Καταρχας να πω οτι ειμαι φοιτητης πληροφορικης κι εγω, σε αγγλικο πανεπιστημιο οποτε δεν εχω σκοπο να μεροληπτησω εις βαρος κανενος.
Σε εναν κλαδο οπως η πληροφορικη επιβαλεται πως το θεωρητικο κομματι ειναι ισαξιο με το πρακτικο, γιατι απλουστατα το ενα συμπληρωνει το αλλο.Οποτε δεν τιθεται θεμα μαθητικου status, αλλα διαφορετικοτητα μαθησης.
Αυτα τα "κομπλεξ ανωτερωτητας" ειναι ελληνικο φαινομενο και δεν θα πεθανουνε οσο το εργασιακο περιβαλλον (γιατι αυτος ειναι ο απωτερος στοχος) ειναι τριτοκοσμικος. Οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει.
Ειρηνη υμιν."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------
ΘΕΜΑ: απάντηση στο "Μια ακόμη τοποθέτηση στο θέμα ΑΕΙ-ΤΕΙ"
Ο φοιτητής του ΤΕΙ Πληροφορικής που απάντησε έχει άγνοια πάνω στα προγράμματα σπουδών των πολυτεχνικών και πανεπιστημιακών τμημάτων Πληροφορικής. Είμαι τελειόφοιτος φοιτήτης του.
τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών (www.ceid.upatras.gr)όπου για κάθε μάθημα εκτός από εξέταση παραδίδουμε και projecτs με deadlines κάτι το οποίο.......
συμβαίνει και στην αγορά εργασίας. Από το 1ο έτος κάνουμε γλώσσες προγραμματισμού όπως C, Java,C++ καθώς και χαμηλού επιπέδου και μέχρι το τέλος των σπουδών μας έχουμε εντριφήσει σε θέματα που αφορούν λειτουργικά συστήματα, δίκτυα, τηλεπικοινωνίες, γλώσσες διαδικτύου κτλπ. Τέλος έχουμε τέτοιο υπόβαθρο ώστε επειδή η τεχνολογία εξελίσσεται να μπορούμε να προσαρμοζόμαστε γρήγορα σε αυτή καθώς έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο. Δεν θα έπρεπε κανείς να μειώνει τις σπουδές του άλλου. Η αγορά εργασίας έχει χώρο για όλους. Δε μπορεί κάποιος που έχει επιφανειακή γνώση κάποιων πραγμάτων να υποστηρίζει ότι είναι καλύτερος από κάποιον που έκανε 5 χρόνια πολυτεχνείο σε μάι δύσκολη και απιτιτική σχολή όπως η δική μου.
----------------------------------------------------------
Θα ήθελα να πω και εγώ δυο λόγια σχετικά με το θέμα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Είμαι απόλυτα σύμφωνος με τον συνάδελφο από το ΤΕΙ (είμαι και εγώ φοιτητής Πληροφορικής, οπότε είμασε κυριολεκτικά συνάδελφοι), ωστόσο καταλαβαίνω και την κοπέλα από το ΑΕΙ. Για να συστηθώ, λέγομαι Σπύρος και είμαι φοιτητής Πληροφορικής στο ΑΠΘ. Ωστόσο, το θέμα του ποιος είναι ανώτερος ή όχι, δεν έχει σχέση με το Ίδρυμα απ' το οποίο θα αποφοιτήσουμε. Η αγορά, κοιτάει το συμφέρον της. Και μπορεί αυτό που! θα πω, να μην αρέσει, αλλά προτιμάει περισσότερο αποφοίτους ΤΕΙ. Γιατί; Απλούστατα, γιατί έχουν εξασκηθεί ΠΡΑΚΤΙΚΑ στο επάγγελμά τους, αλλά και γιατί (από το νόμο) μπορούν να ζητήσουν ΛΙΓΟΤΕΡΑ χρήματα από έναν απόφοιτο ΑΕΙ. Οπότε ο εργοδότης, σκέφτεται: "Να πάρω έναν απόφοιτο ΑΕΙ, που δεν έχει ασχοληθεί ποτέ πρακτικά με το επάγγελμα και θα μου ζητήσει περισσότερα λεφτά ή να πάρω έναν από ΤΕΙ που ξέρει πρακτικά τη δουλειά και δεν θα μου είναι και τόσο ακριβός;" Και επιλέγουν (όπως είναι φυσικό) τον απόφοιτο του ΤΕΙ. Δέχομαι, όλα όσα είπε ο φίλος, σχετικά με την αξιοκρατία και το ότι εμείς απ' τα ΑΕΙ είμαστε μόνο "κατ' όνομα" (Ανώτερα και Ανώτατα) ανώτεροι απ' όσους φοιτούν σε ΤΕΙ. Όμως, φίλε μου, για να δώσω δίκιο και στην κοπέλα, πώς να μην αισθανόμαστε (λανθασμένα βέβαια) ανώτεροι από εσάς όταν μία ολόκληρη κοινωνία προωθεί την άποψη του ότι το Πανεπιστήμιο είναι καλύτερο από το ΤΕΙ; Πώς να μην αισθανόμαστε ανώτεροι, όταν ισχύει ακόμα το πρότυπο του επιστήμονα; Δηλαδή, πόσους επιστήμονες να βγάλει αυτή η χώρα; Όλοι (και μέσα σ' αυτό το "Όλοι" ένα 90% πάει κατόπιν προτροπής ή υποχρέωσης αÏ! €' τους γονείς) εισρρέουν στα Πανεπιστήμια, νιώθοντας πως θα γίνουν οι επιστήμονες του αύριο (και εγώ βάζω τον εαυτό μου σ' αυτούς), υποτιμώντας τα ΤΕΙ και βάζοντάς τα ως τελευταίες επιλογές. Για να μην μιλήσω για όσους περνάνε σε ΤΕΙ αντίστοιχο του επαγγέλματος που θέλουν να κάνουν και ξαναδίνουν Πανελλαδικές...
Συμπερασματικά, για την κατάσταση αυτή φταίει η κοινωνία που περνάει στους νέους το κακό πρότυπο του επιστήμονα, που αναλύθηκε πιο πριν. Φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα, που όσο κι αν το αρνούνται, βάζει τους μαθητές να βαθμοθυρούν και αγχώνοντάς τους για τα περιβόητα μόρια, αλλά φταίμε και εμείς (οι φοιτητές), που αντί να αλλάξουμε αυτή την κατάσταση έμπρακτα, κοιτάμε ποια παράταξη θα κλείσει το πιο in μαγαζί για party... Και μια ερώτηση για το φίλο απ' το ΤΕΙ. Αν έβγαζεις 18.000 μόρια πού θα περνούσες, στο ΤΕΙ Πληροφορικής ή στο ΑΕΙ Πληροφορικής;
----------------------------------------------------------
Σε σχεση με την "διαμαχη" αναμεσα σε ΑΕΙ - ΤΕΙ
Γενικα:
Πρεπει να ξεκαθαριστει οτι αλλος ειναι ο σκοπος του Πανεπιστημιου (το οποιο ναι προσδιοριζεται απο την ερευνα πρωτιστως, αλλιως μιλαμε για επαγγελματικες σχολες καταρτισης) και αλλος ο σκοπος των ΤΕΙ (ο οποιος πραγματι ειναι η τεχνικη εκπαιδευση και στα τμηματα που αυτο ισχυει, ναι βγαινουν καλυτερα τεχνικα καταρτισμενοι επαγγελματιες)
Ειδικα:
Το να προσπαθουμε να τα συγκρινουμε πιστευω ειναι λαθος και ατοπο. Για παραδειγμα ενας τελειοφοιτος της Πληροφορικης των ΤΕΙ, ναι πρεπει να ξερει να χειριζεται στα δακτυλα μια SQL βαση δεδομενων. Αυτο που δεν ξερει ομως ειναι οτι το να τρεχεις την SQL πανω απο ενα server Windows 2003 ειναι το τελικό προιον της δουλειας ενος Μηχανικου Η/Υ και Πληροφορικης (πολυτεχνειου) ο οποιος με τις θεωρητικες γνωσεις σε υπολογιστικη πολυπλοκοτητα και δοδμες δεδομενων κανει την απαραιτητη αναλυση, σχεδιασμο και βελτιστοποιηση για να τρεχει γρηγορα το query του φιλ! ου μας απο τα ΤΕΙ.
Το να προσπαθουμε να δειξουμε οτι ο ενας ειναι καλυτερος απο τον αλλο ή οτι και οι δυο ειναι το ιδιο δειχνει οτι κανενας απο τους δυο δεν ξερει τι ακριβως σπουδαζει..
----------------------------------------------------------
Είμαι φοιτητής του Οικονομικού στα Γιάννενα. Διάβασα το mail το φοιτητή στο ΤΕΙ Πληροφορικής και θα ήθελα να πω 2 λόγια. Γνώμη μου είναι ότι οι φοιτητές μεταξύ μας δεν πρεπει να έχουμε καμιά αντιπαλότητα! Δυστυχώς το σύστημα μας βάζει να ανταγωνιζόμαστε μέχρι το σημείο να ισχύειο το ρητό "ο θάνατός σου η ζωή μου"! Πρέπει να ενωθούμε όλοι ενάντια σε αυτή την πολιτική που μας θέλει να δυσκολευόμαστε να σπουδάζουμε καθώς το κόστος σπουδών(ενοίκιο, μεταφορά, βιβλία) συνέχεια αυξάνεται και που στο κάτω κάτω θα βγούμε οι περισσότεροι άνεργοι! Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ τα ΤΕΙ κατώτερες σχολές! Το μόνο που θέλω και που πρέπει να παλέψουμε όλοι οι φοιτητές-σπουδαστές έιναι αυτό το πτυχίο(είτε ΑΕΙ, είτε ΤΕΙ) να μας εξασφαλίζει μια σταθερή και αξιοπρεπή δουλειά! Ευχαριστώ
----------------------------------------------------------
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ: "Μια ακόμη τοποθέτηση στο θέμα ΑΕΙ-ΤΕΙ"
Το προηγούμενο κείμενο "Μια ακόμη τοποθέτηση στο θέμα ΑΕΙ-ΤΕΙ" δείχνει καθαρά την αίσθηση κατωτερότητας που χαρακτηρίζει πολλους απο όσους είχαν την "τύχη" να "σπουδάζουν" σε ένα ελληνικό ΤΕΙ.
Μεταξύ άλλων, λέει ο φίλος:
----------------------------------------------------
Κι όμως η νοσηρή κατάσταση της ελληνικής πραγματικότητας "επιβάλλει" να θεωρούμε αυτόν απο το ΑΕΙ "καλύτερο" και άξιο για καλύτερα προνόμια... Γιατί; Επειδή κάνουν καλύτερα μαθήματα ή έχουν καλύτερα βιβλία; Επειδή έχω ρίξει μια ματιά στα πανεπιστήμια, αυτό δεν ισχύει... Κάνουν θεωρητικά όσα κάνουμε κι εμείς.
----------------------------------------------------------------------
Κοροιδευόμαστε αγαπητέ; Μόνο κάποιος που δεν ξέρει μπορεί να το πιστέψει αυτό και να γιατί. Βάζετε (τα ΤΕΙ εννοώ) στο πρόγραμμα σπουδών για τα μάτια του κόσμου έναν τίτλο μαθήματος ίδιο πολλές φορές με κάποιου πολυτεχνίου. Ώραια, λέει κάποιος που δεν το ψάχνει παραπάνω. Αν κοιτάξουμε λίγο περισσότερο όμως, το τι διδάσκεται από αυτό, το πως εξετάζεται και το επίπεδο εξέτασης (αν υπάρχει καλά καλά βιβλίο καταρχίν) τότε ξεδιαλύνεται η απάτη. Όταν για παράδειγμα κάποιος στο πολυτεχνείο διδάσκεται το συγκεκριμένο μάθημα με 2-3 βαρβάτα projects μέσÎ! ± στο εξάμηνο, με εξεταστέα ύλη 9-11 κεφαλαίων από το βιβλίο και αρκετά ακόμα εξτρά και με επίπεδο εξέτασης ανώ του μετρίου τις περισσότερες φορές, ενώ εσύ διδάσκεσαι 1-2 εύκολα κεφάλαια (τα αρχικά συνήθως οπως εχω παρατηρήσει) και πέρνεις να διαβάσεις 40 πιθανές ερωτήσεις για το τέλος απο τις οποίες θα μπούν οι 10, πως περιμένεις να έχεις την ίδια επιστημονική γνώση και να αξίζεις το ίδιο; Τι θεωρητικό υπόβαθρο απέκτησες ώστε να συνεχίσεις με τα υπόλοιπα υψηλού επιπέδου μαθήματα;
Φυσικά οταν εισάγεται σε ΤΕΙ θετικών επιστημών μαθητής-φοιτητής που δεν έχει μάθει να δουλεύει στο σχολίο, που βγάζει ένα μέσο όρο 13 και δεν έχει λύσει ποτέ του διαφορική εξίσωση και ολοκλήρωμα (και ειδικά αν δεν έχει τη θέληση να καλύψει γρήγορα τα κενά) δεν θα μπορούσε να ακολουθήσει ενα σωστό και απαιτητικό πρόγραμμα σπουδών. Αυτό λοιπόν είναι η πρώτη σύνδεση της βάσης εισαγωγής με το επίπεδο του εκάστοτε τμήματος χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν παίζουν ρόλο στη διαμόρφωση της βάσης και 1002 άλλοι παράγοντες φυσικά.
Όπως επίσης είναι 100% αλήθεια οτι υπάρχουν και στα ΤΕΙ φοιτητές πολυ καλά μυαλά, που έχουν την όρεξη και μαθαίνουν απο μόνοι τους και μπορεί να ξεπεράσουν σε γνώσεις τον μέσο φοιτητή ενός πολυτεχνίου ο οποίος αρκετές φορές μένει στο καλό θεωρητικό υπόβαθρο χωρίς να το αξιοποιεί για να εμβαθύνει περιτέρω.
Όση πρακτική και να κάνεις, μπορείς να φτάσεις μέχρι ένα συγκεκριμένο επίπεδο.Από κει και πέρα χρειάζεσαι θεωρητικό υπόβαθρο και κυρίως να έχεις μάθει πως να μαθαίνεις αυτό που δεν ξέρεις. Τότε, λέγεσαι μηχανικός και είναι κάτι που δεν θα το μάθεις στα ελληνικά ΤΕΙ έτσι όπως λειτουργούν μέχρι σήμερα. Μπορεί να γράφεις γρήγορα, να ξέρεις τυφλό σύστημα και να παράγεις 1000 γραμμες κώδικα την ημέρα επειδή απο την πολύ πρακτική τα έχεις μάθει απέξω. Δεν έχεις μάθει ομως πραγματικά πως δουλεύουν αυτά που χρησιμοποιείς. Για παράδειγμα ο μεταγλωτιστής (ναι, ξέρω οτι είχες μάθημα "μεταγλωτιστες", όπως ξέρω και τι έκανες τελικά σε αυτό το μάθημα). Πως θα κάνεις βελτιστοποίηση λοιπόν μετά; Θα κάνεις εμπειρική βελτιστοποίηση και οτι γίνει. Αυτά μπορείς να τα μάθεις ομως και μόνος σου με ένα καλό βιβλίο ή video tutorial. Δεν χρειαζεται να πας σε ΤΕΙ. Το παραπάνω είναι ένα μικρό παράδειγμα που δείχνει το πόσο σημαντική είναι η νοοτροπία με την οποία δουλέυει ένα τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα η οποία τελικά εξαρτάται από το τι είδους αποφοίτους θέλει να παράγει. Δεν υπάρχει εργοδότης στον έξω χώρο εργασίας που να πιστεύει οτι ενας απόφοιτος ΤΕΙ έχει την ίδια πραγματική αξία με έναν απόφοιτο ΑΕΙ ή πολυτεχνείου. Ξυπνήστε!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ.
----------------------------------------------------------
Αγαπητοί,
Θα ήθελα να σχολιάσω το μήνυμα του αναγνώστη σας: "Μια ακόμη τοποθέτηση στο θέμα ΑΕΙ-ΤΕΙ". Αρχικά να σας πω ότι είμαι απόφοιτος ελληνικού ΑΕΙ Πληροφορικής (4ετούς φοίτησης), έχω κάνει μεταπτυχιακό στο ίδιο αντικείμενο στο εξωτερικό και εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα από το 2001.
1. "... επειδή στην αγορά εργασίας η πράξη μετράει και όχι η θεωρία"
Ισχύει για τα πρώτα χρόνια στην αγορά εργασίας. Αργότερα οι εργαζόμενοι στο συγκεκριμένο κλάδο αντιλαμβάνονται ότι γνώσεις που στα χρόνια των σπουδών τους χαρακτήριζαν "θεωρητικές" έχουν μεγάλη πρακτική εφαρμογή. Υποθέτω ότι ισχύει για περισσότερα τεχνικά/μηχανικά επαγγέλματα.
2. "... η νοσηρή κατάσταση της ελληνικής πραγματικότητας "επιβάλλει" να θεωρούμε αυτόν απο το ΑΕΙ "καλύτερο" και άξιο για καλύτερα προνόμια..." και " ο μέσος απόφοιτος του τμήματός μου είναι καλύτερος απο τον μέσο απόφοιτο του αντίστοιχου ΑΕΙ"
Ο αναγνώστης καταγγέλει μία νοσηρή κατάσταση αλλά την αντιστρέφει και δεν την απορρίπτει. Όσο τα ΤΕΙ προσπαθούν να αντιγράψουν τα ΑΕΙ σε επίπεδο προγράμματος, μεθοδολογίας σπουδών ακόμα και ονοματολογίας, τόσο θα διογκώνεται η εν λόγω νοσηρότητα. Η τεχνική εκπαίδευση πρέπει να διαχωριστεί πλήρως από την ακαδημαϊκή. Κοινός παρανομαστής πάντα θα υπάρχει αλλά θα πρέπει να είναι ο ελάχιστος δυνατός.
3. "...η βάση διαμορφώνεται απο τις προτιμήσεις των μαθητών και μόνο, αν φέτος αποφασίσουν να μπουν όλοι στην ιχθυοκαλλιέργεια θα θέλει 19.500 μόρια..."
Ναι αλλά αυτοί που εισάγονται έχουν γράψει για 19.500 που σημαίνει ότι είναι σίγουρα πολύ εργατικοί και ενδεχομένως πολύ εύστροφοι-οξυδερκείς. Η διαδικασία εισαγωγής πρέπει να διαφοροποιηθεί αντίστοιχα με την εκπαιδευτική. Ο μαθητής θα πρέπει να επιλέγει αν θα δώσει εισαγωγικές εξετάσεις για ακαδημαϊκή ή για τεχνική εκπαίδευση.
4. "...δεν έχω πρόβλημα να ανταγωνιστώ τους συναδέλφους απο τα ΑΕΙ επί ίσοις όροις"
Όχι να μην έχει. Απλά να ξέρει ότι για να είναι ανταγωνιστικός σε αυτό το επάγγελμα, είτε είναι απόφοιτος ΑΕΙ είτε ΤΕΙ, πρέπει να διαβάζει μια ζωή !
Ευχαριστώ για το χρόνο σου.
----------------------------------------------------------
Σχετικά με το θέμα <<Μια ακόμα τοποθέτηση στο θέμα ΑΕΙ ΤΕΙ
Έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις:
1. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον Ραδιοφυσικό που σε σεμινάριο για τα PLC με ρώτησε τι είναι το μπουτoν (αυτός θα δίδασκε ηλεκτρολόγους σε ΤΕΕ)
2. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το πολιτικό μηχανικό που ρώτησε τον μαντρά πόσο τσιμέντο και πόσο άμμο να βάλει για να κλέισουμε μια τρύπα που είχαμε ανοίξει στη Ζωοδόχου Πηγής στα Εξάρχεια.
3. (Και για να προλάβω κάποιους που ετοιμάζονται να γράψουν τα γνωστά)
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον Δανό μηχανολόγο σε μεγάλη ελληνική βιομηχανία που ήταν μόνιμα με τη φόρμα μέσα στο λάδι σε αντίθεση με τους ελληνες συναδέλφους του που εάν τους έπαιρνες το στυλό από το χέρι και τους έβαζες κατσαβίδι τους έκοβε κρύος ιδρώτας
4) Α και επειδή το ανέφερε ο φίλος: Όταν θα σκάσει η φούσκα της εκπαίδευσης να δείτε τι γέλια θα κάνουμε
----------------------------------------------------------
ΠΟΛΥ ΝΤΟΡΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΕΝΑ ΤΕΙ(ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΕ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΛΕΞΙΚΟ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ) ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΓΛΙΑ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΟΤΣΙΕΣ.ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΕΙ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΜΕ ΔΥΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ 700 ΕΥΡΩ.ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΤΕΙ(ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ) ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ.ΜΕ 2 ΚΑΙ 3 ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΦΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
----------------------------------------------------------
Ναι καλά τα λες αλλά έτσι είναι και το ίδιο τα κολέγια.. δλδ να έχουν και τα κολέγια τα ίδια δικαιώματα με μας? και εγώ στο ΤΕΙ Πληροφορικής στην Λάρισα είμαι και συμφωνώ με αυτό που λες ότι τα περισσότερα ΑΕΙ είναι σκατά, όχι όλα όμως. Όλα αυτά είναι για το δημόσιο τομέα όμως, στον ιδιωτικό τομέα είναι αλλιώς τα πράγματα, όποιος μπορεί και ξέρει επιζεί οι υπόλοιποι τρέχουν να γλιτώσουν...
----------------------------------------------------------
Μια ακόμα τοποθέτηση για ΑΕΙ_-ΤΕI.
Παιδιά μην τα ισοπεδώνετε όλα.Το Πολυτεχνείο και άλλες παναπιστημιακές σχολές είναι πολύ δύσκολες σχολές και το επίπεδο πολύ υψηλό και των φοιτητών και των μαθημάτων.Καμία σχέση με ΤΕΙ.Δεν είναι δυνατόν να εξομειωθούν.Φυσικά στην αγορά εργασίας η αξιολόγηση γίνεται σε προσωπικό επίπεδο.Οποιος αξίζει,ανεξαρτήτως πτυχίου,κρίνεται και προχωρά.Αλλα δεν γίνεται να υπάρξουν τα ιδια δικαιώματα.Mε την ιδια λογικά και στο ΙΕΚ γίνεται σοβαρή δουλειά.Να εξομειωθούν επαγγελματικά με το ΤΕΙ.
Αναγνωστης
----------------------------------------------------------
Πάνω στο θέμα που ανέφερες σχετικά με το μέσο φοιτητή του ΤΕΙ σαν ανώτερο του ΑΕΙ ίσως να βγάζεις συμπεράσματα από την παρέα σου και όχι γενικά. Επίσης στο ΑΕΙ δεν θα εκβιάσουν τον φοιτητή με απουσία για να κάνει ένα εργαστήριο, μόνος του πρέπει να ασχοληθεί για να το περάσει καθώς στα περισσότερα εξετάζετε και από τους καθηγητές του αντιστοίχου μαθήματος και όχι από μια στοίβα με χαρτιά που ποτέ δεν διαβάζονται.
επίσης στα ΤΕΙ επικρατεί το γνωστό χάος της αντιγραφής για τα περισσότερα εργαστήρια καθώς και για τις τελικές εξετάσεις. πόσες γνώσεις έχει αποκτήσει ένας φοιτητής ενός ΤΕΙ πληροφορικής του οποίο οι καθηγητές του, του δίνουν για εργασίες "έτοιμο ψωμί", που μπορεί πολύ εύκολα να τις αντιγράψει ή τις αγοράσει.
ο φοιτητής πληροφορικής στα ΑΕΙ όντως κάνει περισσότερο θεωρεία από τον αντίστοιχο στο ΤΕΙ, και λιγότερα εργαστήρια. αυτές οι γνώσεις του δίνουν και την δυνατότητα να μπορεί εύκολα να κατανοήσει τις νέες τεχνολογίες στα επόμενα χρόνια. ο φοιτητής του ΤΕΙ μένει εκεί που αποφοίτησε. δεν μπορεί να εξελιχτεί γιατί πολύ απλά δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις να προσαρμοστεί σε ένα νέο αντικείμενο.
Τέλος, όπως ο βαθμός του πτυχίου επηρεάζει το μέλλον σου έτσι το επηρεάζει και ο βαθμός των πανελλαδικών εξετάσεων. Άμα μερικοί άργησαν να βάλουν μυαλό και παρέτειναν την εφηβική τους ηλικία είναι αναμενόμενο να παρατείνουν και την την επαγγελματική τους αποκατάσταση
φοιτητής πληροφορικής Ιωαννίνων
----------------------------------------------------------
Αγαπητό τροκτικό θέλω να απαντήσω στην ανάρτησή που κάνατε του σπουδαστή στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΩΝ στο τμήμα Πληροφορικής που με εξόργισε πραγματικά
http://troktiko.blogspot.com/2010/02/blog-post_9871.html .Σας παρακαλώ πολύ να ανρτήσετε την ακόλουθη απάντηση αν θέλετε να κρατάτε τις ισορροπίες .Αυτό που με ενοχλεί πιο πολύ στην ανάρτησή του είναι ότι όπως λέει και το ρητό "¨οσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" . Δεν βγαίνει να πει τα όποια προβλήματα παρουσιάζει η σχολή του αλλά θέλει να το παίξεις έξυπνος κάνοντας μόστρα και τον ξερόλα .Αφού προκαλείς έτσι και μας βάζεις στο ίδιο τσουβάλι όλους ας ξεκινήσουμε
Καταρχάς να πω ότι είμαι φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Καποδιστριακού Πανεπιστιμίου Αθηνών .
Λοιπόν ας αρχίσουμε από τα βασικά και από το κόμπλεξ που δείχνει να έχει ο σπουδαστή του ΤΕΙ .Καταρχάς αγαπητέ αναγνώστη μιλώντας για το τμήμα μου και χωρίς να κάνω τον ξερόλα όπως εσύ για το τι γίνεται σε άλλα ΑΕΙ να ξεκινήσω από τις πανελλήνιες που αναφέρθηκες .Όταν μπήκα στο τμήμα μου η βάση ήταν 18100 μόρια περίπου και στην έκθεση και στην Ιστορία είχα γύρω στο 14-16 που κατηγορείς ότι από εκεί μπένουμε στα ΑΕΙ (όση και η βάση της σχολής σου δηλαδή 14637 μόρια φέτος αν το βρήκα σωστά )αλλά σε όλα τα μαθήματα της κατεύθυνσης είχα 18 με 20 .Για πες μο! υ σε παρακαλώ ποιος από τους 2 μας έχει προσπαθήσει περισσότερο για να είναι στη σχολή που είναι αυτή τη στιγμή με ότι δικαιώματα απολαμβάνουμε και τι βάσεις του έδωσε η προσπάθειά του .Αλλά είπαμε όχι η εύκολη λύση όλα ίσα και όμοια ....
Δεύτερον μου λές ότι είσαι αστέρι στον προγραμματισμό και δεν το αμφισβητώ καθόλου και όπως λες είμαστε οι πιο πολλοί για τα μπάζα στα ΑΕΙ από προγραμματισμό .Για αυτό σου παραθέτω 2 ασκήσεις από τις θεωρητικές και εύκολες που κάνουμε στα τμήμα μας
Α) μια άσκηση σε C που είναι από μάθημα πρώτου εξαμήνου εισαγωγής στον προγραμματισμό για δική σου εξάσκηση αφού το κατέχεις τόσο πολύ http://cgi.di.uoa.gr/~ip/iphw0910_4.pdf .
Β)Επίσης αφού είσαι τόμο μέγιστος στον προγραμματισμό σε σχέση με πολλούς από εμάς φτιάξε και ένα πρόγραμμα server από μάθημα 6ου εξαμήνου : http://cgi.di.uoa.gr/~ad/k24/SP-S09-Prj3.pdf
Τα παραπάνω προς απάντηση στο ότι κάνουμε μόνο θεωρητικούρες και για να βλέπουν και όσοι παραμηθιάζονται από τέτοιου είδους αναρτήσεις τις διαφορές (αν χρειαστείς και άλλη εξάσκηση σε θεωρητικούρες πες μου ).Αυτά και πολλά άλλα κάνουμε εμείς οι φοιτητές που πίνουμε όλη μέρα καφέ όπως λες .Φίλε μου όταν είσαι στο δικό μου τμήμα εργαστήριο κάνεις κάθε μέρα θες δε θες δεν περιμένεις από το πρόγραμμα σπουδών μόνο να στο επιβάλλει .Και στο φινάλε αν σε αδίκησε η ζωή όπως μας λες και δεν σου φτέει το ότι δεν προσπάθησες τόσο ,κάνε ένα καλό μεταπτυχιακό ή αν είσαι τόσο αδικημένος η βαθμολογία σου θα σου επιτρέψει μια υποτροφία σε μερικά από τα καλύτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης .Αλλά τα παραπάνω θέλουν προσπάθεια και όχι λόγια του αέρα και μεγάλο στόμα .
Για το τέλος αφήνω το θέμα της έρευνας του φραπέ όπως λες .Σου παραθέτω 2 μόνο από τους καθηγητές του τμήματός μας και τα όσα καταφεραν να κάνουν με τα ερευνητικά προγράμματα που τρώμε στα ΑΕΙ όπως λες
Δεύτερος ο κύριος Ιωαννίδης
Τέλος στο μόνο που συμφωνώ είναι ότι αποφασίζει η αγορά εργασίας είτε θελει εσένα είτε εμένα .Οι ικανότητες φαίνονται στην πορία και το πολύ πολύ αν κάποιος δεν έχει θα δουλέψει στο δημόσιο .
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας όλα τα παραπάνω προς αποκατάσταση της αλήθειας .
(από troktiko)


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου