Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Η πλήρης ταύτιση των εταιρειών κινητής.

Η εποχή του έντονου ανταγωνισμού των εταιρειών κινητής μάλλον έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Η πτώση στα έσοδα και τα κέρδη σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση αλλά και το γεγονός ότι παρά τις προσπάθειες της τελευταίας διετίας το status quo δεν άλλαξε αλλά αντίθετα η Cosmote άνοιξε την ψαλίδα δείχνει να έχει οδηγήσει σε συντηρητικές επιλογές. Ή για την ακρίβεια για την...
πλέον συντηρητική επιλογή: ταύτιση στα προγράμματα.
Το adslgr.com, ένα από τα πιο γνωστά τηλεπικοινωνιακά forum του ελληνικού Internet, δημοσίευσε μία άκρως ενδιαφέρουσα σύγκριση των νέων προγραμμάτων συμβολαίου των τριών εταιρειών, την οποία μπορείτε να δείτε εδώ.
Τα συμπεράσματα είναι κάτι παραπάνω από προφανή. Με κυριολεκτικά ελάχιστες εξαιρέσεις, τα προγράμματα προσφέρουν τα ίδια! Ενδεχομένως, σε ορισμένες περιπτώσεις να μπορεί κάποιος συνδρομητής να έχει τα ίδια πράγματα με 5 ευρώ το μήνα λιγότερα, αλλά πόσοι θα σκεφτούν να αλλάξουν δίκτυο για 5 ευρώ. Μάλλον, λιγότεροι απ’ όσους πιστεύουν κάποιοι.
Το ακόμη πιο ενδιαφέρον σημείο είναι και οι τρεις εταιρείες ανακοίνωσαν τα νέα προγράμματα τους τις τελευταίες 4 εβδομάδες. Συγκεκριμένα, η Cosmote στις 16 Νοεμβρίου, η Vodafone στις 23 Νοεμβρίου και η Wind στις 2 Δεκεμβρίου. Υπενθυμίζεται ακόμη ότι από το 2009 και οι τρεις εταιρείες προχώρησαν σε αύξηση του ελάχιστου χρόνου χρέωσης στα 45 δευτερόλεπτα, αλλά τότε ελάχιστοι το κατάλαβαν. Τώρα, όμως, που οι καταναλωτές θέλουν να μειώσουν τις δαπάνες τους και επιλέγουν φθηνότερο πάγιο από εκείνο που είχαν, η διαφορά αρχίζει να γίνεται αισθητή.
Το μόνο θετικό στοιχείο των νέων προγραμμάτων ίσως να είναι ότι ακόμα και τα «φθηνά» προγράμματα περιλαμβάνουν δωρεάν όγκο δεδομένων για «σερφάρισμα» στο Internet από το κινητό. Αλλά και εκεί δεν είναι πολύ δύσκολο να ξεπεράσεις το όριο και στη συνέχεια το κόστος δεν είναι διόλου χαμηλό.
(από telecomnews)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails