενα Θεο και δεν θελω κανενα αφεντη αλλα αμα λαχει θελω να με υπηρετουν ολοι στον κοσμο που θα φτιαξω εγω...
παμε τωρα στις νεομαγικες και νεοεποχιτικες σεκτες...
αυτες λοιπον ασχολουνται κατ'αρχην μονο με το δικο μας συμπαν (το αλλο συμπαν, ο νοητος η πλατωνικος κοσμος δεν τους ενδιαφερει)..
κανουν λογο λοιπον για τη Φυση (που ειναι το δικο μας συμπαν) και για τη Δυναμη που ενοικει στη Φυση...
με την λεξη Δυναμη εννοουν το αστρικο φως του Παρακελσου και του Ελιφας Λεβι, τον Αιθερα των αρχαιων, τον ανδρογυνο Μπαφομετ των Ναιτων...
αυτη η Δυναμη δεν ειναι αλλη απο την Force του Starwars..
διακρινουν δυο πολους στη Δυναμη, δυο ρευματα που εναντιωνονται και που υποτιθεται ο μαγος η ο μυστης πρεπει να ισορροπησει...γι'αυτο και ο Μπαφομετ ειναι ανδρογυνος...
τον φωτεινο πολο της Δυναμης τον αποκαλουν Εωσφορο και τον σκοτεινο πολο Σατανα...
εμεις θα συμφωνησουμε μαζι τους οτι υπαρχει αυτη η Δυναμη και οτι οντως διαφοριζεται σε δυο ρευματα...
θα μας επιτρεψουν ομως να τονισουμε οτι η ιδια η Δυναμη αυτη ειναι ο Οφις ο πλανων ματριξιακως πασαν την οικουμενη, ο Εωσφορος-Δημιουργος...
αφενος και αφετερου να τους υπενθυμισουμε πως υπαρχει νοητο φως που ξεπερναει το φως της Φυσης..
και θα μιλησουμε μαλιστα με λογια του ιδιου του Παρακελσου που επινοησε τον ορο Αστρικο Φως...
"Η φυση εκπεμπει ενα φως που μπορει να γινει γνωστο απο την ακτινοβολια του. Στον ανθρωπο υπαρχει ενα επιπλεον φως, διαφορετικο απο εκεινο της φυσης. Εκεινοι ομως που ψαχνουν στο φως του ανθρωπου λειτουργουν με τη γνωση της υπερφυσης. Γιατι ο ανθρωπος ειναι κατι παραπανω απο φυση."
και θα τους πουμε κατι ακομη...
πως ο Προμηθεας που τον τοποθετουν στο ιδιο επιπεδο με τον Δημιουργο, θεωροντας οτι αντιστοιχει στον καλο πολο της Δυναμης...
ηταν απλα ο εχθρος του Δημιουργου εστω και αν μαγευτηκε αρχικα απο το απατηλο φως του...
και πως οι Προμηθεις ηταν μετοχοι αλλου φωτος, νοητου φωτος που τελικα τους απελευθερωσε οταν μπηκαν στον τροχο της μετενσαρκωσης καθιστοντας τους σε αλλους Ηρακλιδεις...
και πως αυτη η διαδικασια θα συνεχιστει και τελικα ολοι θα απομαγευτουν απο το ματριξ-πλανη...
και θα δωσουμε φιλικοτατη συμβουλη στους Νεοεποχιτες, αναζητηστε το νοητο φως, που ειναι το φως της προηγουμενης πατριδας σας και μην προσπαθειτε να ελεγξετε το απατηλο φως του Δημιουργου προσπαθοντας υποτιθεται να φερετε σε ισορροπιες τη Δυναμη...
σπαστε το ματριξ η τουλαχιστον κατανοηστε τους περιορισμους που σας θετει και μην προσπαθειτε απλα να γινεται ενδοματριξιακοι Θεοι χειριζομενοι μια Δυναμη που θα σας προδοσει..
πιθανως να αναρωτηθειτε μην τυχον αυτα με το ματριξ ειναι απλα μια νεομυθολογια καθως δεν βρισκονται στην πολυ πιο ψαγμενη αρχαιοελληνικη μυθολογια...
φερνω λοιπον ως στοιχειο την αλληγορικη διηγηση του Πλατωνα για το σπηλαιο των ψευδαισθησεων...
δεστε απο δω...
http://clubs.pathfinder.gr/parthenon/304667
μια απο τις κορυφαιες στιγμες της ελληνικης γραμματειας...
και καπου εδω τελειωσαμε αυτο το μαραθωνιο οδοιπορικο του θεματος...
αν θελετε να ρωτησετε οτιδηποτε ειμαι στη διαθεση σας...
Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 13, 2009 11:53 AM
Φωτεινη είπε...
τελικα ο πλανητης Προμηθεας[που δεν υπαρχει πια ουτως η αλλως]επαιξε καποιον ρολο απο αποψη ειδικης εκπομπης ενεργειας στη καθοδο των προμηθεων και τη δραση τους στο κοσμο μας;
προφανως μιλας για τον Φαεθονα, τον πλανητη που το ονομα του στην αρχαια γραμματεια ειχε σχεσεις με το ονομα του Εωσφορου...
δεν το ξερω...
αυτο που ξερω ειναι οτι οι Προμηθεις ηρθαν απο την Αφροδιτη η απο καποιον πλανητη του Σειριου μεσω της Αφροδιτης...
γι'αυτο στους προκολομβιανους θρυλους της λατινικης αμερικης η Αφροδιτη αποκαλειται αδελφος πλανητης της Γης (κι οχι μονο γιατι εχουν παρομοιο μεγεθος) και ο Κετζαλκοατλ επιστρεφει εκει...
και γι'αυτο το πρωινο ονομα της Αφροδιτης ειναι Εωσφορος...
τωρα σιγουρα υπηρχαν (και ισως υπαρχουν ακομη υπολειματα) εγκαταστασεις προηγμενων πολιτισμων στον Αρη, στον ανατιναγμενο Φαεθονα, στη Σεληνη...και ισως και σε δορυφορους του Δια και του Κρονου...
ποιος εφτιαξε αυτες τις εγκαταστασεις δεν γνωριζω...
ισως οι Προμηθεις...
ισως οι Τιτανες του Εωσφορου-Δημιουργου και τιποτε βιολογικα ρομποτ τους...
ισως προηγμενοι γηινοι πολιτισμοι, οπως ξερω γω οι Ατλαντες...
ισως εξωγηινοι...
ισως οι μεν σε εναν πλανητη και οι δε σε διαφορετικο πλανητη...
παντως να ξερεις οτι η Αφροδιτη ειναι ενας πολυ σημαντικος πλανητης του ηλιακου συστηματος και υπαρχει εκει εξελιγμενη ζωη (απο πααααρα πολυ παλια) στο αιθερικο της πεδιο...
κι απ'οτι λενε εκει ειναι η κυρια πυλη του συστηματος μας...
τα υπολοιπα θα τα πουμε αυριο...
. Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 14, 2009 03:13 PMΦωτεινη είπε...
οσοι ασχολουνται με την κλωνοποιηση σημερα πιστευεις πως συνεχιζουν το παμπαλαιο εργο καποιων υβριστων απο την αρχαιοτητα;
προφανως..
οι Ατλαντες καναν πολλα τετοια υβριστικα πειραματα δημιουργοντας ανθρωπους-αυτοματα χωρις νοητικο...
σαν να μην εφτανε αυτο φτιαξαν και υβριδικους ανθρωπους ως συνδυασμο ανθρωπου και ζωου...
βεβαια μιλαμε για τους Ατλαντες που συμμαχησαν με το Δημιουργο γινομενοι αποστατες της γραμης των πατεραδων και των μακρινων προγονων τους που τον πολεμουσαν...
αυτοι οι Ατλαντες ηταν η μεγαλη πλειοψηφια τους τελευταιους χρονους της Ατλαντιδας και ειχαν την εξουσια...
υπηρχαν ομως και μειοψηφουντες Ατλαντες που δεν χωνευαν το Δημιουργο και τους πρακτορες του...
Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 14, 2009 03:18 PM
Φωτεινη είπε...
και επισης συμφωνεις με την αποψη οτι υπαρχουν αψυχοι αναμεσα μας;
σε πολιτισμενους λαους αν υπαρχουν αψυχοι ειναι λιγοι, στις υποσαχαριες περιοχες και σε ζουγκλες αλλου ισως βρισκονται ακομη φυλες που δεν εχουν αποκτησει ανθρωπινη ψυχη (εχουν μονο τη λεγομενη ζωικη ψυχη που ειναι δωρο του Δημιουργου σε ολα τα εμβια οντα) Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 14, 2009 03:25 PMΦωτεινη είπε...
που ας πουμε τοποθετεις τη γενεση του Ελληνα σ ολη αυτη τη ροη..
αυτο που λεμε Ελληνες ως δηλωτικο ανωτερου νοημονος ανθρωπου εμφανιστηκαν οταν οι πρωτοι Προμηθεις εισηλθαν ως πνευματοψυχες σε μερικα ανθρωπινα εμβρυα του τριτου ησιοδειου γενους...
οχι απευθειας αλλα μετα απο καποιες ενσαρκωσεις...
μιλαμε για εποχη πριν την Τιτανομαχια και αρα απιστευτα πισω...
ηταν ομως μειοψηφιες οι πρωτοι νοημονες ανθρωποι αναμεσα σε βαρβαρες φυλες...
(από ergdhmerg, aorata-gegonota)
ο δευτερος Εωσφορος και οι δικοι του δεν ηταν Τιτανες αλλα θεισκοι χαμηλοτερου επιπεδου, ας πουμε πως οι Τιτανες ηταν αρχαγγελοι ενω οι Προμηθεις σκετο αγγελοι...
αυτο που πρεπει να τονισουμε ειναι οτι μεταξυ των δυο Εωσφορων υπηρχε μεγαλη κοντρα (διοτι γνωριζοντουσαν) και ετσι εξαρχης μολις εφτασαν οι Προμηθεις στον πλανητη ξεκινησε πολεμος με τους Τιτανες...
τελος παντων ειχα πει καποια πραγματα γι'αυτα σε μια απο τις πρωτες αναρτησεις μου εδω μεσα...
http://ergdhmerg.blogspot.com/2009/10/h-y.html
ας ριξει μια ματια να θυμηθει οποιος θελει να το ψαξει παραπανω...
....................................................................
ειχα πει λοιπον πως οι Προμηθεις εσμιξαν με τους ανθρωπους αφου πρωτα για πολλες χιλιετηριδες ειχαν αποκαταστησει μια φιλια με καποιους εξ αυτων..
η αναμιξη αυτων των δυο φυλων δημιουργησε απογονους με υψηλο νοητικο, ας πουμε για παραδειγμα πως οι Κρο Μανιον ηταν ενας απο τους τυπους που προεκυψαν απ'αυτη την ενωση, ισως ο προτελευταιος σε χρονικη σειρα...
πιο πριν απο την ενωση των δυο φυλων οι ανθρωποι με το ζορι ξεχωριζαν απο τα ζωα κατα πως μας λεει και ο Αισχυλος δια στοματος Προμηθεα...
επειδη ειχα αφησει ημιτελες εκεινο το τοπικιον δεν ειχα αναφερει τους λογους που οι Προμηθεις προχωρησαν σ'αυτη την ενωση..
υπηρχαν δυο λογοι...
.....................................................
ενας ηταν οτι οντως συμπαθουσαν τους ανθρωπους και θελαν να τους βοηθησουν να αναπτυξουν τη νοημοσυνη τους (γιατι αυτο ηταν το πυρ που χαρισε στην ανθρωποτητα ο Προμηθεας και οχι καποια υλικη φωτια)..
για το δευτερο λογο μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε...
ας πουμε για παραδειγμα οτι θελησαν οι Προμηθεις να πειραματιστουν βαζοντας τη δικια τους νοημοσυνη και αισθαντικοτητα μεσα σε ανθρωπινα σωματα γιατι εκριναν οτι η εξελιξη του νεου ειδους οταν εφτανε στο απογειο της θα τους προσφερε κατι που τους ηταν απαραιτητο..
κατι για το οποιο θα αξιζε η θυσια της ενωσης με μια κατωτερη ρατσα η οποια ζουσε μαλιστα και ελαχιστα χρονια μπροστα στους αιωνες που ζουσαν εκεινοι...
γιατι πρεπει αφενος να πουμε οτι ζουσαν παρα παρα παρα πολυ κι αυτο γιατι τα σωματα τους ηταν αιθερια και ημιυλικα..
οι μυθοι που αναφερονται σε μια ανωτερη ρατσα που κατοικησε σε παναρχαιες εποχες τον πλανητη, στους λεγομενους Υπερβορειους, αναφερονται απλα στους φιλους μας τους Προμηθεις πριν να ενωθουν με τον ανθρωπο (και μειωθει ο μεσος ορος ζωης τους σχεδον σε ανθρωπινα επιπεδα: η μειωση του μεσου ορου ζωης εγινε σταδιακα)...
"Ποτε η αρρωστεια και τα γερατεια δεν αναμειγνυονται με το ιερο τους αιμα
Μακρια απο τους μοχθους και τους πολεμους ζουν."
γραφει ο Πινδαρος για τους Υπερβορειους σε μια απο τις ωδες του...
και που τους ταυτισαμε με τους Προμηθεις...
ποιος λοιπον ηταν ο δευτερος λογος που οδηγησε καποιους απ'αυτους να αναμιχθουν με τους ανθρωπους;
ποιο ηταν η προσδοκομενη ανταμοιβη για μια τετοια θυσια που ευστοχα απεικονιζεται με το αλυσσοδεμα του Προμηθεα στο βραχο του Καυκασου;
τωρα μπαινουμε στα πολυ δυσκολα...
....................................................
ας δουμε τωρα ενα περιεργο αποσπασμα πλατωνικου διαλογου...
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Αλήθεια,Ερμογένη.Τι να σημαίνει άραγε το όνομα «δαίμονες»;Πρόσεξε αν σου φανώ ότι λέω κάτι σπουδαίο.
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Λέγε.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Γνωρίζεις ποιοι κατά τον Ησίοδο,είναι οι δαίμονες;
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Δεν γνωρίζω.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ:Δεν γνωρίζεις ούτε για το χρυσό γένος των ανθρώπων,πού λέει ότι υπήρξε πρώτο;
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Αυτό το ξέρω.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Λέει λοιπόν γι' αυτό: Μόλις το γένος τούτο χωρίστηκε σε μέρη,οι δαίμονες αγνοί καΐ γήινοι ονομάζονται,λαμπροί,προστάτες από το κακό,φύλακες των ανθρώπων!
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Δηλαδή τι εννοείς;
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Νομίζω πώς λέγοντας χρυσό γένος δεν εννοεί φτιαγμένο από χρυσάφι,άλλα καλό και ωραίο.Απόδειξη θεωρώ το γεγονός,ότι για μας λέει πώς είμαστε σιδερένιο γένος.
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Έχεις δίκιο.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Πιστεύεις λοιπόν ότι και αν κάποιος από τους σύγχρονους μας είναι καλός,θα μπορούσε να πει πώς ανήκει στο χρυσό γένος;
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Βέβαια.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Οι καλοί όμως είναι συνετοί ή τίποτε άλλο;
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Συνετοί.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Κατά τη γνώμη μου,αυτό περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο χαρακτηρίζει τους δαίμονες.Επειδή ήταν συνετοί και δαήμονες (σοφοί),τους ονόμασε ο Ησίοδος δαίμονες.Και στην αρχαία γλώσσα μας το όνομα αυτό αντιστοιχεί στο ίδιο.Σωστά λοιπόν και αυτός και άλλοι ποιητές λένε ότι,αν πεθάνει κάποιος ενάρετος,μεγάλη τύχη και τιμές αποκτάει και γίνεται δαίμονας,σύμφωνα με την ονομασία της φρόνησης.Έτσι και εγώ λοιπόν αντιλαμβάνομαι τον δαήμονα,δηλαδή κάθε άνθρωπο,θεϊκό όσο ζει και αφότου πεθάνει,και νομίζω ότι σωστά ονομάζεται δαήμων.
....................................................
εχουμε λοιπον αφενος τους δαημονες του χρυσου ησιοδειου γενους...
εχουμε τους Προμηθεις...
και εχουμε και τους Υπερβορειους (που οπως οι δαημονες ζουσαν πααααρα πολλα χρονια)...
μην σας μπλεκουν οι διαφοροποιησεις στα ονοματα...
προκειται για ενα και το αυτο φυλο...
τους προπατορες του ανθρωπινου γενους...
θα το συνεχισω στα σχολια..περιμενοντας παραλληλα και τα δικα σας σχολιανα...και θα βαλουμε και τον πρωτο Εωσφορο στο παζλ..
υποσχεθηκαμε λοιπον στον εργδημεργ να μιλησουμε για την εωσφορολατρεια του συστηματος...
πρεπει ομως να πουμε για τους Εωσφορους πρωτα, για τον ενα ειπαμε, ηταν ο Προμηθεας...
για τον αλλο επισης ειπαμε πως ειναι ο Εωσφορος της βιβλικης παραδοσεως και ενας εκ των Τιτανων που πολεμησαν με τον Δια στην Τιτανομαχια...
και οι δυο παραδοσεις ομως δεν μας λενε και πολλα για τη συγκεκριμενη περσονα..
ισως περισσοτερα βρουμε στην γνωστικη παραδοση...
γιατι ο Αριστος λεει οτι ο μιστερ-λουξ ηταν ο περιφημος Δημιουργος των Γνωστικων...
συνδυαζοντας λοιπον τη γνωστικη θεολογια με αλλες παραδοσεις μπορουμε να καταληξουμε στα εξης ανατριχιαστικα...
ο Εωσφορος-Δημιουργος θελησε να φτιαξει ενα βασιλειο για τον εαυτο του...προς τουτο επελεξε μερικα ηλιακα συστηματα και αρχισε να δουλευει σε επιλεγμενους πληνητες μεταξυ των οποιων και στο δικο μας συστημα και στη Γη...
τι εκανε;
παρα πολλα...το βασικοτερο ομως εργο του ηταν οτι υπηρξε ο πρωτος δημιουργος του ανθρωπου..
αιρετικο, ε;
χοχο, κι ομως αυτος μας δημιουργησε απο τη λασπη του νεου τοτε πλανητη...
μας επλασε σαν ενα σωμα πειθηνιων υπηρετων για βαρειες δουλειες αλλα και για θεληματα...
υπηρξε το προτυπο για να φιλοτεχνησει ο Ζαχαριας Σιτσιν τους εξωγηινους που ηρθαν απο τον Νιμπιρου για να φτιαξουν στη Γη ανθρωπους εργατες...
ο Σιτσιν επλασε πραγματα απο το μυαλο του που μονο στη φαντασια του βρισκονται σε παραδοσεις αλλα οι Νιμπιριανοι του εχουν πραγματι τη σφραγιδα του Δημιουργου...
ολα πηγαιναν καλα για το Δημιουργο και οι ανθρωποι ειχαν αρχισει να βγαζουν τα λεφτα τους...
οταν εφτασαν στον πλανητη καποιοι ναυαγοι απο αλλου των οποιων αρχηγος ηταν ενας αλλος Εωσφορος (πολυ μικροτερης κατηγοριας), ο Προμηθεας...
οι Προμηθεις λοιπον με τον καιρο γνωρισαν τους ανθρωπους και καταφεραν να πιασουν φιλιες με καποιους εξ αυτων...
οι ανθρωποι τοτε ηταν κατι ελαχιστο πανω απο το ζωο σε νοημοσυνη και ηταν αγριοι και φοβισμενοι...
με την παροδο πολων αιωνων οι Προμηθεις κερδισαν την εμπιστοσυνη καποιων λιγων ανθρωπων και στη συνεχεια τους εκπολιτισαν οσο μπορουσαν...
βλεπετε δεν γουσταραν να βλεπουν το Δημιουργο να εκμεταλευεται πλασματα που ειχαν ανηφορισει απο το ζωικο βασιλειο...
τη συνεχεια την εχουμε ηδη αναφερει και πριν λιγο καιρο, ξεσπασαν πολεμοι μεταξυ των Υπερβορειων Προμηθεων και των Τιτανων, οχι μονο για την κυριαρχια του πλανητη αλλα και για τη μοιρα των ανθρωπων...
ενας απ'αυτους τους πολεμους ηταν οι Τιανομαχια οπου οι Δυναμεις (για λογους ευκολιας οι Ολυμπιοι η το Πληρωμα των Γνωστικων) βοηθησαν τους Προμηθεις κοντρα στους Τιτανες και τον Δημιουργο...
καμποσο πριν την Τιτανομαχια οι Προμηθεις ειχαν κανει το απιστευτο...
δωρισαν την ιδια τη νοημοσυνη τους στον ανθρωπο ενω πιο πριν του προσφεραν μονο ψηγματα σκορπιων γνωσεων...
ετσι ο ανθρωπος εχει μεσα του δυο στοιχεια που του δημιουργουν και εσωτερικη αντιπαλοτητα...
απο τη μια το τιτανικο στοιχειο του Δημιουργου που ειναι το ερπετικο, εγωιστικο κομματι μας...
κι απο την αλλη μια νοημοσυνη που στοχευει στην ελευθερια...
ουσιαστικα ολοι οι Θεοι προβαλαν μεσα μας κατι δικο τους κι ετσι αυτο που λεγαν καποιοι οτι ο ανθρωπος ειναι η επιτομη του συμπαντος ισχυει...
βεβαια η συγχρονη επιστημη ειναι φιλοδαρβινικη και σας λεει οτι προηλθαμε απο τα ανωτερα θηλαστικα..
εν μερει σωστο...
αλλα η παρεα του Δημιουργου αρχικα και στη συνεχεια ο Προμηθεας με τους φιλους του καναν ενα σωρο γεννετικα πειραματα στην καμπουρα μας προκειμενου να ξεχωρισουμε για τα καλα απο τα ζωα...
βεβαια οι Προμηθεις δεν μειναν μονο στα πειραματα...
μπηκαν οι ιδιοι μεσα στο πειραμα προκειμενου να το αλλαξουν δραστικα...
...........................................
ΑνώνυμοςDec 6, 2009 11:30 AM
}}}μας επλασε σαν ενα σωμα πειθηνιων υπηρετων για βαρειες δουλειες αλλα και για θεληματα...{{{
αγαπητέ, δεν είναι φτειαγμένος για βαρειές δουλειές ο άνθρωπος!!!
το σενάριό σου πάσχει σε βασικά βιολογικά δεδομένα! Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 7, 2009 01:11 AMπρωτον δεν ειναι δικο μου σεναριο αλλα η αρχαιοελληνικη παραδοση οπως κατατεθηκε απο τον Ησιοδο και τον Αισχυλο και αλλους...
δευτερον τοτε οι ανθρωποι ηταν πολυ πιο δυνατοι απο τους σημερινους...
τριτον υπαρχουν δουλειες που απαιτουν ενα μινιμουμ νοημοσυνης και επιδεξιοτητας που δεν εχουν τα μεγαλα ζωα...
τεταρτον σημερα θα φερω κι αλλα στοιχεια και θα συνεχισω το θεματακι...
Απάντηση
ΦωτεινηDec 7, 2009 01:28 AM
....καλημερα Αριστοτελη μπραβο για το θεμα που ανοιξες..[χμμ βεβαια εμενα με μπερδεψες μωρε...οπου ναναι θα συμπαθησω τους Προμηθεις..εχεε βλεπεις ειμαι της αλλης σχολης που τους εχει τοποθετησει στους "κακους"]..τελικα ο Ηφαιστος κι Αθηνα που "παιζουν" σ ολο αυτο;δημιουργουν κι αυτοι η επεμβαινουν στην εξελιξη;και βεβαια περιμενω εναγωνιως τα περι "αμοιβης'του Προμηθεα αλλα και γιατι ο Ηρακλης τον λυνει καποια στιγμη;..και κατι ασχετο..Ο Σιτσιν οντως διαβασε τις Σουμεριακες δελτους η ειναι ενας ακομα μυθος;;...να εισαι καλα..ευχαριστουμε...Απάντηση
Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 7, 2009 11:07 AM
Φωτεινη είπε...
....καλημερα Αριστοτελη μπραβο για το θεμα που ανοιξες..[χμμ βεβαια εμενα με μπερδεψες μωρε...οπου ναναι θα συμπαθησω τους Προμηθεις..εχεε βλεπεις ειμαι της αλλης σχολης που τους εχει τοποθετησει στους "κακους"]
το μπερδεμα υπαρχει επειδη ακριβως υπαρχουν δυο Προμηθεις-Εωσφοροι...
ο πρωτος που ηρθε στη Γη με τους δικους του ειναι ο κακος και θελησε να κουμανταρει ολη την αλυσιδα της ζωης του πλανητη Γη μετατρεποντας σε δουλους και τους ανθρωπους τους οποιους ο ιδιος ξεχωρισε μεσω γεννετικων μεταλλαξεων απο τα ζωα...
αυτος ειναι ο Εωσφορος της βιβλικης παραδοσεως και ο Δημιουργος-Ιλνταμπαοθ της γνωστικης παραδοσεως...
στον Τολκιν ειναι ο Μοργκοθ, στον Λαβκραφτ αυτος και η παρεα του ειναι οι Μεγαλοι Παλαιοι οι οποιοι πραγματι ηταν οι πρωτοι κατοικοι της Γης...
στον Σιτσιν ειναι οι τυποι που ηρθαν απο τον Νιμπιρου (με τη διαφορα οτι ο Νιμπιρου δεν ηταν πλανητης)...
ο Δημιουργος ηταν αρχικα ο Εωσφορος σε μια αλλη διασταση του ηλιακου συστηματος, εκει περα θελησε να τα βαλει με τον ιδιο τον πατερα του που ηταν εκει κυβερνητης και τελικα επειδη δεν τα καταφερε αυτος και οι δικοι του κλεψαν κομματια του Διονυσου (του βιβλικου δεντρου της Ζωης) με τα οποια ηρθαν στη δικη μας πιο πυκνη διασταση και προσπαθησαν να δημιουργησουν ζωη...
ο τεμαχισμος του Διονυσου απο τους Τιτανες (των οποιων αρχηγων ηταν ο Εωσφορος) ειχε σαν αποτελεσμα την κεραυνοβοληση τους απο το Δια και την πτωση τους...
ηρθαν λοιπον στο δικο μας κοσμο και σε καποιους πλανητες και ο Εωσφορος χανοντας την πρωτη του αιγλη εγινε ο Δημιουργος των γνωστικων παραδοσεων...
καμποσο καιρο μετα ηρθαν καποιοι αλλοι τυποι που φυγαν θεληματικα απο κεινη τη διασταση που εξοριστηκε ο Εωσφορος..
επικεφαλης τους ηταν ενα πανεξυπνο ον, κατοχος πολλων γνωσεων και μεγαλος τεχνιτης...
ηταν ο Προμηθεας η μικρος Εωσφορος η Εωσφορος βου, μικρος Εωσφορος γιατι δεν ηταν Θεος οπως ο big one αλλα ειχε αλλα χαρισματα...
ο Προμηθεας ηρθε στη Γη θελοντας να διεκδικησει τον πλανητη απο τον Εωσφορο-Δημιουργο...
και να εφαρμοσει μια δικια του ατζεντα-ουτοπια που ειχε να κανει με την ελευθερη αναπτυξη των νοημονων μορφων του πλανητη (οι οποιες ακομη ηταν στα σπαργανα αλλα θα εμφανιζοντουσαν)...
ενας ιδεολογος επαναστατης ηταν και οι συντροφοι του μοιραζοντουσαν τη φλογα του, τον ενθουσιασμο του και την θεληση του να ελευθερωσει τον πλανητη απο τον Δημιουργο...
οταν ηρθε στη Γη μαλιστα μολις πατησε το ποδι του εκαψε τα καραβια που φεραν αυτον και τους συντροφους του (η τους ιπταμενους δισκους: διαλεξτε τι θελετε) προκειμενου να μην μπει στον πειρασμο καποιος απο τους δικους του να επιστρεψει στα Ιλισια Πεδια (γιατι απο κει εφυγαν θεληματικα)...
συνεχιζεται φυσικα...
μια αρχαια απεικονιση που δειχνει τον Προμηθεα να κατασκευαζει τον ανθρωπο...
διοτι ναι μεν ελεγαν οτι ηταν ο εκπολιτιστης του ανθρωπινου γενους, αλλα καποιοι κυκλοι γνωριζαν οτι ειχε βοηθησει και στο τελικο σταδιο της μορφης του (μεσω γεννετικων η αλλων επεμβασεων)...
την αρχικη επεμβαση βεβαια την ειχε κανει ο Εωσφορος-Δημιουργος, αλλα οι Προμηθεις καναν τον ανθρωπο πολυ καλυτερο και μορφολογικα...
οχι ολους τους ανθρωπους αρχικα αλλα λιγους και μετα περισσοτερους..
εδω παλι σε αρχαια απεικονιση ο Προμηθεας με τη συνεργασια της Αθηνας δημιουργει τον ανθρωπο...
προσεξτε οτι η Αθηνα ακουμπαει το κεφαλι του ανθρωπου δειχνοντας οτι η επεμβαση της αφορουσε τη διανοια...
αυτες οι δυο απεικονισεις ειναι οπωσδηποτε μια μαρτυρια που λεει οτι αυτα που εγραψε ο Αριστος σχετιζοντουσαν με το τι πιστευαν οι αρχαιοι (ειδικα οι μυστηριομυημενοι) και δεν ηταν του χαβα του..
τι σημαινει λοιπον ο μυθος της Αθηνας και του Εριχθονιου;
1) προ του Κεκροπα ολοι οι ανθρωποι ηταν κατι ελαχιστα ψηλοτερο του ζωικου βασιλειου...αυτο περιγραφει τη φαση της δημιουργιας των πρωτων αγριων ανθρωπων απο τον Εωσφορο-Δημιουργο...
2) επι Κεκροπα ο αγριος ανθρωπος φτιαχνει μεγαλη κοινοτητα-πολη ("συνοικηση"), μαθαινει τι σημαινει η μονογαμικη σχεση και η οικογενεια, αρχιζει να μην τρωει τους νεκρους του η να μην τους αφηνει στις ερημιες αλλα να τους θαβει η να τους καιει..
αυτο το σταδιο αφορα την επεμβαση των Προμηθειδων και μια πρωτη αποπειρα εκπολιτισμου...
3) επι Εριχθονιου φτανουμε στο προχωρημενο σταδιο του πολιτισμου και αυτο σηματοδοτειται απο το δευτερο κυμα των Προμηθεων (γιατι δεν εφτασαν ολοι μεμιας και μαλιστα εξαιροντας τον αρχηγο του πρωτου κυματος, οι μετεχοντες του δευτερου κυματος ηταν σοφοτεροι των πρωτων)..
αν το πρωτο κυμα στις παραδοσεις δηλουται με το ονομα του Προμηθεα, το δευτερο κυμα δηλουται με το ονομα της Αθηνας...
κι εκει που απετυχε το πρωτο κυμα (η που πετυχε εν μερει), το δευτερο κυμα ολοκληρωσε την αρχικη τους συλληψη...
τωρα υπαρχει και ενα τεταρτο σταδιο...
αυτο που δηλουται με το ονομα του Θησεα...
η με το ονομα του Ιακωβ αν θελετε...
και αυτο το τεταρτο σταδιο ειναι ακομη στην αρχη του...εχουμε δρομο μεχρι να ολοκληρωθει...αφορα ουσιαστικα το να ανοιξει ενα διαυλο ο ανθρωπος με το θειο η αν θελετε να δημιουργησει ρωγμες στο ματριξ του Δημιουργου...
δημιουργος του Ματριξ ειναι ο Εωσφορος-Δημιουργος..
γι'αυτο και αποκαλειται απο τη χριστιανικη παραδοση, ο Πλανων πασαν την Οικουμενην και ο Πατερας του Ψευδους...
γιατι το ματριξ ειναι μια παραισθηση, το ιδιο με τη μαγια της ινδικης παραδοσης...αυτη η παραισθηση μας κρυβει τον πραγματικο κοσμο που βρισκεται πισω απο το πεπλο της Ισιδας...
πηγη του ματριξ ειναι η εγωκεντρικη θεωρηση, να θεωρει δηλαδη κανεις πως ειναι ενα εγω που ειναι αποκομμενο, ξεχωριστο απο τον κοσμο...πηγη της εγωκεντρικης θεωρησης, Αρχιεγω του κοσμου μας ειναι ο Δημιουργος...
οσοι ανθρωποι ειναι παγιδευμενοι στο ματριξ ειναι υποχρεωμενοι να ειναι καθηλωμενοι στον τροχο των μετενσαρκωσεων γνωριζοντας χιλιαδες θανατους και επαναγεννησεις...
αντιθετα οσα νοημονα οντα ειναι εκτος ματριξ ειναι πρακτικα αθανατα καθως πινουν απο την πηγη του Δεντρου της Ζωης η απο το κρασι του Διονυσου η απο το Κερας της Αμαλθειας η απο το Γκρααλ αν θελετε...
ο Δημιουργος και οι Τιτανες της παρεας του μαζι με αλλα μικροτερα πνευματα που εχουν διαφθειρει ζουν απο το ματριξ...
πως;
επειδη ο ανθρωπος μεσα στο ματριξ προσκολλιεται στο φαντασμα του εγω του (το εγω δεν ειναι κατι υπαρκτο αλλα μαλλον μια ψευδης αντανακλαση μεσα στη ροικοτητα της σκεψης) και ξοδευει ολη του την ενεργεια στο να προστατευσει και να υπηρετησει ενα φασμα...
ολη λοιπον αυτη την ενεργεια που χαραμιζεται για το να ειμαστε ναρκισα οντα την ρουφανε ο Δημιουργος και η παρεα του...
ειμαστε τα ζωα του κοπαδιου τους κι αυτοι οι τσοπανηδες μας...
μας αρμεγουν απ'ολη την ενεργεια μας και εξαιτιας αυτου του γεγονοτος ειμαστε θνητοι...
αν δεν μας κλεβαν αυτη την ενεργεια θα ειμασταν αθανατοι η εστω θα ζουσαμε πολλαπλασια χρονια...
εχετε διαβασει ποτε για τους voladores που αναφερει ο Καστανεντα;
καποιες μαυρες ιπταμενες σκιες που τρεφονται με την ανθρωπινη ενεργεια;
ε ειναι τα μαντροσκυλα της παρεας του Δημιουργου...
θα συνεχισουμε αργοτερα με την ανοχη σας γιατι παραδεχομαστε οτι λεμε πραγματα που μοιαζουν τερατωδη...λολ..ηρθε ομως η ωρα να μιλησουμε για τον Ηρακλη...
Απάντηση
ΑνώνυμοςDec 10, 2009 12:16 AM
Ερωτηση κυριε.
Ο Εωσφορος Δημιουργος ειπατε, εκλεψε μερικα κομματια του Διονυσου και γι αυτο ο Διας τον κεραυνοβολησε.
Ο Προμηθεας τι κακο εκανε και τον καρφωσε ο μεγαλος στον Καυκασο ?
Ερωτηση #2.
Οι μετενσαρκωσεις μηπως εχουν σκοπο την προοδο της πνευματοψυχης, ωστε αυτη να καταστει αθανατη ?
Ερωτηση #3.
Απο τι υλικα ηταν φτιαγμενοι οι πρωτοι ανθρωποι ? Απο τι οι πρωτπλαστοι της Αγιας Γραφης ? Απο τι οι Προμηθεις ?
Τη συμπαθεια σου κυριε για τις πολλες ερωτησεις.
Νικος. Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 10, 2009 01:19 AM
θα απαντηθουν ολες οι ερωτησεις Νικο προς το βραδυ...
απλα και μονο για να σου ανοιξω την ορεξη θα σου πω οτι το καρφωμα του Προμηθεα ηταν μεν κατι κακο για τον Προμηθεα, αλλα ηταν η κορυφαια στιγμη για την ταλαιπωρη την ανθρωποτητα και το πιο κομβικο σημειο της εξελιξης της...
τωρα ηθελα να σας πω για μια συσχετιση που εχω κανει...
δεν ξερω αν ειχατε διαβασει στα παιδικα σας χρονια Ιουλιο Βερν ξερω γω;
ας πουμε την Μυστηριωδη Νησο;
εκει λοιπον πεντε ανδρες δραπετευουν απο το Ριτσμοντ στη διαρκεια του Αμερικανικου Εμφυλιου και με ενα αεροστατο καταφερνουν και φτανουν μετα απο περιπετειωδη πτηση σε ενα ερημικο νησι καταμεσης του ωκεανου...
αυτοι λοιπον κρυπτογραφουν το προμηθαικο κυμα που φτανει στη Γη...
ο επικεφαλης τους, ο Κυρος Σμιθ, ειναι απλα ο Προμηθεας...κι αυτο φαινεται σε διαφορα σημεια οπως για παραδειγμα οταν φτιαχνει φωτια...
προσεξτε οτι οπως οι Προμηθεις καψαν τα πλοια τους οταν εφτασαν στην τοτε Γη ετσι και η ομαδα του Κυρου Σμιθ απαλασσεται απο το αεροστατο της με το που φτανει στο μυστηριωδες νησι...
προσεξτε επισης οτι ερχονται απο τον ουρανο μεσω του αεροστατου ο οποιος ουρανος κρυπτογραφει μια αλλη διασταση πιο ελαφρια απο τη δικη μας...
η οποια διασταση βρισκεται παντως στο ηλιακο μας συστημα και σχετιζεται με αλλο ουρανιο σωμα το οποιο στις παραδοσεις των προκολομβιανων ινδιανικων φυλων της Λατινικης Αμερικης ειναι ο αδελφος πλανητης της Γης...ειναι τροπον τινα η αιθερικη διασταση αυτου του πλανητη...
http://jv.gilead.org.il/kravitz/pics/008.jpg
εδω η γκραβουρα της προσγειωσης της ομαδας του Κυρου Σμιθ-Προμηθεα στη Μυστηριωδη Νησο-Γη...
κι εδω το πρωτο κεφαλαιο της Μυστηριωδους Νησου ονλαιν..
http://jv.gilead.org.il/kravitz/1/01.html
εννοειται οτι η αφιξη της προμηθαικης ομαδας υπαρχει σε ενα πληθος εργων της νεοτερης λογοτεχνιας...
καθως τα νεοτερα μυθιστορηματα βασιζονται σε επη και μυθολογικες διηγησεις παλιοτερες...
δεστε ας πουμε μια αλυσιδα...
ο Βιργιλιος πηρε απο τον Ομηρο, ο Δαντης πηρε απο το Βιργιλιο, οι νεοτεροι ξεσηκωσαν απο το Δαντη... Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 10, 2009 04:40 AMΑνώνυμος είπε...
Ερωτηση #3.
Απο τι υλικα ηταν φτιαγμενοι οι πρωτοι ανθρωποι ? Απο τι οι πρωτπλαστοι της Αγιας Γραφης ? Απο τι οι Προμηθεις ?
Τη συμπαθεια σου κυριε για τις πολλες ερωτησεις.
...............................
μακαρι να κανετε ερωτησεις και να ερθουν κι αλλοι και να κρατησει αυτο το τοπικιον για μηνες...
ξεκιναω τις απαντησεις απο την τριτη ερωτηση γιατι η απαντηση θα μας χρειαστει για να προχωρησουμε και στις απαντησεις των δυο πρωτων...
λοιπον οι Πρωτοπλαστοι της Αγιας Γραφης και οι Προμηθεις ειναι ενα και το αυτο...
σοκ;
το ονομα του Προμηθεα ειναι και Αδαμ..η μαλλον οι Προμηθεις ηταν ενα υποσυνολο μεσα στους Αδαμ η μαλλον μεσα στους ΑδαμκαΕυα γιατι τα φυλα δεν ειχαν χωριστει...
το ονομα του Οφι ειναι Λουσιφερ και Εωσφορος-Δημιουργος...
ο Παραδεισος η Ιλισια Πεδια ηταν ενα αιθερικο πεδιο ενος πολυ γνωστου πλανητη του ηλιακου συστηματος...
ολοι οι ΑδαμκαιΕυα ειχαν αιθερικα και αφθαρτα σωματα...
πρακτικα ηταν αθανατοι...
η αθανασια σε εκεινο το πεδιο προεκυπτε επειδη υπηρχε ως συστατικο του το Δεντρο της Ζωης η οινος του Διονυσου η Αγιο Γκρααλ..
οποιος κοινωνουσε του Γκρααλ-Διονυσου ηταν αθανατος...
και οταν φυγαν ομως οι Προμηθεις απο τα Ιλισια Πεδια και πηγαν στη Γη παρεμειναν αθανατοι γιατι ειχαν πιει πολλες γουλιες του μαγικου ζωμου και η επιρρεια ηταν μονιμη..
η Γη τοτε δεν ειχε υλικη μορφη, ηταν αιθερικη αλλα βρισκοταν σε ενα κατωτερο αιθερικο πεδιο απο αυτου του Παραδεισου...
δηλαδη οι Προμηθεις-ΑδαμκαιΕυα οταν κατηλθαν περασαν σε χαμηλοτερη και πυκνοτερη διασταση και γι'αυτο το ταξιδι τους ηταν περιπετειωδες και παρα λιγο μοιραιο...
καποια στιγμη και αφου περασαν πολλα χρονια εγκαταστασης τους στη Γη (που τοτε ηταν ενας αφιλοξενος τοπος) ανταμωσαν τους πρωτους ανθρωπους που ουσιαστικα ηταν κακοτεχνα ανθρωπομορφα ρομποτ χωρις ανθρωπινη νοηση και που τους ειχε δημιουργησει ο Εωσφορος-Οφις-Δημιουργος...
αυτοι ειχαν επισης αιθερικα σωματα...
στα επομενα ανθρωπινα γενη που αναφερει ο Ησιοδος αρχισε και ο Πλανητης και τα οντα του να γινονται σιγα σιγα υλικα...
στο σιδηρουν τουτεστιν γενος οι ανθρωποι εχουν σαρκα και οστα οπως εχουμε και μεις...
συγκρατειστε επι του παροντος οτι οι ανθρωποι που εφτιαξε ο Δημιουργος παγιδευοντουσαν στον τροχο της μετενσαρκωσης...
ενω οι Προμηθεις δεν γνωριζαν φυσικο θανατο για τους λογους που αναφεραμε...
μπορουσαν ομως να σκοτωθουν και πραγματι πολλους σκοτωσαν οι στρατιες του Εωσφορου-Δημιουργου σε ενα σωρο απο μαχες, καποιες εκ των οποιων διασωζονται και σε διαφορες μυθολογιες...
κι εδω να ξαναβαλουμε το στιχο του Πινδαρου για τους Υπερβορειους που ειπαμε πως ηταν οι Προμηθεις...
"Ποτε η αρρωστεια και τα γερατεια δεν αναμειγνυονται με το ιερο τους αιμα"
Ανώνυμος είπε...
Ερωτηση κυριε.
Ο Εωσφορος Δημιουργος ειπατε, εκλεψε μερικα κομματια του Διονυσου και γι αυτο ο Διας τον κεραυνοβολησε.
Ο Προμηθεας τι κακο εκανε και τον καρφωσε ο μεγαλος στον Καυκασο ?
...............................
Μονος του πηγε και καρφωθηκε ο Προμηθεας στον Καυκασο κανοντας το πιο τολμηρο πραγμα που εγινε ποτε...
και εξηγουμαι...
καποιοι απο τους Προμηθεις που ειχαν αναπτυξει περισσοτερες φιλιες με τους ανθρωπους αποφασισαν να προικισουν τον ανθρωπο με ενα δωρο αθανατο και πολυτιμοτατο....
αυτο το δωρο ηταν η ανωτερη νοημοσυνη...
οσοι ανθρωποι ειχαν παρεες με τους Προμηθεις ειχαν περασει απο ενα βασικο εκπολιτισμο και ειχαν αναπτυξει μια μεσαια νοημοσυνη ικανη για να κανουν απλες δουλειες και να εχουν μια απλη κοινοτικη ζωη...
δεν μπορουσαν ομως να φιλοσοφησουν η να σκεφτουν πολιτικα η να γινουν μεγαλοι καλλιτεχνες...
οι δε περισσοτεροι ανθρωποι ηταν ακομη στο
σταδιο της βαρβαροτητας καθως φοβοντουσαν τους Προμηθεις και ειχαν εξαπατηθει απο τον Εωσφορο-Δημιοργο ωστε να θεωρουν τη δουλεια σ'αυτον εξασφαλιση...
καποιοι στιγμη λοιπον καποιοι απο τους Προμηθεις διανοηθηκαν το πιο αλλοκοτο και γενναιο πραγμα που συνελαβε ποτε νους...
να μπουν ως πνευματοψυχες μεσα στον ανθρωπο ωστε να επιταχυνουν στο φουλ την εξελιξη του...
καθως η αναπτυγμενη πνευματοψυχη τους θα ανεπτυσε την ανωτερη νοημοσυνη στον ανθρωπο...
δεν μιλαμε εδω για μια προσωρινη καταληψη ξερω γω ενος ενηλικα ανθρωπου απο καποιο πνευμα...
οι Προμηθεις εισηλθαν ως ψυχες μεσα στο ιδιο το ανθρωπινο εμβρυο..
ουσιαστικα λοιπον οι ανθρωποι που μεγαλωσαν μετα απο μια τετοια επισκεψη ηταν οι ιδιοι οι Προμηθεις μεσα σε ανθρωπινο σωμα...
γιναν οι Προμηθεις λοιπον η νεα ανθρωποτητα...
οχι ολοι, λιγοι αρχικα τολμησαν κατι αναλογο...
αυτη η αποφαση δημιουργησε την οργη και το θρηνο σε οσους Προμηθεις εμειναν πισω...
θρηνο για τα αδελφια τους που θα χαναν και οργη για την υποτιθεμενη απερισκεψια τους...
και γιατι απερισκεψια;
γιατι οπως εχουμε πει οι Προμηθεις πρακτικα ηταν αθανατοι (εκτος κι αν σκοτωνοντουσαν στους πολεμους κατα του Δημιουργου)...
ενω οι ανθρωποι πεθαιναν χιλιαδες φορες καθως ηταν βαλτωμενοι στον τροχο της μετενσαρκωσης...
οποιος λοιπον Προμηθευς ενσαρκωνοταν σε ανθρωπινο σωμα θα γνωριζε το θανατο (καθως το ανθρωπινο σωμα δεν ειχε την υφη του προμηθαικου) και μαλιστα και τους πολλους θανατους καθως θα εμπλεκοταν στη φαση της μετενσαρκωσης...
το καρφωμα λοιπον στον Καυκασο ειναι αλληγορια για το καρφωμα του Προμηθεα στον τροχο των βασανων και της μετενσαρκωσης...
αρα λοιπον γιατι καναν μια τοσο μεγαλη απερισκεψια;
για δυο λογους...
ο ενας ηταν οτι οντως θελαν να βοηθησουν τους ανθρωπους που ειχαν γινει φιλοι τους και τους ειχαν εμπιστευθει...
ο δευτερος λογος ειναι πολυ πιο δυσκολη υποθεση..
οι Προμηθεις που εισηλθαν σε ανθρωπινα σωματα δεν θελαν να επιταχυνουν μονο την εξελιξη του ανθρωπου, θελαν να επιταχυνουν και τη δικη τους εξελιξη, εννοω την πνευματικη εξελιξη...
πως θα γινοταν αυτο;
ισως αντιληφθηκαν οτι τα βασανα και οι δυσκολιες βοηθανε περισσοτερο την εξελιξη μιας ψυχης στο να φτασει σε ενα συγκεκριμενο επιθυμητο σημειο...
μια σκληραγωγια συνεπως μιας ανωτερης ψυχης σε πρωτοφανεις και δυσκολες γι'αυτην συνθηκες ισως να της εδινε ενα τρομερο ερεθισμα να εξελιχθει πιο γρηγορα...
επεδιωξαν λοιπον μια πνευματικη αναγεννηση μεσω μιας παρατεταμενης θυσιας..
ετσι κι αλλιως βρισκοντουσαν σε δυσκολη θεση..
απο τη μια η Οδος του Δεντρου της Ζωης η της μετοχης στο σωμα του Διονυσου τους ηταν κλεισμενη απο Αγγελους-Θεους ανωτερης ταξης απ'αυτους...
Και εξεδίωξε τον Αδάμ· και κατά ανατολάς του παραδείσου της Εδέμ έθεσε τα Χερουβείμ, και την ρομφαίαν την φλογίνην, την περιστρεφομένην, διά να φυλάττωσι την οδόν του ξύλου της ζωής. (Γεννεσις 3, 24)
απο την αλλη πολεμουσαν με τα στρατα του Δημιουργου και των Τιτανων και μετα απο καποιες πρωτες θριαμβευτικες επιτυχιες (καθως οι Τιτανες δεν κατεβαιναν οι ιδιοι να πολεμησουν αλλα εστελναν αντιπροσωπους) τους ειχε παρει η κατω βολτα και ειχαν χασει σημαντικους αρχηγους καθως και σημαντικες πολεις...
η στιγμη λοιπον ηταν κρισιμη καθως ουτε να γυρισουν στην πατριδα τους μπορουσαν ενω ο Εωσφορος-Δημιουργος αργα η γρηγορα θα τους εξοντωνε ολους...
και τοτε η πρωτοπορια τους κανει αυτο το σαλτο μορταλε και μπαινει μεσα σε ανθρωπινα σωματα...
αποτελεσμα;
σε πολλες περιπτωσεις καποιοι απο τους ανθρωπους με τη βοηθεια της προμηθαικης πνευματοψυχης μετα απο ενα κυκλο ενσαρκωσεων...
γιναν Βουδες και Χριστοι και Θησεες και Ηρακλειδεις (ολοι οι ανθρωποι θα γινουν καποια στιγμη)...
και σκοτωσαν τον Μινωταυρο και τον καθε φυλακα της πυλης περνοντας το χρυσομαλο δερας και τα μηλα των Εσπεριδων και την ωραιοτατη Ελενη...
τουτεστιν εσπασαν τους τοιχους του ματριξ και τους τοιχους της παραισθησης και ειδαν απο την αλλη πλευρα...
τους ανοιχθηκε λοιπον ξανα η Οδος του Ξυλου της Ζωης και η Οδος της μετοχης στον Οινο του Διονυσου...
για τους Προμηθεις ηταν ενα τοπιο γνωστο, για το ανθρωπινο κομματι του συμμεικτου οντος κατι πρωτοφανες...
ετσι λοιπον πολεμησαν τον Δημιουργο με τον πιο απιστευτο τροπο...
δημιουργησαν ρωγμες στο Ματριξ του και ανοιγματα για να δραπετευουν Προμηθεις και ανθρωποι που πλεον ειχαν γινει ενα...
φαινεται οτι αυτη η απιστευτη θυσια τους συγκινησε και τις Δυναμεις που ειδαν οτι τα κακομαθημενα τους παιδια εχουν πετυχει τρομερους αθλους και αρα αξιζουν και με το παραπανω μια βοηθεια στον πολεμο τους με τις δρακοστρατιες του Δημιουργου...
ετσι οι Δυναμεις κατεβηκαν στον πλανητη και επιτεθηκαν στο Δημιουργο και τις στρατιες του...
και εγινε η Τιτανομαχια αναμεσα σε Ολυμπιους και Τιτανες οπου οι πρωτοι τσακισαν τους δευτερους αλλαζοντας ομως δραματικα και την επιφανεια της Γης...
θυμηθειτε οτι ο Προμηθεας σ'αυτη τη μαχη ηταν στο πλευρο του Δια παροτι ειχε ψιλοτιτανικη καταγωγη...
εκτοτε ο Δημιουργος και οσοι σωθηκαν απο το στρατο του λουφαξαν για παρα πολλες χιλιετηριδες...
αλλα δυστυχως ξαναπηραν θαρρητα αργοτερα...
οσοι Προμηθεις πριν την Τιτανομαχια σνομπαραν την εισοδο των αδελφων τους σε ανθρωπινα σωματα ακολουθησαν κι αυτοι μετα την Τιτανομαχια...
ετσι δεν εμεινε ουτε ενας Προμηθευς να μην μετοικησει στην ανθρωπινη φυση...
δεν ξερω βεβαια αν υπαρχουν και ανθρωπινες φυλες που δεν εχουν δεχθει τους Προμηθεις, ισως πρωτογονες φυλες στην υποσαχαρια Αφρικη και στα αρχιπελαγη του Ειρηνικου η στα δαση της Βορνεο, ποιος ξερει;
εχετε κι εσεις τον Προμηθεα σας που λαικιστι ειναι ο καλος σας Αγγελος...
υποτιθεται οτι καθε ανθρωπος του οποιου μετεχει ο Προμηθευς θα σπασει καποτε τα δεσμα του ματριξ...σε καποια ενσαρκωση του θα γινει Ηρακλης και θα απελευθερωσει τον εαυτο του και τον Προμηθεα εντος...
βεβαια ο Εωσφορος-Δημιουργος δεν γουσταρει μια τετοια πιθανοτητα γιατι αυτο σημαινει οτι η καταθλιπτικη κυριαρχια του τελειωνει και το μαγαζακι του κλεινει...
μαγαζι χωρις πελατες δεν μπορει να κρατηθει...και μην ξεχνατε οτι ειπαμε πως τρεφεται ενεργειακα απο τους πελατες του...ο αετος που τρωει το συκωτι του Προμηθεα δεν ειναι εκ του Δια αλλα οργανο του (θυμηθειτε για τους voladores)...
ετσι μετα την Τιτανομαχια που ηττηθηκε στρατιωτικα (αλλα οι νικητες του δεν παρεμειναν στον πλανητη) προσπαθει να επηρρεασει τον ανθρωπινο πολιτισμο και τις θρησκειες και τις πολιτικες των εθνων ωστε να μην εμπνεεουν την πνευματικη εξελιξη και το σπασιμο του ματριξ...
συνηθως οταν μια νεα πρωτοποριακη θρησκεια εμφανιζεται η μια νεα πρωτοποριακη φιλοσοφια η πολιτικη ιδεολογια φροντιζει μετα απο λιγο καιρο να "παγωσει" τα μοτο της, να τα κανει αποστεωμενα δογματα χωρις πνευμα και να σπρωξει στις ηγετικες θεσεις της ανθρωπους τους οποιους επηρρεαζει συνειδητα η ασυνειδητα τοσο ωστε να τους θεωρει δικους του...
ετσι ξερω γω πολλες θρησκειες που ξεκινησαν σαν κινηματα απελευθερωσης απο παγιωμενες ματριξιακες αντιληψεις γινονται συν τω χρονω ματριξιακες παγιδες...
ας πουμε ο Χριστιανισμος η η αρχαια θρησκεια που εκφυλιστηκε στους ρωμαικους χρονους σε μαγαζακια μαγειας...
οι Δυναμεις γνωριζουν τι γινεται αλλα αφηνουν την εξελιξη του ανθρωπου χωρις παρεμβολες και δεν θελουν να προχωρουν σε νεες Τιτανομαχιες καθε λιγο και λιγακι...ισως στο μακρινο μελλον αν ειναι απολυτα απαραιτητο η αν ο Δημιουργος δυναμωσει πολυ, σκλαβωσει ολο τον πλανητη και θελησει να επεκταθει και στο ηλιακο συστημα...
μεχρι τοτε κατα διαστηματα του κανουν μικρο ανταρτοπολεμο στελνοντας εδω κατω το Διονυσο, ειτε με τη μορφη ενος Ορφεα, ειτε ενος Ζαρατουστρα, ενος Κρισνα, ενος Οσιρι, ενος Χριστου...
και παντα ο Διονυσος θυσιαζεται στο τελος και ο Δημιουργος τον σκοτωνει με βιαιοτατο τροπο...
απελευθερωνει ομως με το παραδειγμα του αρκετους στη ιδια και στις λιγες επομενες γενιες...
διοτι μετα τα οσα ειπε γινονται θρησκεια που σιγα σιγα διεισδυει ο Δημιουργος και την παγωνει...
ας πουμε αυτη τη στιγμη το Βατικανο ειναι μια θρησκεια που ουσιαστικα υμνει τον Δημιουργο και οχι ενα πνευματικο κινημα απελευθερωσης απο το ματριξ...
καντε αν θελετε τις ερωτησεις σας τωρα που τελειωσαμε για τους Προμηθεις και μετα θα πιασω το θεμα της "προμηθολατρειας" στις διαφορες σεκτες οπου θα ξεκαθαρισουμε τι και ποιον λατρευουνε...
υπαρχουν δυο τροποι που εχουν δει το ζητημα οι διαφορες σεκτες...
υπαρχει η παραδοσιακη προσεγγιση του παλιου Τεκτονισμου...
και η νεοτερη προσεγγιση νεομαγικων και νεοεποχιτικων σεκτων (αυτη θα την πιασουμε αργοτερα)...
ο παραδοσιακος Τεκτονισμος λοιπον εχει ως Θεο του, τον ΜΑΤΣ, το Μεγαλο Αρχιτεκτονα του Συμπαντος...
αυτος δεν ειναι αλλος απο το Δημιουργο-Εωσφορο...
και πραγματι ο Δημιουργος-Εωσφορος ειναι ο δημιουργος του δικου μας συμπαντος...
με τη διευκρινιση οτι εβαλε τα θεμελια και ξεκινησε τα πρωτα σταδια του υλικου συμπαντος...
συν οτι καθορισε τη μοιρα του που ειναι σκληρος αστρικος ντετερμινισμος, δηλαδη καρμα...
σε αντιθεση με τον πλατωνικο κοσμο των ιδεων, τα Ιλισια Πεδια, το νοητο κοσμο, που καρμα δεν υφισταται καθως ειναι ενας κοσμος ελευθεριας και παιχνιδισματος..
εβαλε λοιπον τη σφραγιδα της αναγκης-καρμα ο Δημιουργος στο δικο μας κοσμο και ξεκινησε τις πρωτες βαθμιδες του σκοπευοντας να δημιουργησει και ζωη καθως ειχε στο τσεπακι του τα κομματια του Διονυσου που ειχε κλεψει απο τον αλλο κοσμο...
δεν ολοκληρωσε ομως τη δημιουργια του εδω κοσμου αυτος αλλα οι Προμηθεις που τελειοποιησαν τις ζωικες μορφες που εφτιαξε και τις εμψυχωσαν στα ανωτερα σταδια τους...
και οι Δυναμεις οι οποιες στειλαν-προβαλλαν απεσταλμενους-αντανακλασεις τους, οι οποιοι απεβησαν οι δημιουργοι και κυβερνητες των αστρων...
ο Δημιουργος ηθελε να φτιαξει και εφτιαχνε εναν κοσμο σκοτεινο, με βραχους, ηφαιστεια και ωκεανους...
οι Προμηθεις ομορφηναν αυτον τον κοσμο καθως αυτοι τον προικισαν με βλαστηση και λουλουδια...
και οι Δυναμεις εδωσαν το φως του καθως δημιουργησαν οπως ειπαμε τα αστερια των οποιων η λαμψη ηταν μια υπενθυμιση του φωτος του Δεντρου της Ζωης-Διονυσου...
παρ'ολα αυτα ο Τεκτονισμος, για να επανελθουμε στο θεμα μας, αποδιδει το συνολο του εδω κοσμου στον ΜΑΤΣ...
κατι το οποιο βεβαιως ειναι μιση αληθεια οπως ειδαμε..
σιγουρα ομως η κατευθυνση αυτου του κοσμου που ειναι εντροπιακη και ο ακαμπτος αστρικος ντετερμινισμος του, η περιφημη Αναγκη, ειναι η σφραγιδα του ΜΑΤΣ...
απο κει και περα ο παραδοσιακος Τεκτονισμος εκανε ενα σοβαρο λαθος...
εβαζε στο ιδιο στρατοπεδο τους Προμηθεις και τον ΜΑΤΣ...
θεωρουσε τροπον τινα τον Προμηθεα κατι σαν εκφραση του ΜΑΤΣ...
πραγμα το οποιο θα εκανε τον ιδιο τον Προμηθεα και το λαο του να σχισουν τα αιθερικα ρουχα τους...
διοτι οι Προμηθεις και ο Δημιουργος ειχαν πολεμο και μεγα μισος μεταξυ τους...
και μαλιστα, για να το πουμε κι αυτο, ο Δημιουργος καταφερε να σκοτωσει τον ιδιο τον Προμηθεα αφου τον παγιδεψε σε μια απο τις πολλες μαχες που εγιναν μεταξυ Τιτανων και Προμηθειδων...
το μονο κοινο μεταξυ Δημιουργου και Προμηθεα ειναι οτι εφυγαν και οι δυο απο το αιωνιο βασιλειο των ιδεων και του Δεντρου σαν αποστατες...
ο Εωσφορος-Δημιουργος ομως αναγκαστηκε να φυγει (ενω δεν ηθελε) μετα απο πολεμο που εχασε...
ενω οι Προμηθεις εφυγαν αργοτερα με τη δικη τους θεληση, αφενος γιατι τους εκατσε οτι οι Δυναμεις τους νταντευαν, αφετερου γιατι θεωρουσαν οτι ο Δημιουργος κατασκευαζει εναν κοσμο-υβρι του οποιου οι ιδιοι θελαν να αλλαξουν την πορεια και ταυτοχρονα να ενηλικιωθουν-χειραφετηθουν μακρια απο την αναψυχη του πνευματικου κοσμου...
βεβαιως και ο Οφις-Εωσφορος ειχε καταφερει να μπολιασει τους Προμηθεις με εναν εγωικο σπορο ηδη απο τις εποχες του αιωνιου βασιλειου...
δεν ηταν δηλαδη εντελως ιδιοτελεις στην αποφαση τους να μετατρεψουν σε ενα ομορφο βασιλειο το ακαμπτο συμπαν που εχτιζε ο Εωσφορος...
θελαν κομματι και να βασιλευσουν σ'αυτο γνωριζοντας σαν pioneers την περιπετεια στις μεγαλες εκτασεις του...
ειχαν ομως μεσα τους εκτος απο τον εγωικο σπορο και βαθεια καλοσυνη και αισθηση του ωραιου οποτες η καθοδος-πτωση τους μπορει να εφερε αρχικα βασανα στους ιδιους αλλα εφερε μακροπροθεσμα καλο στον κοσμο και ουσιαστικα εσωσε τα πλασματα-δουλους του Δημιουργου που ενανθρωπιστηκαν χαρις στους Προμηθεις...
κακως λοιπον ο Τεκτονισμος βαζει στο ιδιο στρατοπεδο τον Προμηθεα-Εωσφορο και τον Δημιουργο-Εωσφορο...
περα απο ενα τιτανικο-εγωικο σπορο που ειχαν οι Προμηθεις μεσα τους αναμεσα σε σπορους καλου δεν ειχαν αλλα κοινα με τον Δημιουργο...
ηταν και οι δυο πεπτωκοτες αλλα δεν επεσαν για τον ιδιο λογο...
συμμετειχαν και οι δυο στη δημιουργια του υλικου κοσμου αλλα ταυτοχρονα υπηρχε μεγας πολεμος μεταξυ τους...
καποιοι απο τους παλιους Τεκτονες ελεγαν πως υπαρχουν δυο Θεοι, ο ΜΑΤΣ-Εωσφορος και ο Αδωναι...
ο ΜΑΤΣ ειναι ο κυβερνητης λεγαν του δικου μας κοσμου και ο Αδωναι του αλλου κοσμου...
ο ΜΑΤΣ ισχυριζοντουσαν οτι ειναι ενα πνευμα ελευθεριας και ο Αδωναι μια θεοτητα καταπιεσης...
ουδεν αναληθεστερον τουτου...
ο ΜΑΤΣ ειναι οπως ειδαμε η επιτομη της αυταρχικοτητας...
αυτος ειναι η Βια και το Κρατος που δενουν τον Προμηθεα...
του αρεσει να ελεγχει τα παντα (γραφειοκρατια, φακελωματα, καμερες, βιομετρικα διαβατηρια, εμφυτευμενα μικροτσιπ, πλυση εγκεφαλου, ειναι πραγματα που του αρεσουν καθως συντελουν στην ακαμπτη ταξη)...
μπλεκαν ομως τον Προμηθεα με τον ΜΑΤΣ και γι' αυτο την πατουσαν..
ε λοιπον τους λεμε πως ο ΜΑΤΣ πολεμουσε με τον Προμηθεα και μαλιστα καποτε σκοτωσε τον αρχηγο των Προμηθειδων...
δεν σκοτωσε ομως ουτε το πνευμα, ουτε τις ιδεες του...
ουτε οσους του λαου του τις ακολουθησαν...
τον Αδωναι τον λεγαν θεοτητα καταπιεσης..
γιατι υποτιθεται οτι δεν του αρεσε η ελευθερια και η ελευθερη βουληση την οποια παλι υποτιθεται ο Εωσφορος-ΜΑΤΣ εγκαινιασε ως επαναστατικη πραξη...
τους απαντουμε με ερωτηση..
ειναι δυνατον ο γεννητορας του Διονυσου, δηλαδη της ιδιας της ελευθερης και απεριοριστης ζωης, να ειναι καταπιεστικος;
η "ελευθερη βουληση" του ΜΑΤΣ ηταν μια περιχαρακωμενη, εξουσιαστικη βουληση...
μια βουληση που θελησε την ιδια τη δημιουργια για την παρτυ της...
θελησε τον ιδιο τον Διονυσο να τον βαλει στο τσεπακι της και να τον χρησιμοποιει κατα το δοκουν...
δεν καταφερε να εξουσιασει τη νοητη δημιουργια και θελησε να εξουσιαση μια δικια του δημιουργια...
το non serviam σημαινε ουσιαστικα, δεν υπηρετω κανενα Θεο και δεν θελω κανενα αφεντη αλλα αμα λαχει θελω να με υπηρετουν ολοι στον κοσμο που θα φτιαξω εγω...
παμε τωρα στις νεομαγικες και νεοεποχιτικες σεκτες...
αυτες λοιπον ασχολουνται κατ'αρχην μονο με το δικο μας συμπαν (το αλλο συμπαν, ο νοητος η πλατωνικος κοσμος δεν τους ενδιαφερει)..
κανουν λογο λοιπον για τη Φυση (που ειναι το δικο μας συμπαν) και για τη Δυναμη που ενοικει στη Φυση...
με την λεξη Δυναμη εννοουν το αστρικο φως του Παρακελσου και του Ελιφας Λεβι, τον Αιθερα των αρχαιων, τον ανδρογυνο Μπαφομετ των Ναιτων...
αυτη η Δυναμη δεν ειναι αλλη απο την Force του Starwars..
διακρινουν δυο πολους στη Δυναμη, δυο ρευματα που εναντιωνονται και που υποτιθεται ο μαγος η ο μυστης πρεπει να ισορροπησει...γι'αυτο και ο Μπαφομετ ειναι ανδρογυνος...
τον φωτεινο πολο της Δυναμης τον αποκαλουν Εωσφορο και τον σκοτεινο πολο Σατανα...
εμεις θα συμφωνησουμε μαζι τους οτι υπαρχει αυτη η Δυναμη και οτι οντως διαφοριζεται σε δυο ρευματα...
θα μας επιτρεψουν ομως να τονισουμε οτι η ιδια η Δυναμη αυτη ειναι ο Οφις ο πλανων ματριξιακως πασαν την οικουμενη, ο Εωσφορος-Δημιουργος...
αφενος και αφετερου να τους υπενθυμισουμε πως υπαρχει νοητο φως που ξεπερναει το φως της Φυσης..
και θα μιλησουμε μαλιστα με λογια του ιδιου του Παρακελσου που επινοησε τον ορο Αστρικο Φως...
"Η φυση εκπεμπει ενα φως που μπορει να γινει γνωστο απο την ακτινοβολια του. Στον ανθρωπο υπαρχει ενα επιπλεον φως, διαφορετικο απο εκεινο της φυσης. Εκεινοι ομως που ψαχνουν στο φως του ανθρωπου λειτουργουν με τη γνωση της υπερφυσης. Γιατι ο ανθρωπος ειναι κατι παραπανω απο φυση."
και θα τους πουμε κατι ακομη...
πως ο Προμηθεας που τον τοποθετουν στο ιδιο επιπεδο με τον Δημιουργο, θεωροντας οτι αντιστοιχει στον καλο πολο της Δυναμης...
ηταν απλα ο εχθρος του Δημιουργου εστω και αν μαγευτηκε αρχικα απο το απατηλο φως του...
και πως οι Προμηθεις ηταν μετοχοι αλλου φωτος, νοητου φωτος που τελικα τους απελευθερωσε οταν μπηκαν στον τροχο της μετενσαρκωσης καθιστοντας τους σε αλλους Ηρακλιδεις...
και πως αυτη η διαδικασια θα συνεχιστει και τελικα ολοι θα απομαγευτουν απο το ματριξ-πλανη...
και θα δωσουμε φιλικοτατη συμβουλη στους Νεοεποχιτες, αναζητηστε το νοητο φως, που ειναι το φως της προηγουμενης πατριδας σας και μην προσπαθειτε να ελεγξετε το απατηλο φως του Δημιουργου προσπαθοντας υποτιθεται να φερετε σε ισορροπιες τη Δυναμη...
σπαστε το ματριξ η τουλαχιστον κατανοηστε τους περιορισμους που σας θετει και μην προσπαθειτε απλα να γινεται ενδοματριξιακοι Θεοι χειριζομενοι μια Δυναμη που θα σας προδοσει..
πιθανως να αναρωτηθειτε μην τυχον αυτα με το ματριξ ειναι απλα μια νεομυθολογια καθως δεν βρισκονται στην πολυ πιο ψαγμενη αρχαιοελληνικη μυθολογια...
φερνω λοιπον ως στοιχειο την αλληγορικη διηγηση του Πλατωνα για το σπηλαιο των ψευδαισθησεων...
δεστε απο δω...
http://clubs.pathfinder.gr/parthenon/304667
μια απο τις κορυφαιες στιγμες της ελληνικης γραμματειας...
και καπου εδω τελειωσαμε αυτο το μαραθωνιο οδοιπορικο του θεματος...
αν θελετε να ρωτησετε οτιδηποτε ειμαι στη διαθεση σας...
Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 13, 2009 11:53 AM
Φωτεινη είπε...
τελικα ο πλανητης Προμηθεας[που δεν υπαρχει πια ουτως η αλλως]επαιξε καποιον ρολο απο αποψη ειδικης εκπομπης ενεργειας στη καθοδο των προμηθεων και τη δραση τους στο κοσμο μας;
προφανως μιλας για τον Φαεθονα, τον πλανητη που το ονομα του στην αρχαια γραμματεια ειχε σχεσεις με το ονομα του Εωσφορου...
δεν το ξερω...
αυτο που ξερω ειναι οτι οι Προμηθεις ηρθαν απο την Αφροδιτη η απο καποιον πλανητη του Σειριου μεσω της Αφροδιτης...
γι'αυτο στους προκολομβιανους θρυλους της λατινικης αμερικης η Αφροδιτη αποκαλειται αδελφος πλανητης της Γης (κι οχι μονο γιατι εχουν παρομοιο μεγεθος) και ο Κετζαλκοατλ επιστρεφει εκει...
και γι'αυτο το πρωινο ονομα της Αφροδιτης ειναι Εωσφορος...
τωρα σιγουρα υπηρχαν (και ισως υπαρχουν ακομη υπολειματα) εγκαταστασεις προηγμενων πολιτισμων στον Αρη, στον ανατιναγμενο Φαεθονα, στη Σεληνη...και ισως και σε δορυφορους του Δια και του Κρονου...
ποιος εφτιαξε αυτες τις εγκαταστασεις δεν γνωριζω...
ισως οι Προμηθεις...
ισως οι Τιτανες του Εωσφορου-Δημιουργου και τιποτε βιολογικα ρομποτ τους...
ισως προηγμενοι γηινοι πολιτισμοι, οπως ξερω γω οι Ατλαντες...
ισως εξωγηινοι...
ισως οι μεν σε εναν πλανητη και οι δε σε διαφορετικο πλανητη...
παντως να ξερεις οτι η Αφροδιτη ειναι ενας πολυ σημαντικος πλανητης του ηλιακου συστηματος και υπαρχει εκει εξελιγμενη ζωη (απο πααααρα πολυ παλια) στο αιθερικο της πεδιο...
κι απ'οτι λενε εκει ειναι η κυρια πυλη του συστηματος μας...
τα υπολοιπα θα τα πουμε αυριο...
. Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 14, 2009 03:13 PMΦωτεινη είπε...
οσοι ασχολουνται με την κλωνοποιηση σημερα πιστευεις πως συνεχιζουν το παμπαλαιο εργο καποιων υβριστων απο την αρχαιοτητα;
προφανως..
οι Ατλαντες καναν πολλα τετοια υβριστικα πειραματα δημιουργοντας ανθρωπους-αυτοματα χωρις νοητικο...
σαν να μην εφτανε αυτο φτιαξαν και υβριδικους ανθρωπους ως συνδυασμο ανθρωπου και ζωου...
βεβαια μιλαμε για τους Ατλαντες που συμμαχησαν με το Δημιουργο γινομενοι αποστατες της γραμης των πατεραδων και των μακρινων προγονων τους που τον πολεμουσαν...
αυτοι οι Ατλαντες ηταν η μεγαλη πλειοψηφια τους τελευταιους χρονους της Ατλαντιδας και ειχαν την εξουσια...
υπηρχαν ομως και μειοψηφουντες Ατλαντες που δεν χωνευαν το Δημιουργο και τους πρακτορες του...
Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 14, 2009 03:18 PM
Φωτεινη είπε...
και επισης συμφωνεις με την αποψη οτι υπαρχουν αψυχοι αναμεσα μας;
σε πολιτισμενους λαους αν υπαρχουν αψυχοι ειναι λιγοι, στις υποσαχαριες περιοχες και σε ζουγκλες αλλου ισως βρισκονται ακομη φυλες που δεν εχουν αποκτησει ανθρωπινη ψυχη (εχουν μονο τη λεγομενη ζωικη ψυχη που ειναι δωρο του Δημιουργου σε ολα τα εμβια οντα) Απάντηση
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝDec 14, 2009 03:25 PMΦωτεινη είπε...
που ας πουμε τοποθετεις τη γενεση του Ελληνα σ ολη αυτη τη ροη..
αυτο που λεμε Ελληνες ως δηλωτικο ανωτερου νοημονος ανθρωπου εμφανιστηκαν οταν οι πρωτοι Προμηθεις εισηλθαν ως πνευματοψυχες σε μερικα ανθρωπινα εμβρυα του τριτου ησιοδειου γενους...
οχι απευθειας αλλα μετα απο καποιες ενσαρκωσεις...
μιλαμε για εποχη πριν την Τιτανομαχια και αρα απιστευτα πισω...
ηταν ομως μειοψηφιες οι πρωτοι νοημονες ανθρωποι αναμεσα σε βαρβαρες φυλες...
(από ergdhmerg, aorata-gegonota)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου