Του Θανάση Ι. Νικολαΐδη
ΙΔΙΩΤΙΚΗ τηλεόραση και…ελευθερία μέχρις ασυδοσίας. Όπως πάντα, σε όλα κι όπως ταιριάζει στον Έλληνα και στο ταμπεραμέντο του. Με την ψυχή του μαζεμένη από χίλια δυο και νόμισε πως βρήκε το γιατρικό του. Κανάλια κρατικά με τη σπατάλη και το (διαρκές) πάρτι των τρωκτικών της, κανάλια ιδιωτικά, με τις υπερβολές και τα πρότυπά της. Για τηλεθεατές-πελάτες (άθελα και εν αγνοία τους), που κανένας νοιάζεται για τη μόρφωση και την...κουλτούρα του. Κι αν μερίδα Ελλήνων ονειρεύεται το «πρώτο τραπέζι-πίστα» ως ιδανικό, τι γίνεται με την νεολαία;
ΕΧΕΙ κι αυτή (η νεολαία) τα πρότυπά της. Τα καλλιέργησαν μεθοδικά και τα πάσαραν αμπαλαρισμένα, την τύφλωσαν με φώτα δυνατά και χρώματα, για να αγνοεί ό,τι γιορτάζαμε…προχθές, ακυρώνοντας τη θυσία των παππούδων της με τα κρυοπαγήματα…Την άρπαξαν απ’ τα σχολεία της αποστήθισης για να την οδηγήσουν στα φροντιστήρια (για να μη σκέφτεται, να μην αναλύει) κι ύστερα την παρέδωσαν στο «σχολείο» του κ. Λαζόπουλου. Ομαδικά, οργανωμένα και με το πανό-σφραγίδα του σχολείου τους. Τα κοριτσόπουλα να ονειρεύονται καριέρες με…μπικίνι και να διαγκωνίζονται, συχνά και με τη μάνα δίπλα.
ΚΑΙ τα μεσημέρια; Αναλαμβάνουν μεσημεριανούδες (σπασμένη η…δουλειά τους με την κρίση), με τη φούστα επιμελώς ανασηκωμένη, το λεξιλόγιο των 100 λέξεων, τη ματιά στο μόνιτορ και το βαρύγδουπο «κάνω τηλεόραση», που κάνουν την τηλεόραση (τηλοψία) με τέτοια να μη μοιάζει.
ΝΑ ξαναπάμε στα «πρότυπα». Ανθρώπους που τους γνωρίζουν κι οι πέτρες γιατί έτσι γουστάρει το σύστημα. Καλλιτέχνες (κυρίως) που τους συμπίεσαν για να καταλάβουν (αδειανό) μέρος του μυαλού του τηλεθεατή, που γίνεται άθελά του συνεργός. Θα το προσωποποιήσουμε κι ας μας συγχωρήσει ο κ. Ψινάκης. Γοητευτικός, ωραίος και εντυπωσιακή η παρουσία του, ωστόσο, γνωστός για την αθυροστομία και την ανεμελιά μπρος στο κοινό. Ένας αδίστακτος βωμολόχος που δεν του τράβηξαν τον γιακά, ο απροβλημάτιστος κύριος που αντιπαρέρχεται τη ζημιά και κάνει καριέρα μέσα από εκπομπές καναλιών που καθαρίζουν με πρόστιμα πενταροδεκάρων…
ΤΟ ανακάλυψε ο κ. Ν. Κακλαμάνης, τον έχρισε υποψήφιό του κι εμείς ψάχνουμε για τη μυστήρια πολιτική τους σχέση, αλλά και για τη σχέση του κ. Ψινάκη με τα δημοτικά της Αθήνας. (Συνεχίζεται).
ΙΔΙΩΤΙΚΗ τηλεόραση και…ελευθερία μέχρις ασυδοσίας. Όπως πάντα, σε όλα κι όπως ταιριάζει στον Έλληνα και στο ταμπεραμέντο του. Με την ψυχή του μαζεμένη από χίλια δυο και νόμισε πως βρήκε το γιατρικό του. Κανάλια κρατικά με τη σπατάλη και το (διαρκές) πάρτι των τρωκτικών της, κανάλια ιδιωτικά, με τις υπερβολές και τα πρότυπά της. Για τηλεθεατές-πελάτες (άθελα και εν αγνοία τους), που κανένας νοιάζεται για τη μόρφωση και την...κουλτούρα του. Κι αν μερίδα Ελλήνων ονειρεύεται το «πρώτο τραπέζι-πίστα» ως ιδανικό, τι γίνεται με την νεολαία;
ΕΧΕΙ κι αυτή (η νεολαία) τα πρότυπά της. Τα καλλιέργησαν μεθοδικά και τα πάσαραν αμπαλαρισμένα, την τύφλωσαν με φώτα δυνατά και χρώματα, για να αγνοεί ό,τι γιορτάζαμε…προχθές, ακυρώνοντας τη θυσία των παππούδων της με τα κρυοπαγήματα…Την άρπαξαν απ’ τα σχολεία της αποστήθισης για να την οδηγήσουν στα φροντιστήρια (για να μη σκέφτεται, να μην αναλύει) κι ύστερα την παρέδωσαν στο «σχολείο» του κ. Λαζόπουλου. Ομαδικά, οργανωμένα και με το πανό-σφραγίδα του σχολείου τους. Τα κοριτσόπουλα να ονειρεύονται καριέρες με…μπικίνι και να διαγκωνίζονται, συχνά και με τη μάνα δίπλα.
ΚΑΙ τα μεσημέρια; Αναλαμβάνουν μεσημεριανούδες (σπασμένη η…δουλειά τους με την κρίση), με τη φούστα επιμελώς ανασηκωμένη, το λεξιλόγιο των 100 λέξεων, τη ματιά στο μόνιτορ και το βαρύγδουπο «κάνω τηλεόραση», που κάνουν την τηλεόραση (τηλοψία) με τέτοια να μη μοιάζει.
ΝΑ ξαναπάμε στα «πρότυπα». Ανθρώπους που τους γνωρίζουν κι οι πέτρες γιατί έτσι γουστάρει το σύστημα. Καλλιτέχνες (κυρίως) που τους συμπίεσαν για να καταλάβουν (αδειανό) μέρος του μυαλού του τηλεθεατή, που γίνεται άθελά του συνεργός. Θα το προσωποποιήσουμε κι ας μας συγχωρήσει ο κ. Ψινάκης. Γοητευτικός, ωραίος και εντυπωσιακή η παρουσία του, ωστόσο, γνωστός για την αθυροστομία και την ανεμελιά μπρος στο κοινό. Ένας αδίστακτος βωμολόχος που δεν του τράβηξαν τον γιακά, ο απροβλημάτιστος κύριος που αντιπαρέρχεται τη ζημιά και κάνει καριέρα μέσα από εκπομπές καναλιών που καθαρίζουν με πρόστιμα πενταροδεκάρων…
ΤΟ ανακάλυψε ο κ. Ν. Κακλαμάνης, τον έχρισε υποψήφιό του κι εμείς ψάχνουμε για τη μυστήρια πολιτική τους σχέση, αλλά και για τη σχέση του κ. Ψινάκη με τα δημοτικά της Αθήνας. (Συνεχίζεται).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου