Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση Κίνας για το νομοσχέδιο των ΗΠΑ.

Το νομοσχέδιο που ενέκρινε η Βουλή των Αντιπροσώπων στις ΗΠΑ, το οποίο προβλέπει την επιβολή κυρώσεων στην Κίνα εάν δεν επιτρέψει η αξία του γιούαν να αυξηθεί ταχύτερα, παραβιάζει τους κανόνες του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου, ανέφερε το υπουργείο Εμπορίου της Κίνας. Το νομοσχέδιο, που δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα εγκριθεί και από τη...
Γερουσία, προβλέπει ότι το υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ θα μπορεί να αντιμετωπίζει τα «θεμελιωδώς υποτιμημένα νομίσματα» ως παράνομες εξαγωγικές επιδοτήσεις, ούτως ώστε οι αμερικάνικες εταιρίες να μπορούν να ζητούν την επιβολή δασμών ώστε να αντιμετωπίζεται το πλεονέκτημα της Κίνας στις τιμές των προϊόντων που παράγει.
Το επίσημο ειδησεογραφικό πρακτορείο Νέα Κίνα, μετέδωσε ότι ο εκπρόσωπος του Κινεζικού υπουργείου Εμπορίου Γιάο Τζιάν είπε πως το μέτρο αυτό, δηλαδή η επιβολή δασμών «στο όνομα των συναλλαγματικών ισοτιμιών, δεν συμμορφώνεται με τους συναφείς κανονισμούς του ΠΟΕ».
Για να γίνει νόμος το κείμενο πρέπει να εγκριθεί από τη Γερουσία και να κυρωθεί από τον πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα.
Αναλυτές λένε ότι το νομοσχέδιο εάν εγκριθεί ίσως πυροδοτήσει «εμπορικό πόλεμο» ΗΠΑ-Κίνας. Το Αμερικανοσινικό Εμπορικό Επιμελητήριο εξέφρασε την άποψη ότι το νομοσχέδιο δεν θα συμβάλλει στην αύξηση των θέσεων εργασίας στις Ηνωμένες Πολιτείες, ούτε θα «επιτύχει τους στόχους» που διακηρύσσει.
ΑΠΕ- ΜΠΕ
(από kapistri

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails