Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Με ξύπνησαν για τον Jeffrey! Είναι δυνατόν;

10 το πρωί, δεν έχω ακόμη ανοίξει το μάτι μου... Είναι Σάββατο σήμερα! Και όμως ο αηδιαστικός ήχος του τηλεφώνου ακούγεται από το σαλόνι επίμονος. Γιατί; Ποιος; Μα τι θέλουν επιτέλους από τη ζωή μου;
Ήμουν αποφασισμένη να μη σηκωθώ να απαντήσω. Το τηλέφωνο θα εξακολουθούσε να χτυπάει αν δε σηκωνόταν ο...
δικός μου σφαίρα να πάει να απαντήσει. Μα γιατί;
-Παρακαλώ!
-Σας τηλεφωνούμε από το ΠΑΣΟΚ.
-Ναι και;
-Τη Δευτέρα θα μιλήσει ο Πρωθυπουργός μας στο Μακεδονία Παλάς.
-Ναι
-Θα χαρούμε να σας δούμε εκεί.
-Δε μπορούμε έχουμε δουλειές!
Αυτός ήταν ο διάλογος...
Ποιος τους είπε πως ΕΓΩ ψηφίζω ΠΑΣΟΚ και είχαν το θράσος να μου τηλεφωνήσουν;
Μόλις συνειδητοποίησα τι είδους τηλεφώνημα ήταν αυτό, πραγματικά μετάνιωσα που δεν απάντησα εγώ! Ήθελα στα αλήθεια να τους τα πω και από την καλή και από την ανάποδη.
Είναι δυνατόν το ΠΑΣΟΚ να τηλεφωνεί στον Τρυποκάρυδο; Είναι γελοίο! Δε ξέρεις που καλείς ρε κακομοίρη;
Επίσης έχω βαρεθεί όλα τα email και sms από πολιτικούς...
Για αυτό αγαπητοί "κύριοι" και "κυρίες" που μου τα στέλνετε να ξέρετε πως μπαίνουν αμέσως στο καλάθι!
Μάλιστα κάποιοι θρασύτατοι πολιτικάντηδες, παρόλο που τους έχω ζητήσει επανειλημμένα να με διαγράψουν από τη mailing list τους, δεν το κάνουν! Ίσως ελπίζουν σε κάποια ανάρτηση μια και θεωρούν το "έργο" τους τόσο "σπουδαίο"!
Δεν ασχολούμαι μαζί σας παρά μόνο για να σας ασκήσω κριτική.
Μη περιμένετε κάτι διαφορετικό από μένα. Είμαι ελεύθερος άνθρωπος!
Όσο για τον "Πρωθυπουργό μας", όπως τον αποκάλεσε ο κυριούλης που μας ξύπνησε... Πρωθυπουργός μας δεν είναι! Είναι πρωθυπουργός όσων τον ψήφισαν και όσων τον θέλουν για Πρωθυπουργό τους... Ο Τρυποκάρυδος κυβερνάται από τον εαυτό του! Άντε γεια κομματόσκυλα! Δε σας γουστάρω καθόλου!
Το παρακάτω βίντεο που είχα φτιάξει κάποτε είναι αφιερωμένο εξαιρετικά!...
(από trupokarudos)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails