ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ - ΣΠΡΩΞΕ ΤΗ ΜΠΑΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ!
Ένα χρόνο τώρα οι κάτοικοι,οι εργαζόμενοι και οι φορείς της ευρύτερης περιοχής δίνουμε τη μάχη ενάντια στο ξεπούλημα των δρόμων στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα και καταργούμε τα διόδια στην πράξη.
Σήμερα,στη σκιά της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και στο πλαίσιο της...μείωσης των μισθών,της αύξησης της ανεργίας και της ιδιωτικοποίησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με παράλληλες αυξήσεις των εισητηρίων,το βάρος που πέφτει στους κατοίκους των περιοχών μας και σε όσους έρχονται εδώ για να εργαστούν,γίνεται δυσβάσταχτο.
Απέναντι σε αυτά,η αντίσταση και η ενότητα στην πάλη γίνεται χρέος όλων.
5 “ΓΙΑΤΙ” ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΙΟΔΙΩΝ
ΓΙΑΤΙ η μοναδική εναλλακτική διαδρομή που υπάρχει για τις καθημερινές μας μετακινήσεις (παράπλευρος δρόμος), είναι ακατάλληλη, επικίνδυνη, και με μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο (16.000 οχήματα καθημερινά εκ των οποίων το 44% φορτηγά).
ΓΙΑΤΙ δεν ανεχόμαστε την υποβάθμιση του περιβάλλοντος, όταν στα διόδια των Αφιδνών συνωστίζεται καθημερινά ο μισός κυκλοφοριακός φόρτος της Ε.Ο. από Αθήνα μέχρι Λαμία.
ΓΙΑΤΙ δεν αποδεχόμαστε να καταβάλλουμε πάνω από δυο μισθούς το χρόνο, ανά αυτοκίνητο, για διόδια σε εθνικές οδούς που χρυσοπληρώναμε για την κατασκευή τους επί δεκαετίες.
ΓΙΑΤΙ δεν αποδεχόμαστε να χρηματοδοτούμε την μελλοντική κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της Δυτικής Ελλάδας (Ιονία Οδός) μέσω του τιμήματος των διοδίων που μας ζητείται.
ΓΙΑΤΙ δεν ανεχόμαστε την απαξίωση της περιοχής μας επειδή ακόμα και η προσβασιμότητα σε αυτήν έχει γίνει πλέον πανάκριβη: Οκτώ (8) θέσεις σταθμών διοδίων στο νέο Καλλικρατικό Δήμο Ωρωπού!
“ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ”...
Για να μας αποτρέψουν, πολλοί υπάλληλοι των διοδίων μας ρωτούν: “Για ποιο λόγο δεν πληρώνετε διόδια;”.
Αλήθεια, έχουν ενημερωθεί και οι ίδιοι ότι:
- Η εταιρία όφειλε, σύμφωνα με τη σύμβαση, σε συγκεκριμένους χρόνους να έχει ολοκληρώσει τις προβλεπόμενες κατασκευές στην Ε.Ο. Όμως, όπως εγγράφως καταγγέλλουν θεσμικοί Φορείς της Β.Α.Αττικής, παρότι δεν τήρησε αυτές τις υποχρεώσεις, παράνομα εισέπραξε μέχρι σήμερα τη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου στο έργο (132 εκατ. €), παράνομα δεν έχει καταβάλλει τις ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις (υπερβαίνουν σήμερα τα 37 εκατ. €) και παράνομα εισπράττει αυξημένα τέλη διοδίων, για την επιβολή των οποίων απαραίτητη προϋπόθεση ήταν η ολοκλήρωση των έργων.
- Στην κατασκευή των σταθμών διοδίων, η εταιρία δεν σεβάστηκε ούτε την πολεοδομική νομοθεσία! Η Πολεοδομία Καπανδριτίου διαπίστωσε παραβάσεις, χαρακτήρισε τους σταθμούς αυθαίρετους και επέβαλλε πρόστιμα ύψους 22 εκατ. ευρώ. Κατά συνέπεια οι σταθμοί διοδίων λειτουργούν ουσιαστικά παράνομα.
- Επιπλέον, υφίστανται πλήθος ζητημάτων που απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης, η νομιμότητα των οποίων θα κριθεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας όταν συζητηθούν οι τέσσερις Αιτήσεις Ακύρωσης που έχουν καταθέσει Φορείς και Κάτοικοι της Β.Α. Αττικής.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ:
§ Όποιος εγκλωβίζει τον οδηγό κρατώντας κλειστή την μπάρα διαπράττει το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης, που διώκεται με αυτόφωρη διαδικασία σύμφωνα με το Άρθρο 325 του Ποινικού Κώδικα.
§ Η σύμβαση παραχώρησης (άρθρο 24) προβλέπει σαν διαδικασία, για τους οδηγούς που δεν πληρώνουν, τη φωτογράφηση του αριθμού του οχήματος, την ταυτοποίηση του από Δημόσιες Υπηρεσίες και στη συνέχεια την αποστολή ειδοποιητηρίου στον κάτοχο για την καταβολή του τιμήματος (ενώ εάν αυτό δεν καταβληθεί εντός 15νθήμερου, τότε μόνο δικαιούται να ζητήσει πρόστιμο). Αυτή είναι η μοναδική νόμιμη διαδικασία. Για την υλοποίησή της όμως απαιτείται άδεια από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία δεν έχει δοθεί. 600.000 οδηγοί μέχρι σήμερα (Νοέμβριος 2010) έχουν περάσει τα διόδια χωρίς να πληρώσουν. Κανένας δεν έχει λάβει ειδοποιητήριο πληρωμής.
§ Η σύμβαση προβλέπει ότι το Δημόσιο δεν έχει καμία ανάμειξη στη διαδικασία είσπραξης διοδίων. Συνεπώς, ούτε η αστυνομία μπορεί να εμπλακεί, ούτε η μη πληρωμή αποτελεί φορολογικό αδίκημα ή παράβαση του Κ.Ο.Κ. Απλά είναι μια διαφορά μεταξύ ιδιωτών.
Κατά συνέπεια το άνοιγμα της μπάρας δεν αποτελεί αδίκημα. Ας το πράξουμε άφοβα!
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ
ü Φτάνουμε στο ταμείο του σταθμού διοδίων, δηλώνουμε ότι δεν πληρώνουμε, δεν δίνουμε κανένα στοιχείο μας, δεν ανοίγουμε διάλογο με τους υπαλλήλους.
ü Εάν σε μισό λεπτό δεν ανοίξει η μπάρα κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο και με τα δυο μας χέρια την σπρώχνουμε προς τα εμπρός (σαν καρότσι) μέχρι να απασφαλιστεί και να πάει στο πλάι. Έπειτα αναχωρούμε.
Προσοχή! Με την διαδικασία αυτή η μπάρα δεν καταστρέφεται. Επιπλέον, η Συντονιστική Επιτροπή πλαισιώνεται και από νομικά γραφεία που παρακολουθούν από κοντά αυτά τα ζητήματα.
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να καταργηθεί η αποικιακού τύπου σύμβαση παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων. Μια σύμβαση που επιτρέπει στην «παραχωρησιούχο» εταιρεία να τοποθετεί διόδια μετωπικά και πλευρικά, όπου και όσα θέλει, αδιαφορώντας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα συγκοινωνιακά προβλήματα που δημιουργούνται, καθώς και να αυξάνει κάθε χρόνο τις τιμές.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ άμεσα μαζί με το Νομαρχιακό Συμβούλιο Ανατολικής Αττικής και τους 14 Δήμους και Κοινότητες της Βόρειας Αττικής να καταργηθούν όλα τα διόδια εντός της Αττικής.
ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΜΕ τον αγώνα μας με τους κατοίκους και των άλλων περιοχών της χώρας για ελεύθερους δρόμους χωρίς διόδια.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΟΡΕΩΝ & ΚΑΤΟΙΚΩΝ Β.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ ENANTIA στα ΔΙΟΔΙΑ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου