Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Εραστής Δυτικών προαστείων - Γιολάντα Μπαλαούρα (ενα μικρό αφιέρωμα)

Γιολάντα Μπαλαούρα: Δεν αντέχω τα πρέπει…
Ανεξάρτητο πνεύμα, φανατική εργένισσα, θέλει να ζει για εκείνη και όχι για τους άλλους. Και μην πάει το μυαλό σας ότι η Γιολάντα Μπαλαούρα είναι εγωκεντρική και ατομίστρια. Απλώς, η ταλαντούχα ηθοποιός έχει βαρεθεί τους σικέ γάμους, γενικότερα την υποκρισία στον έρωτα. Τηλεοπτικά εμφανίζεται στην «Πολυκατοικία» στο Mega, ενώ θεατρικά στο «Ιλίσια Ντενίση», στο «Ανθος του κάκτου» με πρωταγωνιστές τη Μιμή Ντενίση, τον...
Κώστα Βουτσά, τον Παναγιώτη Μπουγιούρη, τη Βάσω Λασκαράκη, τον Πρόδρομο Τοσουνίδη κ.ά.
«Ο Κώστας Βουτσάς είναι ένας λατρεμένος ηθοποιός -με τις ταινίες του μεγαλώσαμε όλοι- και ένα ζωντανό παράδειγμα ήθους. Μαθαίνεις συνέχεια πράγματα από τον Κώστα και στη σκηνή και κάτω από τη σκηνή», λέει η Γιολάντα Μπαλαούρα.
-Τι σε έχει μάθει;
«Το ότι ακόμα στην ηλικία του αγαπά με τόσο πάθος, το θέατρο αλλά και τη ζωή γενικότερα, είναι από μόνα τους μάθημα θεάτρου και ζωής».
-Και η Μιμή Ντενίση είναι η μαμά του λόχου;
«Η Μιμή είναι ο λόχος ο ίδιος (γέλια). Είναι η τρίτη φορά που συνεργάζομαι μαζί της και πάντα διαπιστώνω πόσο πολύ εργατική και πειθαρχημένη είναι, κάτι που προσπαθώ να το μάθω. Είναι απίστευτα καλλιεργημένη, είναι ένας αξιοθαύμαστος άνθρωπος και έχεις πολλά πράγματα να τις “κλέψεις”».
-Στο «Ανθος του κάκτου» είσαι η ερωμένη του Κώστα Βουτσά. Θα μπορούσες και στην πραγματικότητα να γίνεις ερωμένη ενός μεγαλύτερου άντρα;
«Με τον Κώστα Βουτσά θα μπορούσαμε να είμαστε ζευγάρι, αφού είναι ένας άνθρωπος με απίστευτη ενέργεια. Είμαι απίστευτα δυναμικός και ενεργητικός. Όταν δεν δουλεύω, πάω εκδρομές, κάνω ιστιοπλοΐα, χίλια δυο…, οπότε χρειάζομαι δίπλα μου έναν άνθρωπο ζωντανό, να μπορεί να με ακολουθήσει. Και τον Βουτσά μπορείς να τον πείσεις να σε ακολουθήσει στα Ιμαλάια!…».
-Με λίγα λόγια, δεν σε σταματάνε οι ηλικίες;
«Οχι βέβαια. Θα μπορούσα να ερωτευτώ και έναν νεότερο από εμένα άντρα. Αρκεί να υπάρχει επικοινωνία».
-Θα έφτανες ακόμα και στο γάμο;
«Κοίταξε, με το γάμο έχω θέμα… Με τρομάζει ο γάμος…
Ο γάμος σαν θεσμός εμπεριέχει πολλά πρέπει και δεν αντέχω τα πρέπει… Όταν παντρεύεσαι εμπλέκονται η εκκλησία και ο νόμος. Αυτό, αυτόματα, βαραίνει τη σχέση. Ενώ ο έρωτας από μόνος του είναι μια έννοια ελεύθερη. Ο άνθρωπος οφείλει στον εαυτό του να είναι πάντα ερωτευμένος. Γι’ αυτό δεν πρέπει να είναι παντρεμένος (γέλια)».
Εάν βρεθεί ο άνθρωπος που θα σε εμπνεύσει να κοιμάσαι και να ξυπνάς μαζί του την υπόλοιπη ζωή μου;
«Ίσως παντρευτώ… Πάντως, αν ήθελα να παντρευτώ και να έχω οικογένεια, είχα ευκαιρίες να το κάνω. Αποδεικνύεται λοιπόν ότι δεν θέλω πραγματικά να ανέβω τα σκαλιά της εκκλησίας. Και να σου πω και κάτι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, κανείς παντρεμένος δεν δηλώνει ευτυχισμένος… Ο άντρας κοιτάει αλλού και η γυναίκα κοιτάει αλλού… Δεν θέλω να το ζήσω αυτό… μόνο και μόνο για να νιώσω ασφαλής».
-Πώς αντιμετωπίζεις γενικότερα τη ζωή;
«Σαν ένα ποτήρι κρασί που πρέπει να το πιω ως το τέλος, μέχρι την τελευταία σταγόνα. Ζω την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία. Βιώνω τη λύπη μου, χαίρομαι τη χαρά μου, ζω τα πάθη μου. Δεν θέλω να χάνονται ούτε οι ωραίες ούτε οι άσχημες στιγμές».
-Βρίσκεις εμπόδια σ’ αυτό;
«Παλαιότερα ναι, τώρα όχι. Νιώθω ελεύθερη να δημιουργώ. Και επειδή εμείς οι ηθοποιοί από τη ζωή παίρνουμε τα ερεθίσματα, τα συναισθήματα που μου προσφέρει η καθημερινότητα τα χρησιμοποιώ μετά στη σκηνή».
-Ερωτεύεσαι συχνά;
«Ναι, πολύ συχνά (γέλια). Έχω ερωτευτεί σε μέγεθος και πλάτος και το έχω ευχαριστηθεί».
-Έχεις δηλαδή καρδιά αγκινάρα…
«Δεν ξέρω αν έχω καρδιά αγκινάρα, αφού μπορεί να ερωτεύομαι πολλές φορές τον ίδιο άνθρωπο. Αν έχεις μια σχέση που κρατά πολλά χρόνια, ο έρωτας μπορεί να “υποτροπιάσει” λόγω της καθημερινότητας, αλλά αργότερα μπορείς να ξαναερωτευτείς. Ο έρωτας είναι σαν τη γρίπη… Γι’ αυτό και σου είπα ότι δεν είμαι υπέρ του γάμου. Με φοβίζει η υποχρεωτική δέσμευση.
Θέλω με το σύντροφό μου να είμαστε εθελοντές στον έρωτα».
-Τα τελευταία χρόνια είναι της μόδας το one night stand. Είσαι υπέρ;
«Να σου πω την αλήθεια δεν μου έχει συμβεί. Δεν θα πήγαινα με έναν άνθρωπο που δεν ξέρω ούτε το όνομά του… Πρέπει πρώτα να γνωρίσω τον άλλο για να προχωρήσω μαζί του. Δεν κατακρίνω το one night stand, αλλά εγώ είμαι αρκετά συναισθηματική».
-Τι κατακρίνεις στον έρωτα;
«Δεν αντέχω την υποκρισία στον έρωτα…».
-Ένα παιδί σού λείπει;
«Αγαπώ τα παιδιά. Έχω πέντε ανίψια, που τα λατρεύω. Το λεγόμενο βιολογικό ρολόι της μητρότητας δεν έχει χτυπήσει ακόμα για μένα… ΄Η χτυπά τόσο χαμηλά που δεν το ακούω καν (γέλια)».
-Θα έκανες παιδί εκτός γάμου;
«Βεβαίως, και είναι ένας ακόμα λόγος που θαυμάζω τη Μιμή Ντενίση. Και θα υιοθετούσα παιδί και παιδί εκτός γάμου θα έκανα».
-Το παιδί δεν έχει ανάγκη όμως και τον πατέρα του;
«Μα, μπορεί να παντρευτείς και να κάνεις ένα παιδί και, χτύπα ξύλο, να χάσεις τον άντρα σου. Δεν πρέπει να μεγαλώσεις μόνη σου το παιδί σου; Η ζωή είναι ένας δρόμος όπου δεν ξέρεις τι θα βρεις στην επόμενη γωνία…».
Αν θυμάμαι καλά η κ. Μπαλαούρα ήταν ένα διάστημα στην Αιτωλοακαρνανία, παίζοντας θέατρο. Ελπίζουμε να ξανάρθει!
Δείτε ένα μικρο κομμάτι που μας άρεσε με την υπέροχη Γιολάντα Μπαλαουρα και τον Αλέξη Γεωργούλη απο το σήριαλ Εραστής δυτικών προαστείων. του MEGA.

Του ΣΤΑΥΡΟΥ ΞΗΝΤΑΡΑ
(από apogevmatini)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails