Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Julia, για όλα πάντα μπορείς να βρείς μια δικαιολογία....

"Ναι το έκανα για τα λεφτά! Σταυρώστε με"
Για το dvd αλλά και για όλη της τη ζωή μίλησε η Τζούλια Αλεξανδράτου στη Τατιάνα Στεφανίδου.
Με το που ξεκίνησε η εκπομπή η Τατιάνα έριξε στα βαθιά τη σέξι κοπέλα ζητώντας της να πει την αλήθεια στον κόσμο για το αν συναίνεσε ή όχι στο να γυριστεί το ροζ dvd:
«Ναι! Γυρίστηκε εις γνώση μου. Σταυρώστε με! Ήταν μια επαγγελματική συνεργασία. Ήταν μια πολύ...
απλή συνάντηση, μου είπε ακριβώς το θέμα με με ότι πρέπει να ξέρω και μέσα σε 5 λεπτά είπα το ναι. Μου είπε πως θα πάρω όλα τα λεφτά όλα μπροστά και είπα το ναι» δήλωσε η Τζούλια Αλεξανδράτου χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος με το που είπε καλησπέρα στους τηλεθεατές της εκπομπής «Αξίζει να το δεις».
Η Τζούλια εξήγησε πως δεν χρειάστηκε να το σκεφτεί και πως ενώ για την Ελλάδα είναι κάτι πολύ προκλητικό, στο εξωτερικό γίνεται συνέχεια:
« Ούτε θα απολογηθώ, ούτε ντρέπομαι. Μερικά από τα μεγαλύτερα αστέρια στον κόσμο προωθούν οι ίδιες ροζ βίντεο, όπως η Μαντόνα, η Πάρις Χίλτον... Εδώ λόγω του ότι δεν ήμαστε η Αμερική αλλά η Ελλάδα, του δίνουν μεγαλύτερη έκταση και σημασία!»
Τί δήλωσε όμως για τη...κατακραυγή του κόσμου;
«Ασχολήθηκαν με το πρόσωπο Τζούλια όχι τόσο επειδή τους ενόχλησε το ερωτικό στοιχείο. Η κοινωνία δεν είναι συνένοχος που το αγόρασε; Που έδωσε 20 ευρώ για να το πάρει; Για ποιο λόγο ασχολήθηκαν όλοι και το είδαν ; γιατί η κοινωνία σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης θέλησε να ασχοληθεί με ένα απλό χοτ βιντεο, ανούσιο και χαζό; Γιατί να ασχολούμαστε με τέτοια όταν συμβαίνουν στη χώρα μας τραγικά και σοβαρά θέματα;»
«Ο πατέρας μου με έκανε να νιώθω μηδενικό»
Η Τζούλια μίλησε για τα καλλιστεία αλλά και για τη σχέση της με τον πατέρα της:
«Όχι δεν ήταν το όνειρο μου να γίνω σταρ Ελλάς. δεν είχα το ψώνιο, δεν με ενδιέφερε , ήθελα να μαι καλά και ευτυχισμένη. Άλλοι το ήθελαν!». Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα παιδικά της χρόνια λέγοντας χαρακτηριστικά πως ο πατέρας της την έκανε να νιώθει μηδενικό: «Καμία φορά δεν καταλαβαίνεις γιατί κάποιοι σε υποτιμούν και σε θεωρούν ένα τίποτα. Με έκανε να αισθάνομαι μηδενικό. Αυτό για ένα παιδί όταν το λαμβάνει, μεγαλώνει μ αυτό και μεγαλώνει και το πρόβλημα. Δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουν.... Όλα πρέπει να γίνονται με αγάπη και όχι υποτιμώντας τον άλλον! Απλά οι άνθρωποι το κάνουν αυτό για να νιώσουν οι ίδιοι καλύτερα λόγω δικών τους προβλημάτων.
«Ο άνθρωπος που θα χω δίπλα μου θα με αποδεχθεί και με τα λάθη μου»
Τέλος αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή λέγοντας ότι είναι μόνη και πως ο άντρας που θα σταθεί δίπλα της πρέπει να μην νοιάζεται για το παρελθόν της:
«Τώρα το διασκεδάζω όλο αυτό. Είμαι 23 και κάνω τη πλάκα μου! Αν κάνω οικογένεια θα μαι σε μια άλλη κατάσταση πιο σκεπτόμενη, πιο σοβαρή, δεν θα κοιτάζω ούτε τη πάρτη μου, ούτε τις τρέλες μου. Ξέρω ότι οι άνθρωποι μπορεί να έχουν κάνει πολύ χειρότερα απ ότι έχω κάνει εγώ και έχουν φτιάξει τη ζωή τους.
Εγώ θα ήθελα δίπλα μου τον άντρα εκείνον που δεν θα τον νοιάζει το παρελθόν μου, ούτε τα σκάνδαλα, ούτε το τι λέγεται. Αλλά θα αποδεχθεί εμένα γι αυτό που είμαι. Ο άνθρωπος που θα χω δίπλα μου θα με αποδεχθεί και με τα λάθη μου»

ΥΓ Αβόλευτος: Julia, δεν μας ενδιαφέρει γιατί τόκανες. Αν πρέπει να το εξηγήσεις σε κάποιον τράβα σε δεσπότη ή καλύτερα εξομολόγο.

(από tragasnet)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails