«Mαύρες τρύπες» στην επένδυση του Kατάρ στον Aστακό, που θέτουν εν αμφιβόλω την υλοποίησή της, διαπιστώνει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Mπορεί η PAE να χρειάστηκε μόλις 20 ημέρες να εκδώσει θετική γνωμάτευση για την επένδυση του Kατάρ στον Αστακό, οι υπηρεσίες ωστόσο του YΠEKA και η υπουργός κ. Mπιρμπίλη που έχει τον τελικό λόγο για την έκδοση της άδειας παραγωγής, έχουν αποφασίσει να...
περάσουν από «κόσκινο» κάθε πτυχή του επιχειρηματικού σχεδίου. Το αμέσως επόμενο στάδιο της έκδοσης άδειας εγκατάστασης η κ. Mπιρμπίλη το έχει συνδέσει εκτός από την απαιτούμενη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και με τη μελέτη επικινδυνότητας. Αυτό γιατί όπως η ίδια εξηγεί η συγκεκριμένη επένδυση εντάσσεται στην κατηγορία της Οδηγίας «Σεβέζο ΙΙ» που αφορά την «πρόληψη και καταστολή βιομηχανικών ατυχημάτων μεγάλης έκτασης και πήρε το όνομά της από το γνωστό ατύχημα διαρροής χημικών στο Σεβέζο της Ιταλίας το 1976. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν υπάρχει στην Ευρώπη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με LPG μεγάλης κλίμακας», τονίζει η K. Mπιρμπίλη.
Σε ό,τι αφορά την επικινδυνότητα όλοι παραπέμπουν στο τραγικό δυστύχημα στις 19 Νοεμβρίου του 1984 σε δεξαμενές LPG στο Σαν Χουάν του Μεξικού, που προκάλεσε τον θάνατο σε περισσότερους από 500 ανθρώπους και τον τραυματισμό περίπου 6.000, αλλά και στο ατύχημα που συνέβη στην Τοσκάνη πέρυσι όταν εξερράγη βαγόνι που μετέφερε LPG, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 15 άτομα και τραυματίστηκαν πάνω από 500.
Καθημερινη
περάσουν από «κόσκινο» κάθε πτυχή του επιχειρηματικού σχεδίου. Το αμέσως επόμενο στάδιο της έκδοσης άδειας εγκατάστασης η κ. Mπιρμπίλη το έχει συνδέσει εκτός από την απαιτούμενη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και με τη μελέτη επικινδυνότητας. Αυτό γιατί όπως η ίδια εξηγεί η συγκεκριμένη επένδυση εντάσσεται στην κατηγορία της Οδηγίας «Σεβέζο ΙΙ» που αφορά την «πρόληψη και καταστολή βιομηχανικών ατυχημάτων μεγάλης έκτασης και πήρε το όνομά της από το γνωστό ατύχημα διαρροής χημικών στο Σεβέζο της Ιταλίας το 1976. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν υπάρχει στην Ευρώπη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με LPG μεγάλης κλίμακας», τονίζει η K. Mπιρμπίλη.
Σε ό,τι αφορά την επικινδυνότητα όλοι παραπέμπουν στο τραγικό δυστύχημα στις 19 Νοεμβρίου του 1984 σε δεξαμενές LPG στο Σαν Χουάν του Μεξικού, που προκάλεσε τον θάνατο σε περισσότερους από 500 ανθρώπους και τον τραυματισμό περίπου 6.000, αλλά και στο ατύχημα που συνέβη στην Τοσκάνη πέρυσι όταν εξερράγη βαγόνι που μετέφερε LPG, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 15 άτομα και τραυματίστηκαν πάνω από 500.
Καθημερινη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου