Αυτόν το δρόμο Αθηνών - Κορίνθου, τον πληρώνουμε από την εποχή του Προκρούστη, μέχρι που βρέθηκε ο Θησέας και απάλλαξε τον κόσμο από τους τότε παραχωρησιούχους. Τόσο στον παλιό δρόμο όσο και στον μετέπειτα, που διανοίχτηκε ψηλότερα, εκτός από δισεκατομμύρια σε δραχμές, που τον πλήρωσαν η κάτοικοι Αθηνών και Δυτικής Ελλάδας, τον πλήρωσαν ταυτόχρονα με ποτάμια αίματος, από τα τροχαία που συνέβαιναν σχεδόν επί καθημερινής βάσεως. Τα διόδια ήταν πάντα διόδια, τόσο στην...
Ελευσίνα όσο και στον Ισθμό. Ο λαός συνέχιζε να πληρώνει πανάκριβα το θάνατό του.
Κάποια στιγμή το πολιτικό σύστημα αποφάσισε να στήσει ένα στηθαίο για να αποφεύγονται οι μετωπικές συγκρούσεις. Πολύ αργότερα αποφάσισε να διανοίξει το δρόμο με περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας και πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες αποφάσισε να ανοίξει και τα τούνελς στην Κακιά Σκάλα, τα οποία είχαν σχεδιαστεί στο Υπουργείο Δημοσίων Έργων από τη δεκαετία του 70.
Μετά τα τούνελς, ο δρόμος αυτός ήρθε στη μορφή που είναι σήμερα έπειτα από δισεκατομμύρια εισπράξεων από τα διόδια και πολλαπλά δάνεια τα οποία χρωστάει ακόμα σήμερα και θα τα πληρώσει ο λαός, με κίνδυνο ακόμα και την πτώχευση της χώρας ανά πάσα στιγμή.
Και αφού χρυσοπληρώθηκε αυτός ο δρόμος με πάρα πολλές δεκαετίες διόδια, με τέλη κυκλοφορίας και με ασύλληπτα δάνεια, έρχεται ξανά το πολιτικό σύστημα και παραχωρεί αυτόν το δρόμο σε ιδιώτες. Γιατί;; Για ποιο λόγο δόθηκε σε ιδιώτες ένας δρόμος, όταν τον έχει πληρώσει πολλαπλά ο ελληνικός λαός;
Αν το κράτος είναι ανίκανο να τον συντηρήσει και η παραχώρηση έγινε με το σκεπτικό της συντήρησης, τότε και το τίμημα των διοδίων, θα πρέπει να είναι ανάλογο με το κόστος συντήρησης και δεν θα πρέπει να ξεπερνά το ποσό των 0,50 λεπτών το πολύ.
Γιατί να πληρώνουμε διόδια κόστους κατασκευής, σε έναν δρόμο που κατασκευάσαμε εμείς και ακόμα τον χρωστάμε;;
Μήπως το λαϊκό κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» θα πρέπει να πάρει την κωδικική ονομασία «ΘΗΣΕΑΣ»;; Λέμε, μήπως;;;
Ελευσίνα όσο και στον Ισθμό. Ο λαός συνέχιζε να πληρώνει πανάκριβα το θάνατό του.
Κάποια στιγμή το πολιτικό σύστημα αποφάσισε να στήσει ένα στηθαίο για να αποφεύγονται οι μετωπικές συγκρούσεις. Πολύ αργότερα αποφάσισε να διανοίξει το δρόμο με περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας και πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες αποφάσισε να ανοίξει και τα τούνελς στην Κακιά Σκάλα, τα οποία είχαν σχεδιαστεί στο Υπουργείο Δημοσίων Έργων από τη δεκαετία του 70.
Μετά τα τούνελς, ο δρόμος αυτός ήρθε στη μορφή που είναι σήμερα έπειτα από δισεκατομμύρια εισπράξεων από τα διόδια και πολλαπλά δάνεια τα οποία χρωστάει ακόμα σήμερα και θα τα πληρώσει ο λαός, με κίνδυνο ακόμα και την πτώχευση της χώρας ανά πάσα στιγμή.
Και αφού χρυσοπληρώθηκε αυτός ο δρόμος με πάρα πολλές δεκαετίες διόδια, με τέλη κυκλοφορίας και με ασύλληπτα δάνεια, έρχεται ξανά το πολιτικό σύστημα και παραχωρεί αυτόν το δρόμο σε ιδιώτες. Γιατί;; Για ποιο λόγο δόθηκε σε ιδιώτες ένας δρόμος, όταν τον έχει πληρώσει πολλαπλά ο ελληνικός λαός;
Αν το κράτος είναι ανίκανο να τον συντηρήσει και η παραχώρηση έγινε με το σκεπτικό της συντήρησης, τότε και το τίμημα των διοδίων, θα πρέπει να είναι ανάλογο με το κόστος συντήρησης και δεν θα πρέπει να ξεπερνά το ποσό των 0,50 λεπτών το πολύ.
Γιατί να πληρώνουμε διόδια κόστους κατασκευής, σε έναν δρόμο που κατασκευάσαμε εμείς και ακόμα τον χρωστάμε;;
Μήπως το λαϊκό κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» θα πρέπει να πάρει την κωδικική ονομασία «ΘΗΣΕΑΣ»;; Λέμε, μήπως;;;
(από pireasnews)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου