"Σκεφτήκατε ποτέ ότι υπάρχουν εργάτες που δουλεύουν σε απόσταση 30-40 και 50 χλμ. μακριά και κινούνται με τα ΙΧ κερδίζοντας μόνο 30 και 40 Ευρώ ημερησίως? ΄΄Όταν η κυβέρνησή σας φτάσει τη βενζίνη στα δύο Ευρώ, θα τους περισσέψει κανένα ψηλό για να ταΐσουν τα παιδιά τους? Πού το πάτε επιτέλους. Πού είναι οι υποσχέσεις, πρώτα... ο πολίτης? Μήπως εννοούσατε, πρώτα ο πολίτης στην κρεμάλα? Ή μήπως κάνα λάθος?"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"Να μήν μετακινούνται με αυτοκίνητο, να χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς. Βλέπω κάθε μέρα κάθε ένα αυτοκίνητο και έναν οδηγό, έχω κι εγώ αυτοκίνητο αλλά παίρνω το Μετρό ή το λεοφορείο για την εργασία μου. Ας το κάνουν και αυτοί που παραπονιούνται για την Βενζίνη. Δεν λέω οτι δεν έχει ανέβει, αλλά δεδομένου οτι κάτι δεν μας κάθεται όπως θα θέλαμε, ας μήν μας κάνει μουρμούρηδες, ας δουλέψουμε σε λύσεις."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Δεν βρίσκονται όλοι οι Έλληνες στην Αθήνα, ούτε έχουν μετρό, ηλεκτρικό, τραμ, και αστικά λεωφορεία.
Εμείς που είμαστε στην επαρχία, και δουλεύουμε 50 χιλιόμετρα μακρυά, πως θα πάμε στις δουλειές μας, που δεν έχουμε ούτε καν κτελ που να περνάει από εκεί?"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Τη βρήκες τη λύση φίλε αναγνώστη. Μα πώς δεν το σκέφτηκαν αυτό οι εργάτες ?
Σε ενημερώνω λοιπόν ότι οι εργάτες δουλεύουν σε εργοστάσια και τα εργοστάσια δεν βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας ή μιας πόλης, όπου μπορεί όντως κανείς να φτάσει εκεί με πολλούς τρόπους, αλλά βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές και πολλές φορές εκτός πόλης. Ποιο λεωφορείο θα πάει εκεί λοιπόν ? Δουλεύω κι εγώ σε εταιρία με αρκετά εργοστάσια, δεν είμαι εργάτης αλλά ξέρω. Επίσης, το ωράριο είναι πολύ αυστηρό με το χτύπημα της κάρτας με ακρίβεια δευτερολέπτου, οπότε η πρόσβαση στο χώρο εργασίας έχει πολύ μεγάλη σημασία. Δε μπορείς εύκολα ! να βασιστείς στο λεωφορείο ή σε οποιοδήποτε άλλο μέσο για να είσαι σίγουρος.
Σκληρό μεν, αλλά έτσι είναι."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
(από troktiko)
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"Να μήν μετακινούνται με αυτοκίνητο, να χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς. Βλέπω κάθε μέρα κάθε ένα αυτοκίνητο και έναν οδηγό, έχω κι εγώ αυτοκίνητο αλλά παίρνω το Μετρό ή το λεοφορείο για την εργασία μου. Ας το κάνουν και αυτοί που παραπονιούνται για την Βενζίνη. Δεν λέω οτι δεν έχει ανέβει, αλλά δεδομένου οτι κάτι δεν μας κάθεται όπως θα θέλαμε, ας μήν μας κάνει μουρμούρηδες, ας δουλέψουμε σε λύσεις."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Δεν βρίσκονται όλοι οι Έλληνες στην Αθήνα, ούτε έχουν μετρό, ηλεκτρικό, τραμ, και αστικά λεωφορεία.
Εμείς που είμαστε στην επαρχία, και δουλεύουμε 50 χιλιόμετρα μακρυά, πως θα πάμε στις δουλειές μας, που δεν έχουμε ούτε καν κτελ που να περνάει από εκεί?"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Τη βρήκες τη λύση φίλε αναγνώστη. Μα πώς δεν το σκέφτηκαν αυτό οι εργάτες ?
Σε ενημερώνω λοιπόν ότι οι εργάτες δουλεύουν σε εργοστάσια και τα εργοστάσια δεν βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας ή μιας πόλης, όπου μπορεί όντως κανείς να φτάσει εκεί με πολλούς τρόπους, αλλά βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές και πολλές φορές εκτός πόλης. Ποιο λεωφορείο θα πάει εκεί λοιπόν ? Δουλεύω κι εγώ σε εταιρία με αρκετά εργοστάσια, δεν είμαι εργάτης αλλά ξέρω. Επίσης, το ωράριο είναι πολύ αυστηρό με το χτύπημα της κάρτας με ακρίβεια δευτερολέπτου, οπότε η πρόσβαση στο χώρο εργασίας έχει πολύ μεγάλη σημασία. Δε μπορείς εύκολα ! να βασιστείς στο λεωφορείο ή σε οποιοδήποτε άλλο μέσο για να είσαι σίγουρος.
Σκληρό μεν, αλλά έτσι είναι."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
(από troktiko)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου