Χρειάστηκαν περισσότερα από 20 χρόνια για την ολοκλήρωση του ελικοπτέρου, πιστό αντίγραφο του μοντέλου Bell 47, για να πραγματοποιήσει ένα όνειρο ζωής ο κ. Παναγιώτης Μπάκας.
Ξεκινώντας κυριολεκτικά από το «μηδέν», με υλικά καθημερινά, όπως κινητήρες αυτοκινήτων και στροφεία από ξύλο, ο κ. Μπάκας... κατάφερε να κατασκευάσει ένα κανονικό ελικόπτερο, ικανό για πτήσεις.Το ολοκληρωμένο πλέον μοντέλο αποτελείται από υλικά πλήρως πιστοποιημένα, ενώ με την ολοκλήρωση των απαιτούμενων διαδικασιών θα ενταχθεί στο νηολόγιο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Μάλιστα, επιθυμία του είναι να διαθέσει την κατασκευή του για την εξυπηρέτηση της ευρύτερης περιοχής, στην μεταφορά έκτακτων αναγκών. Η Ήπειρος με την ιδιαίτερη μορφολογία του εδάφους της θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί με μέσα όπως το ελικόπτερο, σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Μπάκας. Βέβαια, ο λόγος που ο ίδιος ξεκίνησε να ασχολείται με τα ελικόπτερα δεν ήταν αυτός, αλλά ένα «μικρόβιο», όπως ο ίδιος τονίζει.
Ξεκινώντας κυριολεκτικά από το «μηδέν», με υλικά καθημερινά, όπως κινητήρες αυτοκινήτων και στροφεία από ξύλο, ο κ. Μπάκας... κατάφερε να κατασκευάσει ένα κανονικό ελικόπτερο, ικανό για πτήσεις.Το ολοκληρωμένο πλέον μοντέλο αποτελείται από υλικά πλήρως πιστοποιημένα, ενώ με την ολοκλήρωση των απαιτούμενων διαδικασιών θα ενταχθεί στο νηολόγιο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Μάλιστα, επιθυμία του είναι να διαθέσει την κατασκευή του για την εξυπηρέτηση της ευρύτερης περιοχής, στην μεταφορά έκτακτων αναγκών. Η Ήπειρος με την ιδιαίτερη μορφολογία του εδάφους της θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί με μέσα όπως το ελικόπτερο, σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Μπάκας. Βέβαια, ο λόγος που ο ίδιος ξεκίνησε να ασχολείται με τα ελικόπτερα δεν ήταν αυτός, αλλά ένα «μικρόβιο», όπως ο ίδιος τονίζει.
Σήμερα με το δίπλωμα πιλότου που διαθέτει μπορεί να κάνει πτήσεις με την δική του κατασκευή. Όμως, τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα από την αρχή. Αρχικά υπήρχε ο φόβος για τον τρόπο που θα λειτουργήσει αυτή η κατασκευή. «Οι πρώτες πτήσεις ήταν τρομακτικές», τονίζει, ενώ παράλληλα αναπολεί ευχάριστες σκηνές, όπου όλοι οι συγχωριανοί του στα Σερβιανά τον βοηθούσαν να μεταφέρει το ελικόπτερο σε έναν ανοιχτό χώρο για να κάνει τις δοκιμές. Σήμερα διαθέτει όχι μόνο την τεχνογνωσία, αλλά και δίπλωμα πιλότου για να κάνει τις πτήσεις με την προσωπική του κατασκευή. Μάλιστα, υπερηφανεύεται πως τώρα πια μπορεί να κατασκευάσει ένα ελικόπτερο σε μικρό χρονικό διάστημα, με βάση την τεχνογνωσία που διαθέτει. Και μπορεί το όνειρο αυτό να ολοκληρώθηκε, όμως ο κ. Μπάκας θέτει τον πήχη ακόμη πιο ψηλά. Ήδη ολοκληρώνεται μια ανεμογεννήτρια που κατασκευάζει και αμέσως μετά σχεδιάζει ένα «super mini» ελικόπτερο. Πρόκειται για ένα ελληνικό μοντέλο, μας διευκρινίζει, δίνοντας την υπόσχεση πως αυτή την φορά θα μας εκπλήξει ακόμη περισσότερο με τη νέα του κατασκευή.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου