Του Επικοινωνιολόγου Θανάση Παπαμιχαήλ
Βάσει στοιχείων έρευνας καταρρίπτονται μύθοι που χρόνια τώρα ταλανίζουν τους υποψήφιους και αιρετούς Δημάρχους και αποκαλύπτονται αλήθειες που θα γίνουν χρήσιμο εργαλείο στα χέρια όσων υποψηφίων συναγωνιστούν για να κερδίσουν την ψήφο στις επερχόμενες εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΜΥΘΟΣ Νο. 1: Ο υποψήφιος Δήμαρχος είναι απαραίτητο να υποστηρίζεται από το κόμμα που προτιμά ο ψηφοφόρος.
ΑΛΗΘΕΙΑ No. 1: Οι ψηφοφόροι επιλέγουν για...
Δήμαρχο τον υποψήφιο που εκείνοι θεωρούν άξιο, ασχέτως χρισμάτων και δαχτυλιδιών.Βάσει στοιχείων έρευνας καταρρίπτονται μύθοι που χρόνια τώρα ταλανίζουν τους υποψήφιους και αιρετούς Δημάρχους και αποκαλύπτονται αλήθειες που θα γίνουν χρήσιμο εργαλείο στα χέρια όσων υποψηφίων συναγωνιστούν για να κερδίσουν την ψήφο στις επερχόμενες εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΜΥΘΟΣ Νο. 1: Ο υποψήφιος Δήμαρχος είναι απαραίτητο να υποστηρίζεται από το κόμμα που προτιμά ο ψηφοφόρος.
ΑΛΗΘΕΙΑ No. 1: Οι ψηφοφόροι επιλέγουν για...
ΜΥΘΟΣ Νο. 2: Ο υποψήφιος Δήμαρχος πρέπει να είναι πιστός στις γραμμές του κόμματός του.
ΑΛΗΘΕΙΑ Νο. 2: Οι ψηφοφόροι στηρίζουν για Δήμαρχο τον υποψήφιο που μπορεί να ξεπερνά τις κομματικές γραμμές και να δρα ανεξάρτητα για το καλό της πόλης του.
ΜΥΘΟΣ Νο. 3: Ο υποψήφιος Δήμαρχος δεν χρειάζεται να έχει σημαντική πείρα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, αρκεί να είναι νέο πρόσωπο με όρεξη για δουλειά.
ΑΛΗΘΕΙΑ Νο. 3: Οι ψηφοφόροι δίνουν εξαιρετική σημασία στην πείρα των υποψηφίων Δημάρχων και επιλέγουν ανάλογα.
ΜΥΘΟΣ Νο. 4: Ο υποψήφιος Δήμαρχος πρέπει να στηρίζεται σε δοκιμασμένες λύσεις.
ΑΛΗΘΕΙΑ Νο. 4: Οι ψηφοφόροι επιλέγουν για Δήμαρχο τον υποψήφιο που είναι έτοιμος να δοκιμάσει νέα πράγματα για να πάει ο τόπος μπροστά.
ΜΥΘΟΣ Νο. 5: Ο υποψήφιος Δήμαρχος πρέπει να κρατά τις ισορροπίες και να τους έχει όλους ευχαριστημένους.
ΑΛΗΘΕΙΑ Νο. 5: Οι ψηφοφόροι θέλουν από το Δήμαρχο να είναι έτοιμος και να «σπάσει αυγά».
ΜΥΘΟΣ Νο. 6: Δεν έχει σημασία εάν ο υποψήφιος Δήμαρχος δεν έχει ζήσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στην πόλη όπου θέτει υποψηφιότητα.
ΑΛΗΘΕΙΑ Νο. 6: Οι ψηφοφόροι εμπιστεύονται περισσότερο τον υποψήφιο που έχει μεγαλώσει στην πόλη τους και έχει βιώσει από κοντά τα προβλήματά της.
ΜΥΘΟΣ Νο. 7: Ο υποψήφιος Δήμαρχος πρέπει να λειτουργεί ως manager και να δίνει μεγάλη έμφαση στη διαχείριση.
ΑΛΗΘΕΙΑ Νο. 7: Τους ψηφοφόρους τους ενδιαφέρει περισσότερο ο υποψήφιος Δήμαρχος να είναι ένας καθημερινός άνθρωπος με τον οποίο θα νιώθουν πιο οικεία.
ΜΥΘΟΣ Νο. 8: Ο υποψήφιος Δήμαρχος πρέπει να έχει μεγάλα οράματα για τον Δήμο.
ΑΛΗΘΕΙΑ Νο. 8: Οι ψηφοφόροι επιλέγουν τον υποψήφιο που ασχολείται με πρακτικά ζητήματα και με τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν διαφορά στην ποιότητα ζωής τους, παρά εκείνον που τους υπόσχεται μεγάλες αλλαγές και ανατροπές.
ΜΥΘΟΣ Νο. 9: Ένας νέος υποψήφιος με περιορισμένους οικονομικούς πόρους δεν μπορεί να επικοινωνήσει τα μηνύματά του επαρκώς στους πολίτες, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι πιθανότητες εκλογής του.
ΑΛΗΘΕΙΑ Νο. 9: Οι περισσότεροι ψηφοφόροι δεν εντυπωσιάζονται από ιλουστρασιόν φαντασμαγορικά έντυπα, αλλά από έξυπνες και πρωτότυπες επικοινωνιακές ιδέες χαμηλού κόστους, που δεν είναι απαγορευτικές για κανέναν υποψήφιο.
Κάπως έτσι δεν έγινε και στο Μεσολόγγι το 2006;(από epirusgate)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου