Από τον Νίκο Σπυρόπουλο
Τα 8 δις ευρώ φτάνει ο «τζόγος» από τις «μαύρες» αγοραπωλησίες αδειών ταξί οι οποίες ανήκουν στον Έλληνα φορολογούμενο.
Πρόκειται για 30.000 άδειες Δ.Χ. οι οποίες αλλάζουν χέρια με τη λογική που τα βαποράκια πουλάνε τη πρέζα.
Στη μαύρη αγορά και αφορολόγητα-μια άδεια ταξί σε τουριστικό νησί μπορεί να φτάσει τις...
250 με 300χιλιάδες ευρώ.
250 με 300χιλιάδες ευρώ.
Φυσικά το τίμημα που δηλώνεται είναι πολύ μικρότερο.
Έτσι ένα περιουσιακό στοιχείο που στην ουσία ανήκει σ όλους τους Έλληνες φορολογούμενους τζογάρεται στο σκοτάδι και στο ημίφως της παρανομίας.
Η παρέα του «επαναστάτη» Θύμιου Λυμπερόπουλου γι αυτό κόπτεται κι όχι αν δοθούν σε μια πόλη κάποιες άδειες παραπάνω.
Κι εκείνοι που κλωτσάνε πιο πολύ είναι όσοι έχουν δημιουργήσει ένα προσωπικό στόλο με 5, 6 και 10 ταξί στη κατοχή τους η στο στενό οικογενειακό τους περιβάλλον.
Ποιος υποστηρίζει λοιπόν τη ροή του μαύρου χρήματος και την ανομία κόντρα στην απόφαση του Ραγκούση να βάλει τέρμα σ αυτό το παρακράτος;
Ο περίφημος Κώστας Γείτονας που εμφανίζονταν στην ατζέντα της Τσακάλου, η Τόνια Αντωνίου, από την αυλή του Άκη, η Βάσω Παπανδρέου πρώην υφυπουργός Βιομηχανίας (και με την ΟΤΕ στην εποπτεία της) και κάποιοι άλλοι εκπρόσωποι του λεγόμενου βαθύ ΠΑΣΟΚ.
Πάντως ο Ραγκούσης δηλώνει αποφασισμένος να καθαρίσει το παρακράτος που έχουν στήσει κάποιοι ιδιοκτήτες ταξί και κάτι ακόμη -που έχει τη σημασία του για τις ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις που έρχονται: Ο σημερινός υπουργός Yποδομών δεν κρύβει την πρόθεσή-βλέπε συνέντευξη στη «Real news» να συγκρουσθεί με τον σκοτεινό κόσμο της Μεταπολίτευσης που εξακολουθεί να κρατάει τη χώρα σε ομηρία…
(από kourdistoportocali)
(από kourdistoportocali)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου