Κοντά στην κατάργηση ή και ενσωμάτωση των επικουρικών ασφαλιστικών ταμείων είναι, σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών σε θέματα κοινωνικής ασφάλισης, οι δεσμεύσεις που αναλαμβάνει η χώρα μέσα από το αναθεωρημένο μνημόνιο, αφού θέτει ευθέως ζήτημα βιωσιμότητας σε σχέση με την...ανταποδοτικότητα εισφορών - παροχών. Ενώ θέτει και ζητήματα αναθεώρησης των παραμέτρων του πρόσφατου ασφαλιστικού νόμου με βάση τα αποτελέσματα των αναλογιστικών μελετών.
Ειδικότερα στο θέμα της επικουρικής ασφάλισης δίνει διορία μέχρι τον Μάρτιο να εκπονηθούν αναλογιστικές μελέτες βάση τον οποίων θα αναπροσαρμοστούν και οι παροχές. Με δεδομένη την κατάσταση αρκετών ταμείων θεωρείται βέβαιο ότι θα μειωθούν ή και θα παγώσουν οι συντάξεις που χορηγούν.
Ο χρόνος που εκτιμάται ότι σε πρώτη φάση θα γίνει αναπροσαρμογή των συντάξεων στα επικουρικά είναι από την 1η Ιανουαρίου 2012, ενώ ανοικτό είναι το ενδεχόμενο να υπάρξουν ενσωματώσεις ή και καταργήσεις ταμείων που δεν θα έχουν προοπτικές βιωσιμότητας.
Ακόμη με το νέο μνημόνιο από την 1η Ιουλίου 2011 θα τεθεί σε εφαρμογή η νέα λίστα για τα βαρέα και ανθυγιεινά που θα αφορά τόσο τους ήδη ενταγμένους σε αυτά όσο και τους νέους εργαζόμενων. Σύμφωνα με αυτή δεν θα μπορεί να εντάσσει σε τέτοιους κλάδους πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού.
(από asfalisinet)
Ειδικότερα στο θέμα της επικουρικής ασφάλισης δίνει διορία μέχρι τον Μάρτιο να εκπονηθούν αναλογιστικές μελέτες βάση τον οποίων θα αναπροσαρμοστούν και οι παροχές. Με δεδομένη την κατάσταση αρκετών ταμείων θεωρείται βέβαιο ότι θα μειωθούν ή και θα παγώσουν οι συντάξεις που χορηγούν.
Ο χρόνος που εκτιμάται ότι σε πρώτη φάση θα γίνει αναπροσαρμογή των συντάξεων στα επικουρικά είναι από την 1η Ιανουαρίου 2012, ενώ ανοικτό είναι το ενδεχόμενο να υπάρξουν ενσωματώσεις ή και καταργήσεις ταμείων που δεν θα έχουν προοπτικές βιωσιμότητας.
Ακόμη με το νέο μνημόνιο από την 1η Ιουλίου 2011 θα τεθεί σε εφαρμογή η νέα λίστα για τα βαρέα και ανθυγιεινά που θα αφορά τόσο τους ήδη ενταγμένους σε αυτά όσο και τους νέους εργαζόμενων. Σύμφωνα με αυτή δεν θα μπορεί να εντάσσει σε τέτοιους κλάδους πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού.
(από asfalisinet)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου