Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Μπαμ και μούμ οι κουμπουριές........

Παρακαλούνται οι 3 που βρίσκονται μέσα στην παρακάτω φωτογραφία να επιστρέψουν τα κλοπιμαία στο δήμο Μεσολογγίου. Μην αναγκαστούμε να τους ονοματίσουμε, αυτοί γνωρίζουν...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails