Ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των Αστικών Συγκοινωνιών Περιφέρειας Αττικής και άλλες διατάξεις», επεσήμανε πως ορθά η Κυβέρνηση επιθυμεί να βάλει τάξη στον χώρο αυτό για τον οποίο έχουν ακουστεί παρά πολλά τα τελευταία χρόνια, επιχειρώντας αναβάθμιση των υπηρεσιών των συγκοινωνιακών μέσων.
Ωστόσο, τη σημερινή εποχή, που συντελείται μείωση στα εισοδήματα των εργαζομένων, είναι δύσκολο να μιλάμε για αυξήσεις στις τιμές των εισιτήριων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως για παράδειγμα αύξηση του...
κόστους της ετήσιας κάρτας από 350€ σε 450€. Αναφορά έκανε και στη ραγδαία αύξηση των λαθρεπιβατών που κάνουν χρήση των αστικών συγκοινωνιών, λέγοντας ότι ενώ 400 εκατομμύρια επιβάτες χρησιμοποιούν κάθε χρόνο τις αστικές συγκοινωνίες, τα έσοδα για το κράτος είναι μόλις 100 εκατομμύρια €. Συνεπώς έχουμε μεγάλο ποσοστό λαθρεπιβίβασης αλλά και μεγάλο ποσοστό πολιτών με κοινωνικές ιδιαιτερότητες για τις οποίες το κράτος θέλει να ασκεί κοινωνική πολιτική, αλλά δεν πληρώνει. Το ίδιο, επεσήμανε, συμβαίνει και στο Metro, όπου από τους 700.000 επιβάτες ημερησίως, το 7% δεν πληρώνει εισιτήριο.
κόστους της ετήσιας κάρτας από 350€ σε 450€. Αναφορά έκανε και στη ραγδαία αύξηση των λαθρεπιβατών που κάνουν χρήση των αστικών συγκοινωνιών, λέγοντας ότι ενώ 400 εκατομμύρια επιβάτες χρησιμοποιούν κάθε χρόνο τις αστικές συγκοινωνίες, τα έσοδα για το κράτος είναι μόλις 100 εκατομμύρια €. Συνεπώς έχουμε μεγάλο ποσοστό λαθρεπιβίβασης αλλά και μεγάλο ποσοστό πολιτών με κοινωνικές ιδιαιτερότητες για τις οποίες το κράτος θέλει να ασκεί κοινωνική πολιτική, αλλά δεν πληρώνει. Το ίδιο, επεσήμανε, συμβαίνει και στο Metro, όπου από τους 700.000 επιβάτες ημερησίως, το 7% δεν πληρώνει εισιτήριο.
Ο ίδιος δήλωσε πως συμφωνεί απόλυτα με το σχέδιο αναδιάρθρωσης, αλλά διαφωνεί με την υπερβολική αύξηση των τιμών των εισιτηρίων, διότι διανύουμε μια εποχή όπου μειώνονται οι μισθοί και οι συντάξεις και αυξάνουμε υπερβολικά τις τιμές των εισιτηρίων. Δε γνωρίζω, είπε, πόσοι από εμάς κάνουν χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς για να βιώνουμε το μαρτύριο αυτών των ανθρώπων. Η Κυβέρνηση οφείλει με συγκεκριμένα μέτρα να περιορίσει το φαινόμενο των επιβατών που δεν πληρώνουν εισιτήριο εφόσον επιθυμεί να ασκήσει κοινωνική πολιτική και να μην εμφανίζουμε συνεχώς ότι για όλα ευθύνονται οι εργαζόμενοι.
Ο κ. Κουρουμπλής αναφέρθηκε και στην άρνηση ορισμένων πολιτών να πληρώσουν διόδια, λέγοντας ότι «είναι μία μορφή διαμαρτυρίας καθότι όλοι γνωρίζουμε ότι το υπάρχον εθνικό οδικό δίκτυο από την Κόρινθο έως τα Ιωάννινα, έχει μετατραπεί σε μια μόνιμη και διαρκή παγίδα τροχαίων ατυχημάτων. Το εθνικό οδικό δίκτυο της περιοχής μας είναι εντελώς ασυντήρητο και εγκαταλελειμμένο και θυμίζει τριτοκοσμικές καταστάσεις».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου