Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Blogs και διαφήμιση.

Του Επικοινωνιολόγου Θανάση Παπαμιχαήλ
Ένας από τους βασικούς κανόνες της αποτελεσματικής επικοινωνίας, είναι να προσαρμόζεται το δημιουργικό της στην φιλοσοφία του Μέσου- όχημα που χρησιμοποιείται. Ένα τέτοιο μέσον είναι και τα γνωστά μας blogs, μέρος των social media που ανεβαίνουν με γρήγορους ρυθμούς. Τα blogs έχουν αρχίσει να «παίρνουν κεφάλι» στις προτιμήσεις των χρηστών του διαδικτύου και κατά συνέπεια μπορούν να πάρουν και στη διαφημιστική πίττα. Παρατηρείται όμως μια «καθυστέρηση» στο...
δημιουργικό τρόπο προβολής των μαρκών από τα blogs. Λογότυπα, λογότυπα, και μόνο λογότυπα «κοσμούν» τα περιθώρια των ειδήσεων που αναρτούνται στα blogs. Η παραδοσιακή επικοινωνιακή προσέγγιση μεταφέρεται σε ένα νέο μέσο που διέπεται από άλλη φιλοσοφία. Στα blogs η γνωστή μας διαφήμιση θα πρέπει να αντικατασταθεί με μια νέα επικοινωνία διαφορετικού περιεχομένου. Μια επικοινωνία εξατομικευμένη, που θα δημιουργεί σχέσεις διαρκείας και θα «μιλάει» συναισθηματικά σε προσωπικό επίπεδο. Μια επικοινωνία ιστοριών και μύθων που θα δημιουργούνται επιδέξια από τις διαφημιστικές εταιρείες.Οι προοπτικές που ανοίγει αυτού του είδους το «νέο marketing» στα blogs είναι απεριόριστες. Με μια βασική προϋπόθεση: Να αντιληφθούν και οι bloggers από την πλευρά τους την αλλαγή σκηνικού και να αντιμετωπίσουν αυτή τους τη δραστηριότητα -πέρα από πνευματική- και ως επιχειρηματική, κάτι το οποίο συνιστά στην πορεία ακόμα και έκδοση τιμολογίων.
Bloggers: Βρείτε το διαφημιστή σας και κερδίστε το μεγαλύτερο κομμάτι από τη διαφημιστική πίττα!
Διαφημιστές: Εκπαιδευτείτε στο νέο τρόπο επικοινωνίας που απαιτούν τα social media και κερδίστε νέους πελάτες!
(από epirusgate)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails